IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.03.2017 || Peta sezona gurmanskih dogodivščin z Odprto kuhno   |  Dobre letošnje napovedi prodaje na drobno  |  ZANIMIVOST: Albert Heijn z Youtube kanalom  |  Europark odslej ponuja tudi trgovino iStyle  |  V štajersko prestolnico prihaja nova dm prodajalna  |  Paloma povečala prodajo na 86,7 milijonov evrov  |  Lidl daje največ za oglaševanje  |  Tesco prodaja vedno več organskega  |  Nagradna igra Lidl Slovenije ob 10. obletnici delovanja   |  Nova velika nagrada za Sparovo akcijo “Štartaj Slovenija”   |   Lidl tudi v Pirotu  |   Prihaja polna noč popustov v Cityparku  |  Amazon prevzel največjega spletnega trgovca na Bližnjem vzhodu  |  Znane so najboljše restavracije po izboru Diners Cluba  |  Voda je tekoče zlato  |  Nova linija za stekleničenje Prolom vode  |  Mercadona povečala prednost pred ostalimi trgovci  |  Nestea se vrača pod okrilje Nestléa  |  Aldi kmalu začenja s poslovanjem v Italiji  |  Prenovljeni Tuš supermarket Ptuj odprl svoja vrata  |   ||
   

Največjo nakupno moč imajo Hrvati, najmanjšo v BiH

17.06.2015
Hrvati imajo sodeč po raziskovanju Eurostata največjo nakupno moč na Balkanu, ki znaša 59 odstotkov evropskega povprečja, najslabše gre BiH z 28 odstotki, ocenjujejo na Evropskem zavodu za statistiko. Črna gora je na ravni 39 odstotkov evropskega povprečja, Makedonija in Srbija 36, Albanija pa je pri 29 odstotkih.

 
Sodeč po rezultatih raziskave Eurostata ima med omenjenimi državami Hrvaška najboljši dosežek stvarne individualne porabe, znaša pa 59 odstotkov od povprečja.
 
Od držav članic EU je sicer glede na najvišji BDP na posameznika na prvem mestu Luksemburg, kjer so za 2,5-krat boljši od evropskega povprečja, najslabše pa se godi Bolgarom s 45 odstotki povprečja EU.
 
Od držav v regiji je, z izjemo Slovenije, individualna poraba na posameznika sodeč po Eurostatu tako največja.


 
 
 
 
back to top