IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 28.06.2017 || Več kot 10.000 udeležencev Tuševega dogodka  |  Potrošniki pijejo več vode in manj sladkih pijač  |  Fridman kupil največjo britansko verigo zdrave hrane Holland & Barrett  |  Tesco bo plače dvignil za 10 odstotkov  |  LM skupaj z OKS o zgodovini SLO športa (VIDEO)  |  L'Oreal prodal kozmetiko The Body Shop brazilski Natura Cosmeticos  |  Arso z novo agrometeorološko napovedjo v pomoč kmetovalcem  |  V četrtek skupščina Atlantic Grupe  |  Akademija Bazzara pridobila certifikat “Premium trening centra”  |  Letos dober pridelek marelic  |  V Reckitt Benckiserju preučujejo možnost prodaje svojega živilskega poslovanja  |  Kanadska (svetovna) kozmetika MAC vstopa na SLO trg (VIDEO)  |  Ultramaratonski tek Sladkih6 ponovno v Sladkem Vrhu  |  RAZISKAVA: Kako postati h kupcu usmerjeno podjetje v digitalnem svetu?  |  Fontana v Žalcu julija dodaja štiri nove okuse piva  |  Trg cigaret bo do leta 2021 beležil večmilijardno izgubo  |  Costco odprl prvo trgovino na francoskih tleh  |  ZANIMIVOST: Genovsko letališče pesta ne dojema več kot tekočino  |  V Philip Morrisu zahtevajo, da se cigarete ne podražijo  |  Bananam Casali so se pridružile Banane double choc  |   ||
   

Mlekarne Celeia: Botrstvo Zelenih dolin

28.09.2012
Mlekarna Celeia letošnjo jesen praznuje 25. obletnico blagovne znamke Zelene Doline. Ob visokem jubileju so za svoje zveste potrošnike, pa tudi tiste, ki to še niso, pripravili posebno presenečenje, saj bodo v 25-tih dneh kupcem ponudili 25 izdelkov po 25 odstotkov nižji ceni.
 
 
Pri mlekarni si prizadevajo za razumevanje potreb družbe, spremljajo njen razvoj, pri tem pa se držijo načela družbeno odgovornega ravnanja, tako v poslovnem kot tudi v družbenem okolju. V ta namen bodo pomagali projektu "Botrstvo v Sloveniji”.
 
 
Ob koncu meseca oktobra se bodo v sklopu 25. obletnice blagovne znamke Zelene Doline trudili zbrati 25.000 evrovin jih namenili izboljšanju kakovosti življenja otrok in mladostnikov. Botrstvo v Sloveniji, ki ga od leta 2010 vodi Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje, v obliki prostovoljne dejavnosti pomaga slovenskim otrokom, ki živijo v težkih življenjskih okoliščinah, finančna in socialna stiska pa sta del njihovega vsakdana.
 
Navedeni znesek bo Mlekarna Celeia namenila v "Botrski sklad”, predstavniki Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje pa bodo poskrbeli, da bodo sredstva prišla v prave roke tistim, ki so pomoči najbolj potrebni.

 
 
 
 
back to top