IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 21.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  20. maj - svetovni dan čebel  |  Najučinkovitejši oglaševalec na svetu je Unilever  |  Odprta kuhna v soboto (prvič) tudi v Novem mestu  |  Čebelarji na Ravnah na Koroškem drugič obeležili svetovni dan čebel  |  Na sejmu PLMA v Amsterdamu jutri sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)  |  Bencin bo cenejši, dizel za malenkost dražji  |   Vabilo na (brezplačni) Dahua Starlight Show (VIDEO)  |  Walmart bo hipermarkete preuredil v veleprodajni format  |  Danes je bila odprta zagrebška Arena Park  |  Amazon investiral v dostavno službo Deliveroo  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Odmeven uspeh vin Tikveš v Londonu na IWC-ju  |  Več kot tretjina prebivalstva kadi redno  |  EKSKLUZIVNO: Revija InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu  |  Odprli so posodobljen obrat bjelovarske Sirele  |  Kaufland slovesno predstavil (svoj) prvi Solar Carport  |  Biedronka v svojih trgovinah uvaja stranišča  |   ||
   

Mlekarne Celeia: Botrstvo Zelenih dolin

28.09.2012
Mlekarna Celeia letošnjo jesen praznuje 25. obletnico blagovne znamke Zelene Doline. Ob visokem jubileju so za svoje zveste potrošnike, pa tudi tiste, ki to še niso, pripravili posebno presenečenje, saj bodo v 25-tih dneh kupcem ponudili 25 izdelkov po 25 odstotkov nižji ceni.
 
 
Pri mlekarni si prizadevajo za razumevanje potreb družbe, spremljajo njen razvoj, pri tem pa se držijo načela družbeno odgovornega ravnanja, tako v poslovnem kot tudi v družbenem okolju. V ta namen bodo pomagali projektu "Botrstvo v Sloveniji”.
 
 
Ob koncu meseca oktobra se bodo v sklopu 25. obletnice blagovne znamke Zelene Doline trudili zbrati 25.000 evrovin jih namenili izboljšanju kakovosti življenja otrok in mladostnikov. Botrstvo v Sloveniji, ki ga od leta 2010 vodi Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje, v obliki prostovoljne dejavnosti pomaga slovenskim otrokom, ki živijo v težkih življenjskih okoliščinah, finančna in socialna stiska pa sta del njihovega vsakdana.
 
Navedeni znesek bo Mlekarna Celeia namenila v "Botrski sklad”, predstavniki Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje pa bodo poskrbeli, da bodo sredstva prišla v prave roke tistim, ki so pomoči najbolj potrebni.

 
 
 
 
back to top