IN Store
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.08.2018 || Trgovinske blagovne znamke vin pridobivajo tržni delež v VB  |  Sodelovanje Severnega in Južnega Aldija   |  Carrefour se posveča spletu z Tencentom in Googlom  |  Atlantic zaposluje nov kader  |  Bliža se Praznik idrijskih žlikrofov  |  Agra letos v znamenju mladih in inovativnosti  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Andrej Matvoz, varuh konkurence, ostaja   |  Turistične kmetije z dobrim obiskom  |  Kroger začel testirati dostavo živil brez voznika  |  Trgovinske združitve velikih so se (zelo) "razpasle"  |  PepsiCo za 2.8 milijarde evrov kupuje podjetje SodaStream  |  Fige so že dozorele  |  Trgovinske znamke (Coles-a) v velikem vzponu  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  Prenovljena megamarket in restavracija Interspar Vič (FOTOREPORTAŽA)  |  Krepi se prodaja pripravljenih jedi   |  Trgovci zmanjšujejo ponudbo različnih izdelkov   |  Slovesno odprli prenovljeni Interspar Vič v Ljubljani  |  Obiranje hmelja se je začelo, likof v jeseni  |   ||
   

Mlekarne Celeia: Botrstvo Zelenih dolin

28.09.2012
Mlekarna Celeia letošnjo jesen praznuje 25. obletnico blagovne znamke Zelene Doline. Ob visokem jubileju so za svoje zveste potrošnike, pa tudi tiste, ki to še niso, pripravili posebno presenečenje, saj bodo v 25-tih dneh kupcem ponudili 25 izdelkov po 25 odstotkov nižji ceni.
 
 
Pri mlekarni si prizadevajo za razumevanje potreb družbe, spremljajo njen razvoj, pri tem pa se držijo načela družbeno odgovornega ravnanja, tako v poslovnem kot tudi v družbenem okolju. V ta namen bodo pomagali projektu "Botrstvo v Sloveniji”.
 
 
Ob koncu meseca oktobra se bodo v sklopu 25. obletnice blagovne znamke Zelene Doline trudili zbrati 25.000 evrovin jih namenili izboljšanju kakovosti življenja otrok in mladostnikov. Botrstvo v Sloveniji, ki ga od leta 2010 vodi Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje, v obliki prostovoljne dejavnosti pomaga slovenskim otrokom, ki živijo v težkih življenjskih okoliščinah, finančna in socialna stiska pa sta del njihovega vsakdana.
 
Navedeni znesek bo Mlekarna Celeia namenila v "Botrski sklad”, predstavniki Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje pa bodo poskrbeli, da bodo sredstva prišla v prave roke tistim, ki so pomoči najbolj potrebni.

 
 
 
 
back to top