IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu

24.03.2014
Prva konferenca Marketing Summit Belgrade – Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu bo 10. aprila v hotelu Hyatt Regency v Beogradu. Konferenco organizirata revija InStore v sodelovanju s Poslovno akademijo Finance.
 
V regiji imamo veliko uspešnih zgodb, učinkovitih pristopov in dobrih marketinških zgodb. Marketinško konferenco organiziramo skupaj s Financami, ker želimo na enem mestu zbrati in prikazati dobre marketinške prakse.
 
Ponuditi želimo nasvete, kako delajo tista podjetja, tiste znamke in tisti posamezniki, ki so uspeli v posamezni državi, regiji in svetu. Udeležencem želimo ponuditi ideje, kako smo marketinško lahko še uspešnejši. Marketing je posel in konferenca bo vsako leto pokazala, kako uspeti v poslu.
 
Marketing je tudi poznavanje kupcev, razumevanje trendov v okolju, oblikovanje celotne ponudbe, cenovna politika, oglaševanje, medijski miks, engagament potrošnikov, širitev na nove trge, širitev v nove panoge …
 
Vse to moramo obvladati za uspešen marketing, za uspešno poslovanje. Vse to želimo pokazati s primeri. Zato delamo to konferenco. Zaradi vas in za vaš uspešnejši marketing.
 
Več informacij lahko dobite na posebni spletni strani.
 

 
 
 
 
back to top