IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.05.2018 || Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Müller ima novega izvršnega direktorja  |  Danes je (prvič) svetovni dan čebel   |  Čebelarji z vsega sveta danes na srečanju v Žirovnici  |  Trgovec Dansk Supermarked ime spreminja v Salling Group  |  Po zaključenem 4. FMCG Summit-u v Skopju   |   Dobrote slovenskih kmetij od danes na Ptuju  |   Vinakoper dobitnik "šampiona" na 46.Prazniku refoška  |  Direktor Lidla v ZDA letos zapušča položaj  |  Odprtje prenovljene trgovine Mlinotest v Trnovem  |  Kroger podpisal partnerstvo z Ocadom  |  Danes 4. FMCG Summit Skopje  |  Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore  |  Samo še danes za (20%) cenejše prijave na 1. FMCG InStore Slovenija!  |   ||
   

Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu

24.03.2014
Prva konferenca Marketing Summit Belgrade – Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu bo 10. aprila v hotelu Hyatt Regency v Beogradu. Konferenco organizirata revija InStore v sodelovanju s Poslovno akademijo Finance.
 
V regiji imamo veliko uspešnih zgodb, učinkovitih pristopov in dobrih marketinških zgodb. Marketinško konferenco organiziramo skupaj s Financami, ker želimo na enem mestu zbrati in prikazati dobre marketinške prakse.
 
Ponuditi želimo nasvete, kako delajo tista podjetja, tiste znamke in tisti posamezniki, ki so uspeli v posamezni državi, regiji in svetu. Udeležencem želimo ponuditi ideje, kako smo marketinško lahko še uspešnejši. Marketing je posel in konferenca bo vsako leto pokazala, kako uspeti v poslu.
 
Marketing je tudi poznavanje kupcev, razumevanje trendov v okolju, oblikovanje celotne ponudbe, cenovna politika, oglaševanje, medijski miks, engagament potrošnikov, širitev na nove trge, širitev v nove panoge …
 
Vse to moramo obvladati za uspešen marketing, za uspešno poslovanje. Vse to želimo pokazati s primeri. Zato delamo to konferenco. Zaradi vas in za vaš uspešnejši marketing.
 
Več informacij lahko dobite na posebni spletni strani.
 

 
 
 
 
back to top