IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.07.2018 || Danes zaključek projekta FerFud BBQ Tour  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |  Celeia predstavila nova probiotična jogurta  |   Spar vsem zaposlenim (ponovno) omogoča spremljanje nogometne tekme  |  V trgovini bodo (v ponedeljek) sklenili novo panožno kolektivno pogodbo  |  Kaufland podpira lokalne proizvajalce  |  Koch: "Skupina Metro ne namerava prodati hipermarketov Real"  |  Zmagovalec "Laško izziva" je Željko Joksimović  |  V Kromberku bo PP odprla prodajalno   |  Loka Kava praznuje 130 let slike Kofetarica  |  Kaufland (zaradi nogometa) v nedeljo zapira že ob 14.uri  |  Konzum čez vikend vsem kupcem z navijaškimi rekviziti daje 11% popusta (VIDEO)  |  Carlsberg odpira novo pivovarno  |  Vrata (zastonj) odpira 54. festival Pivo in cvetje Laško   |  Prvi festival slovenskih sirov 2.oktobra  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Nazarje  |  BiH spet lahko izvaža jabolka v Rusijo  |  Trgovine Iceland (na veliko žalost Angležev) v nedeljo odprte  |  Delhaize začenja z zaračunavanjem vrečk  |  Jumbo imenoval direktorja za poslovanje v Belgiji  |   ||
   

Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu

24.03.2014
Prva konferenca Marketing Summit Belgrade – Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu bo 10. aprila v hotelu Hyatt Regency v Beogradu. Konferenco organizirata revija InStore v sodelovanju s Poslovno akademijo Finance.
 
V regiji imamo veliko uspešnih zgodb, učinkovitih pristopov in dobrih marketinških zgodb. Marketinško konferenco organiziramo skupaj s Financami, ker želimo na enem mestu zbrati in prikazati dobre marketinške prakse.
 
Ponuditi želimo nasvete, kako delajo tista podjetja, tiste znamke in tisti posamezniki, ki so uspeli v posamezni državi, regiji in svetu. Udeležencem želimo ponuditi ideje, kako smo marketinško lahko še uspešnejši. Marketing je posel in konferenca bo vsako leto pokazala, kako uspeti v poslu.
 
Marketing je tudi poznavanje kupcev, razumevanje trendov v okolju, oblikovanje celotne ponudbe, cenovna politika, oglaševanje, medijski miks, engagament potrošnikov, širitev na nove trge, širitev v nove panoge …
 
Vse to moramo obvladati za uspešen marketing, za uspešno poslovanje. Vse to želimo pokazati s primeri. Zato delamo to konferenco. Zaradi vas in za vaš uspešnejši marketing.
 
Več informacij lahko dobite na posebni spletni strani.
 

 
 
 
 
back to top