IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.11.2018 || Paviljon Čebelji svet bo stal v Mirni Peči  |  Barilla v prevzem družinskega podjetja iz okolice Trsta  |  Za prehrano porabimo največ žit, zelenjave in mesa  |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore že več kot 400 rezervacij  |  Plasta potrdila iztisnitev malih delničarjev iz Tovarne olja Gea  |  Odprli so nov nakupovalni center Promenada v Novem Sadu  |  Danes tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Do konca tedna Ameriški dnevi v Intersparu Citypark  |  Čapljinska Lasta ponovno zagnala proizvodnjo  |  (Legalna) prodaja cigaret na najnižji stopnji  |  Odprt nov Tommy maximarket v Splitu  |  Vitalia na trgu Bangladeša  |  Uvoz cigaret se je povečal za 39 odstotkov  |  Znani zmagovalci natečaja Lidlov mladi vinar 2018  |  Stobijev Roze v Washington Postu  |  Veriga Žito marketi proslavila 30 let obstoja  |  Alibaba bo imela prvo evropsko vozlišče v Liégeu  |  Coop predstavil vegansko mleko iz indijskih oreščkov  |  Na kratko iz sveta lastnih blagovnih znamk...  |  Lidl naslednji četrtek odpira še štiri trgovine  |   ||
   

Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu

24.03.2014
Prva konferenca Marketing Summit Belgrade – Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu bo 10. aprila v hotelu Hyatt Regency v Beogradu. Konferenco organizirata revija InStore v sodelovanju s Poslovno akademijo Finance.
 
V regiji imamo veliko uspešnih zgodb, učinkovitih pristopov in dobrih marketinških zgodb. Marketinško konferenco organiziramo skupaj s Financami, ker želimo na enem mestu zbrati in prikazati dobre marketinške prakse.
 
Ponuditi želimo nasvete, kako delajo tista podjetja, tiste znamke in tisti posamezniki, ki so uspeli v posamezni državi, regiji in svetu. Udeležencem želimo ponuditi ideje, kako smo marketinško lahko še uspešnejši. Marketing je posel in konferenca bo vsako leto pokazala, kako uspeti v poslu.
 
Marketing je tudi poznavanje kupcev, razumevanje trendov v okolju, oblikovanje celotne ponudbe, cenovna politika, oglaševanje, medijski miks, engagament potrošnikov, širitev na nove trge, širitev v nove panoge …
 
Vse to moramo obvladati za uspešen marketing, za uspešno poslovanje. Vse to želimo pokazati s primeri. Zato delamo to konferenco. Zaradi vas in za vaš uspešnejši marketing.
 
Več informacij lahko dobite na posebni spletni strani.
 

 
 
 
 
back to top