IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.09.2018 || Prenovljeni Center Vič potrošniško izkušnjo dviguje na novo raven  |  Malce nižje cene goriv   |  Rekordnih 170 vrst piva na jesenskem Pivo & Burger Festu  |  Plasta lastništvo v Tovarni olja Gea povečala na 92 odstotkov  |  Akcija:"Imam svojo vrečko!"  |  Še 1 dan za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Tesco odprl prvi trgovini Jack's  |  Izdelki za daljši občutek sitosti debitirali v trgovinah Morrisons  |  Jelena Jazić nova direktorica agencije McCann Beograd  |  Delhaize začel z novim formatom trgovine s ponudbo sveže hrane   |  6.5% povečanje prodaje organske hrane in pijače  |  Lidl postavil zbiralne košare za živali v stiski  |  Lepši časi za proizvajalce rezancev  |  Gorenje predstavilo nove pralne in sušilne stroje WaveActive  |  Direktor Beiersdorfa bo v kratkem postal Belgijec De Loecker  |  Eurospin po Italiji in Sloveniji kmalu tudi na Hrvaškem   |  Brantuša:"Spar prihaja v Srbijo!"  |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |   ||
   

Marinčeva družina = trgovina

08.09.2012
Ivan Marinč je v slovenskem trgovinskem svetu znan kot Dolenjec z velikim poslovnim razponom, v katerega je vključil vse člane svoje družine. Soprogo Alenko in sinova Janeza ter Marka, s katerimi v svojih poslovnih dejavnostih zaposlujejo skoraj 20 ljudi.
Ko popotnik pride v Grosuplje s prvega uvoza iz ljubljanske smeri z zahodne strani, že na vhodu v majhno mesto, ki šteje 6.831 prebivalcev, naleti na serijo trgovskih objektov največjih trgovcev in če ne bi vedel, kam ga je pot zanesla, bi zlahka pomislil, da se mu odpira vstop v mesto z najmanj 100.000 prebivalci. A grosupeljska celotna občina je poseljena veliko slabše, kot bi sodili po kvadratnih metrih trgovin. Naj omenimo, da je po zadnjih podatkih Statističnega zavoda iz leta 2005 v Sloveniji kar 1680 kvadratnih metrov trgovinskih površin na 1000 prebivalcev, a se je v zadnjih sedmih letih, ko uradnih podatkov začuda ni več, ta številka zanesljivo dvignila. Kakorkoli že, Grosupeljčani se lahko pohvalijo ali potarnajo, da so statistično v vrhu. Tudi ostalih prebivalcev v občini ni veliko, saj je glede na poseljenost na drugem mestu Šmarje-Sap, kjer jih živi slabih 1500, tretji po velikosti pa so Brezjani, ki jih je 775. Več kot 500 prebivalcev imajo še naslednji kraji: Polica, Ponova vas, Spodnja Slivnica in Veliko Mlačevo…Stanovalci po večjih nakupih radi zavijejo tudi v kako drugo občino. Nenazadnje se jim že zaradi izleta ni težko odpeljati niti v Ljubljano, ki je oddaljena le 17 kilometrov. Seveda je bil razlog našega tokratnega obiska iskanje male trgovine in malega trgovca, kar v grosupeljski občini res ni lahka naloga. "Videli ste, kaj imamo v Grosupljem. Vse velike trgovinske verige. Eno pri drugi. Noro. Kar je preveč, je preveč, kajne? Od Škofljice pa do Kočevja sta danes ostala le še dva mala trgovca in sicer v Loškem potoku in Kočevski Reki. Seveda je bilo včasih, pred desetimi leti, drugače in smo lahko našteli kar 72 takih trgovin, ki pa so zaradi spremenjenih časov in vdora velikih trgovskih verig začele zapirati vrata. Samo tukaj pri nas v Grosupljem in bližnji okolici je bilo nekoč 25 trgovin, ki jih ni več, so pa se velikim trgovskim verigam z velikimi objekti vrata začela odpirati z nastopom mandata novega župana, saj v času prejšnjega tega ni bilo,ˮ nam je v uvodu pravega predavanja o ekonomiki poslovanja in situaciji na tržišču malce v šali, a veliko bolj zares, povedal naš gostitelj, Ivan Marinč.
 
Čeprav smo eno njegovo "maloˮ trgovino, ki niti ni majhna, saj se razprostira na 250 kvadratnih metrih z več kot 1500 izdelki in je v njej zaposlenih 7 ljudi, našli v strogem središču. Oznaka o majhnosti nikakor ne more veljati za lastnika, ki je po obsegu svojih dejavnosti zelo raznolik. Drugo trgovino imajo Marinči namreč v Loškem potoku, kjer je zaposlenih 5 uslužbencev, trgovina pa meri 170 kvadratnih metrov. Obe prodajalni v zadnjih petih letih vodijo pod franšizo Tuša, s katerim imajo sklenjeno enoletno pogodbo in jo podpisujejo vsako leto sproti. "Mi smo imeli trgovino že prej, saj smo samostojno začeli že v bivši državi, a smo se pred leti odločili za sodelovanje s Tušem, saj nam je na ta način lažje v boju s konkurenco,ˮ je odločitev o tem, da sodelujejo z velikim trgovcem, razložil gostitelj. "Saj vidite, v kakšnih časih živimo. Še pred kakim letom je povprečni kupec pri nas pred izbruhom krize ob nakupu porabil 13 evrov, zdaj le še 7 evrov. Razlika je očitna in se pozna. Tudi zaradi tega smo se odprli drugim dejavnostim.ˮ Od ostalih članov družine smo izvedeli še marsikaj o poslovnih izzivih, ki se jih lotevajo in ki zadevajo širok izbor dejavnosti. Od prodaje in zastopanja streliva za športni lov na glinene golobe do prodaje streliva za lovce v specializirani trgovini v Črnomlju, nego zob … pa vse do gostinstva in športnega izziva z odprtjem centra za ketlebell, ki ga je odprl mlajši sin Marko, ki je navdušen športnik.

 
 
 
 
back to top