IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 16.02.2019 || HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |  Lidl na Soči predal poligon za učenje spretnejše vožnje z invalidskim vozičkom   |  Amazon novega sedeža ne bo gradil v New Yorku  |  Spar bo v PL izdelkih zmanjšal vsebnost sladkorja in soli  |  Tobačna Ljubljana "Top Employer" in finalistka projekta Zlata nit  |  Albert Heijn in Hema združila moči - drogerija in trgovina v enem  |  L'Oreal zabeležil največjo rast v zadnjem desetletju  |  Spremembe v upravnem odboru Žito Luksa  |  MHP prejel soglasje AVK za prevzem Perutnine Ptuj  |  ZANIMIVOST: Carrefourjeva trgovina na ladji  |  Slavonci so lani v BiH zapravili skoraj 170 milijonov kun  |  Znani zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019  |  Hofer in Medex nagradila predlog trajnostnega projekta "Kdor seje, ta žanje"  |  Poslovni sestanek Mercatorja-S z dobavitelji  |  Metrojev dobiček navzdol, prihodki navzgor  |   ||
   

Marca na letni ravni največja rast obsega trgovine na drobno

05.05.2017
Obseg trgovine na drobno v območju evra se je marca na mesečni ravni po sezonsko prilagojenih podatkih povečal za 0,3 odstotka, v Evropski uniji pa se je zmanjšal za 0,2 odstotka. Na letni ravni je bila marčevska rast višja - v območju evra je znašala 2,3 odstotka, v uniji pa 2,5 odstotka.
 
V Sloveniji se je obseg na letni ravni povečal za 10,4 odstotka, kar je največ med vsemi obravnavanimi državami.
 
Po podatkih evropskega statističnega urada Eurostat je v območju evra na mesečni ravni k rasti obsega trgovine na drobno najbolj pripomogla prodaja neživilskih izdelkov, v uniji pa se je najbolj zmanjšala prodaja avtomobilskega goriva.
 
Na letni ravni je k rasti trgovine na drobno tako v območju evra kot v državah Evropske unije najbolj prispevala prodaja neživilskih izdelkov.


 
 
 
 
back to top