IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.08.2017 || V Murski Soboti kupce navdušila nova Tuš drogerija  |  Karmen Pangos prevzela vodenje Krašcommerca  |  Europark Maribor praznuje 17 let  |  Odprtje nove trgovine KZ Agraria v Kopru  |  FrieslandCampina prodaja kategorijo sadnih sokov  |  Lidlu Slovenija znova priznanja Best Buy Award (2016/2017)  |   Heinekenova reklama, ki da misliti... (VIDEO)  |  Sberbanka pleni Agrokorjevo lastnino   |  Znani prejemniki prestižnih odličij Agre za med  |  Še 10 dni do Agre  |  Nizozemski kmetje in trgovci opozarjajo na veliko škodo zaradi afere z jajci  |  Širitev Spara  |  Todorić pripravlja tožbo proti hrvaški vladi  |  V Bitoli še drugi Žitov market   |  Henkel poroča o odličnih rezultatih v drugem četrtletju  |  Odkupne cene mleka junija nekoliko višje  |  Bingo bi rad prevzel Konzum BiH  |  Škoda po "carinski vojni" nekaj desettisoč evrov   |  Zaradi suše trgatev letos že avgusta  |  Jutri malce višje cene goriv   |   ||
   

Ljubljanske osnovne šole bogatejše za nove pakete Vodni agent

10.06.2016

V okviru projekta Vodni agent sta 6.junija organizator Društvo Vodna agencija in ambasador vode podjetje Tuš predala kar 23 paketov Vodni agent šestim ljubljanskim osnovnim šolam ter bolnišničnim oddelkom UKC Ljubljana. Te bodo odslej preko nameščenih števcev dnevno merile porabo vode in svoje količine primerjale z drugimi vrtci in osnovnimi šolami iz Donavske regije. Hkrati pa otroke opozarjale na pomen prekomerne uporabe te življenjske tekočine.

Prizadevanjem za širjenje pomena vode na naše življenje, naravo in okolje smo se pridružili kot ambasadorji vode. Pakete Vodni agent so prejele naslednje ljubljanske osnovne šole: OŠ Danile Kumar, OŠ Savsko naselje, OŠ Franca Rozmana Staneta, OŠ Vide Pregarc, OŠ Mirana Jarca, OŠ Ledina in 5 bolnišničnih oddelkov UKC Ljubljana.

Ponosni smo, da sodelujmo pri projektu Vodni agent, kjer je v ospredju družbena odgovornost pri ohranjanju vodnih virov. Ker verjamemo v naložbo za prihodnost, kar mladi nedvomno so, smo se kot ambasadorji vode usmerili prav na njih. Ključno namreč je že pri njih ustvariti zavedanje, da vodnih virov ni na pretek in da pitna voda iz pipe, kot jo poznamo danes, morda prihodnjim rodovom ne bo na voljo, če z vodo ne bomo odgovorno ravnali.


 
 
 
 
back to top