IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 24.10.2018 || Jutri 4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu   |  Lidl jutri odpira trgovino št.53 v Hočah   |  Do četrtka poteka v Ljubljani svetovni seminar o črtnih kodah na izdelkih   |  Opolnoči podražitev dizla in pocenitev bencina   |  Paloma z naložbo novega stroja in vložkom za cca.50 milijonov evrov  |  Ankaran kot prvi brez plastičnih vrečk  |  Barcaffe na 9. TriestEspresso Expu v Trstu   |  EK objavila osnutek uredbe za omejititev trans maščob v živilih  |  Monsantu krepko znižali odškodnino za bolnika z rakom  |  Razpoloženje potrošnikov oktobra boljše  |  Mark Croonen zapušča Ahold Delhaize   |  Nemec, ki je v trgovinah zastrupljal otroško hrano, obsojen na 12 let in pol zapora  |  Novi logistični center verige X5 v Petrozavodsku  |  In Your Pocket razglasil najboljše lokale s hrano v Ljubljani  |  Dogovor o zmanjšanem pakiranju sladkorja, soli, masti  |  Simončič je novi predsednik Sveta RS za kmetijstvo in podeželje  |  Praznik kave "TriestEspresso Expo" od 25. do 27.oktobra  |  Kompetentni kadri za večjo konkurenčnost živilstva  |  Spremembe v vodstvu Coca Cole  |  Študentje s top inovacijo pod imenom "MOUSSE-HAVE" danes na sejmu Sial v Parizu  |   ||
   

Lidlov boljši svet

13.06.2013
Lidl Slovenija:" Ustvarimo boljši svet".

Pri tem projektu bodo k dejavnemu sodelovanju spodbujali tudi zaposlene, poslovne partnerje in kupce, stičišče za predstavitev dejavnosti, novosti in idej za boljši svet pa je spletna stran www.boljsi-svet.si.

"Vsako podjetje deluje in sobiva z ljudmi in okoljem, na katere vpliva na različne načine in soustvarja kakovost življenja. Vsako naše dejanje ima posledice. Kakšne pa so te posledice, o tem odločamo sami.
V Lidlu želimo ustvarjati boljši svet in k temu s pozitivnim zgledom spodbujati tudi naše zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo.
Skupaj lahko že z majhnimi koraki dosežemo velike spremembe," je namen projekta Ustvarimo boljši svet obrazložil Gregor Kosi, generalni direktor podjetja Lidl Slovenija.


 
 
 
 
back to top