IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.01.2019 || Indra Nooyi zapustila PepsiCo in bi lahko postala glavna v Svetovni banki  |  REVOLUCIONARNO: Žabka kmalu z avtomatiziranimi trgovinami brez prodajalcev   |   V ponedeljek odprtje novega nakupovalnega centra KTC Karlovac  |  Sejem Agra pričakuje več kot 1800 razstavljavcev  |  Naprodaj Mercatorjev center Novi Sad  |  Na krožniku povečini eko hrana iz tujine  |  Nov izvršni direktor v Metro Cash & Carry André Rinnensland  |  David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Več fižola in manj mesa - recept za človeka in Zemljo  |  Revija Marketing magazin objavila pregled največkrat nagrajenih oglaševalcev (VIDEO)  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |   ||
   

Lidlov boljši svet

13.06.2013
Lidl Slovenija:" Ustvarimo boljši svet".

Pri tem projektu bodo k dejavnemu sodelovanju spodbujali tudi zaposlene, poslovne partnerje in kupce, stičišče za predstavitev dejavnosti, novosti in idej za boljši svet pa je spletna stran www.boljsi-svet.si.

"Vsako podjetje deluje in sobiva z ljudmi in okoljem, na katere vpliva na različne načine in soustvarja kakovost življenja. Vsako naše dejanje ima posledice. Kakšne pa so te posledice, o tem odločamo sami.
V Lidlu želimo ustvarjati boljši svet in k temu s pozitivnim zgledom spodbujati tudi naše zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo.
Skupaj lahko že z majhnimi koraki dosežemo velike spremembe," je namen projekta Ustvarimo boljši svet obrazložil Gregor Kosi, generalni direktor podjetja Lidl Slovenija.


 
 
 
 
back to top