IN Store
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.08.2018 || Trgovinske blagovne znamke vin pridobivajo tržni delež v VB  |  Sodelovanje Severnega in Južnega Aldija   |  Carrefour se posveča spletu z Tencentom in Googlom  |  Atlantic zaposluje nov kader  |  Bliža se Praznik idrijskih žlikrofov  |  Agra letos v znamenju mladih in inovativnosti  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Andrej Matvoz, varuh konkurence, ostaja   |  Turistične kmetije z dobrim obiskom  |  Kroger začel testirati dostavo živil brez voznika  |  Trgovinske združitve velikih so se (zelo) "razpasle"  |  PepsiCo za 2.8 milijarde evrov kupuje podjetje SodaStream  |  Fige so že dozorele  |  Trgovinske znamke (Coles-a) v velikem vzponu  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  Prenovljena megamarket in restavracija Interspar Vič (FOTOREPORTAŽA)  |  Krepi se prodaja pripravljenih jedi   |  Trgovci zmanjšujejo ponudbo različnih izdelkov   |  Slovesno odprli prenovljeni Interspar Vič v Ljubljani  |  Obiranje hmelja se je začelo, likof v jeseni  |   ||
   

Lidlov boljši svet

13.06.2013
Lidl Slovenija:" Ustvarimo boljši svet".

Pri tem projektu bodo k dejavnemu sodelovanju spodbujali tudi zaposlene, poslovne partnerje in kupce, stičišče za predstavitev dejavnosti, novosti in idej za boljši svet pa je spletna stran www.boljsi-svet.si.

"Vsako podjetje deluje in sobiva z ljudmi in okoljem, na katere vpliva na različne načine in soustvarja kakovost življenja. Vsako naše dejanje ima posledice. Kakšne pa so te posledice, o tem odločamo sami.
V Lidlu želimo ustvarjati boljši svet in k temu s pozitivnim zgledom spodbujati tudi naše zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo.
Skupaj lahko že z majhnimi koraki dosežemo velike spremembe," je namen projekta Ustvarimo boljši svet obrazložil Gregor Kosi, generalni direktor podjetja Lidl Slovenija.


 
 
 
 
back to top