IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 26.04.2017 || Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |  Bliža se finale Tuševe kuharske zvezde 2017  |  Podravkini izdelki na katarskih policah  |  V DZ ob 18.35 glasovanje o predlogu zakona za zaščito Mercatorja  |  L'Oreal v prvem tromesečju do 7 milijard prodaje  |  Šarović: “Ni znakov o vrnitvi Mercatorja”  |  Obvezna nalepka s poreklom mleka  |  Pri prestrukturiranju Agrokorja bo svetoval AlixPartners  |  Zasegli za 230 milijonov evrov ponaredkov živil  |  Sirk: "Če nisi v Münchnu, nisi na zemljevidu logističnih podjetij"  |  Davidov Hram postal zastopnik Maraske  |  SAP Retail projekt podjetja Delaize Srbija med tremi najboljšimi  |  Projekt Šumi 140 let:"Bonboni vseh generacij" prejel nagrado Prizma  |  Poslanci izglasovali zakon za zaščito Mercatorja  |  Dizel in 95-oktanski bencin (občutno) dražja  |  Mirko Tuš blagovne znamke Engrotuša prenesel na družbo iz Hongkonga  |  Philip Morris z nekoliko slabšo prodajo  |  Gorenje s prihodki v višini 1,3 milijard evrov  |   ||
   

Lidlov boljši svet

13.06.2013
Lidl Slovenija:" Ustvarimo boljši svet".

Pri tem projektu bodo k dejavnemu sodelovanju spodbujali tudi zaposlene, poslovne partnerje in kupce, stičišče za predstavitev dejavnosti, novosti in idej za boljši svet pa je spletna stran www.boljsi-svet.si.

"Vsako podjetje deluje in sobiva z ljudmi in okoljem, na katere vpliva na različne načine in soustvarja kakovost življenja. Vsako naše dejanje ima posledice. Kakšne pa so te posledice, o tem odločamo sami.
V Lidlu želimo ustvarjati boljši svet in k temu s pozitivnim zgledom spodbujati tudi naše zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo.
Skupaj lahko že z majhnimi koraki dosežemo velike spremembe," je namen projekta Ustvarimo boljši svet obrazložil Gregor Kosi, generalni direktor podjetja Lidl Slovenija.


 
 
 
 
back to top