IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.07.2017 || Studio Moderna kupil poljsko "Mango Home Shopping TV"  |  Bo Aldi že do leta 2020 drugi največji trgovec v Evropi?  |  Naprednejša proizvodnja v "čipsarni" Chips Way   |  Nočno parkiranje ob neurju v Mercatorjevih pokritih parkiriščih   |  Ahold Delhaize bo preselil sedež v ZDA...  |  Pivovarna Tuzla z novo linijo za PET program  |  Ribogojnica Fonda leto po vstopu Italijanov ohranja svojo usmeritev  |  NIJZ poziva k sodelovanju v nacionalni prehranski raziskavi  |  Zelena luča za obdavčitev sladkih pijač  |  Icelandic Glacial vstopa na kitajski trg  |  PepsiCo v vodstveni strukturi objavil tri nova imena  |  Lani prodanega za 24 milijard evrov trgovskega blaga  |  Zvijezdini izdelki na policah južnokorejske Lotte  |  Pernod Ricard prodaja destilarno Glenallachie  |  Umaknili 4,5 ton pokvarjene hrane  |  Todorić: “Ne razprodajajte Agrokorja”  |  Mariborska tržnica bo dobila streho  |  Kitajska bo uvažala ameriški riž  |  Britanci močno zmanjšali porabo plastičnih vrečk  |  Na trgu nova blagovna znamka sadja in zelenjave Purissima  |   ||
   

Lidlov boljši svet

13.06.2013
Lidl Slovenija:" Ustvarimo boljši svet".

Pri tem projektu bodo k dejavnemu sodelovanju spodbujali tudi zaposlene, poslovne partnerje in kupce, stičišče za predstavitev dejavnosti, novosti in idej za boljši svet pa je spletna stran www.boljsi-svet.si.

"Vsako podjetje deluje in sobiva z ljudmi in okoljem, na katere vpliva na različne načine in soustvarja kakovost življenja. Vsako naše dejanje ima posledice. Kakšne pa so te posledice, o tem odločamo sami.
V Lidlu želimo ustvarjati boljši svet in k temu s pozitivnim zgledom spodbujati tudi naše zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo.
Skupaj lahko že z majhnimi koraki dosežemo velike spremembe," je namen projekta Ustvarimo boljši svet obrazložil Gregor Kosi, generalni direktor podjetja Lidl Slovenija.


 
 
 
 
back to top