IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.10.2018 || TZS jutri na Brdu organizira 12. Strateško konferenco o trgovini  |  Največjih 20 proizvajalcev nadzira četrtino svetovnih zalog  |   Še 10 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Na kratko o dogajanju v svetu trgovskih znamk  |  Žalosten konec - ameriška veriga veleblagovnic Sears v stečaj  |  Obravnava o Todorićevi izročitvi na londonskem sodišču do konca tedna  |  Pirotski "kačkavalj" čaka na mednarodni certifikat  |  Združevanje haloških vinarjev  |  Yildiz razmišlja o prodaji poslovanja Godive na Japonskem  |  Vseslovensko srečanje kmetov na Ponikvi  |  Hiter razvoj mlečne industrije v JV Aziji  |  Agrokor v osmih mesecih z manjšimi prihodki in večjim dobičkom  |  Quattrucci od 1.januarja 2019. del Casina  |  Znani gostinec Momo Jorgačević prodal 200 ton paprike   |  Trgovina na drobno septembra s počasnejšo rastjo  |  Več kot pol razpoložljive hrane pridelamo v Sloveniji  |  ZANIMIVOST: Buteljko vina prodali za 482.000 evrov  |  Danes na Pogačarjevem trgu Žitov kruhfest  |  Mlekarni Lakeland in LacPatrick se združujeta  |  Na Kruhfestu vonj po Žitovih:Jelenu, Hribovcu, Ajdovem z orehi, Stoletnem...  |   ||
   

Lidl v brkatem mesecu za UKC Ljubljana zbral skoraj 13.000 evrov

18.12.2017
Lidl Slovenija v okviru svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet že peto leto zapored med zaposlenimi in kupci pomaga Gibanju Movember širiti svoje poslanstvo. 
 
 
Podjetje je v novembru izvedlo različne interne in eksterne dobrodelne aktivnosti, s katerimi jim je uspelo zbrati kar 12.844 EUR. Ob njihovi podpori so v novembru v sodelovanju s Pulz Športom in Gibanjem Movember izvedli tudi ozaveščevalne dogodke – med večjimi sta bili Mo-Impro predstava in Movember tek.
 
Zbrana sredstva vseh movembrskih aktivnosti so namenjena nakupu tehnične opreme za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana, ki bo olajšala zdravljenje številnim bolnikom. 
 
Namesto klasičnega predavanja o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega, je v sredini novembra potekala sproščena impro predstava, s katero so organizatorji želeli nagovoriti predvsem mlajši del moške populacije, ki ob hitrem življenjskem ritmu pogosto pozabi na skrb za svoje zdravje in počutje.
 
Na zadnjo soboto v novembru pa je v centru Ljubljane potekala ena od osrednjih aktivnosti Movembra – tradicionalni Movember tek z brki. Na dogodku je bilo namesto tekmovanja v ospredju spodbujanje zdravega načina življenja, prijetno druženje in dobrodelnost. "Letošnjemu Movember teku se je pridružilo rekordno število tekačev, skupaj z nami jih je teklo skoraj 500. Tokratni brkati tek je bil rekorden tudi v številu zbranih sredstev. Na delu tekaške trase je letos prvič potekal tudi poseben in zabaven "Skleca izziv", pri čemer je za vsako skleco zmagovalcev Lidl Slovenija doniral dodatno vsoto v skupni donacijski fond. Veseli me, da je dogodek lepo uspel ter da njegov pomen raste iz leta v leto," je povedal Blaž Kavčič, direktor Pulz Športa, organizatorja osrednjih movembrskih aktivnosti. 
 
"Z letošnjo movembrsko kampanjo smo dosegli veliko - tako na ozaveščevalni ravni, kakor tudi pri višini zbranih donacijskih sredstev, kar nas izredno veseli. Zbrana sredstva bodo z nakupom novega aparata za drobljenje kamnov v sečnem mehurju pripomogla k lažjemu zdravljenju marsikaterih pacientov. Seveda na tem področju še vedno ostaja veliko izzivov, katere bomo skupaj s podpornimi partnerji skušali premagovati tudi v prihodnosti. V ozaveščanje je v bodoče potrebno še bolj aktivno vključiti tudi predstavnice nežnejšega spola, ki lahko odigrajo zelo pomembno vlogo pri spodbujanju moških - partnerjev, očetov, sinov, bratov in prijateljev - k skrbi za svoje zdravje," je ob predaji donacije v UKC Ljubljana povedalmag.Franc Hočevar, predsednik Društva uroloških bolnikov Slovenije. 
 
K dobrodelnosti so v Lidlu Slovenija tudi letos pozvali svoje kupce in jih nagovorili, naj si v podporo Movembru nadenejo brke, pa četudi jogurtne. V novembru so tako od vsakega prodanega 500g tekočega jogurta blagovne znamke Pilos 10 centov darovali Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana za nakup tehnične opreme.
 
Ponosni so, da jim je s pomočjo kupcev uspelo zbrati zares lepo vsoto donacijskih sredstev. V okviru movembrske kampanje so v Lidlu Slovenija k preventivni skrbi zase spodbudili tudi vse svoje sodelavce ter s simpatično interno aktivacijo - foto natečajem z brki – še dodatno prispevali k skupnemu donacijskemu fondu. 

 
 
 
 
back to top