IN Store
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 18.08.2018 || Danes slovesno odprli prenovljeni Interspar Vič   |  Začetek trgatve v Goriških Brdih bo zanimiv  |   Puklavec Family Wines pred trgatvijo  |  Walmartova prodaja najvišja v zadnjih desetih letih  |  Bliža se Praznik idrijskih žlikrofov  |  AWT novi dobavitelj izdelkov Werner & Mertz   |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Za Ravanico 14 ponudb, pet veljavnih  |  Unilever ima novega logističnega partnerja - JD.com  |  Auchan s potrdili o lokalni izdelavi   |  McBride prodal svojo (evropsko) divizijo  |  Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Bayer začel z integracijo Monsanta  |  Gorenje z razširjeno upravo in predlogom za umik z borze  |  Kras in Vikakoper skupaj na 48. Prazniku terana in pršuta v Dutovljah  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |   ||
   

Lidl: "Nadenite si brke, podprite movember"

15.11.2017
Svetovno gibanje Movember tudi v Sloveniji pomaga ozaveščati o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega.
 
Ob podpori Lidla Slovenija, ki se zaveda pomembnosti preventivne skrbi za zdravje, v novembru izvajajo številne ozaveščevalne aktivnosti – med večjimi sta prihajajoča Mo-Impro predstava in Movember tek, ki ju ob glavnem pokroviteljstvu Lidla Slovenija organizira Pulz Šport. 
 
Skupna točka vseh movembrskih aktivnosti je zbiranje finančnih sredstev za nakup opreme za klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana.
 
V Lidlu Slovenija v okviru svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet že peto leto zapored med zaposlenimi in kupci pomagajo Movembru širiti svoje poslanstvo.
 
"K dobrodelnosti smo tudi letos pozvali naše kupce in jih nagovorili, naj si v podporo Movembru nadenejo brke, pa četudi jogurtne. Menimo namreč, da največ šteje dejanje. V novembru bomo tako od vsakega prodanega 500g tekočega jogurta blagovne znamke Pilos 10 centov darovali Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana za nakup novega aparata za drobljenje kamnov v sečnem mehurju, ki bo olajšala zdravljenje številnim bolnikom," je dejal Marko Rižnar, nabavnik za izdelke mlečnega programa v podjetju Lidl Slovenija.
 
"Tudi letos smo v Lidlu Slovenija k preventivni skrbi zase spodbudili vse sodelavce ter jih povabili, da naredijo simpatične fotografije z brki za dober namen. Za vsako prejeto fotografijo bomo dodatno prispevali 10 evrov donacijskih sredstev," so še dodali v Lidlu Slovenija.


 
 
 
 
back to top