IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.01.2019 || Indra Nooyi zapustila PepsiCo in bi lahko postala glavna v Svetovni banki  |  REVOLUCIONARNO: Žabka kmalu z avtomatiziranimi trgovinami brez prodajalcev   |   V ponedeljek odprtje novega nakupovalnega centra KTC Karlovac  |  Sejem Agra pričakuje več kot 1800 razstavljavcev  |  Naprodaj Mercatorjev center Novi Sad  |  Na krožniku povečini eko hrana iz tujine  |  Nov izvršni direktor v Metro Cash & Carry André Rinnensland  |  David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Več fižola in manj mesa - recept za človeka in Zemljo  |  Revija Marketing magazin objavila pregled največkrat nagrajenih oglaševalcev (VIDEO)  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |   ||
   

Lidl: "Nadenite si brke, podprite movember"

15.11.2017
Svetovno gibanje Movember tudi v Sloveniji pomaga ozaveščati o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega.
 
Ob podpori Lidla Slovenija, ki se zaveda pomembnosti preventivne skrbi za zdravje, v novembru izvajajo številne ozaveščevalne aktivnosti – med večjimi sta prihajajoča Mo-Impro predstava in Movember tek, ki ju ob glavnem pokroviteljstvu Lidla Slovenija organizira Pulz Šport. 
 
Skupna točka vseh movembrskih aktivnosti je zbiranje finančnih sredstev za nakup opreme za klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana.
 
V Lidlu Slovenija v okviru svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet že peto leto zapored med zaposlenimi in kupci pomagajo Movembru širiti svoje poslanstvo.
 
"K dobrodelnosti smo tudi letos pozvali naše kupce in jih nagovorili, naj si v podporo Movembru nadenejo brke, pa četudi jogurtne. Menimo namreč, da največ šteje dejanje. V novembru bomo tako od vsakega prodanega 500g tekočega jogurta blagovne znamke Pilos 10 centov darovali Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana za nakup novega aparata za drobljenje kamnov v sečnem mehurju, ki bo olajšala zdravljenje številnim bolnikom," je dejal Marko Rižnar, nabavnik za izdelke mlečnega programa v podjetju Lidl Slovenija.
 
"Tudi letos smo v Lidlu Slovenija k preventivni skrbi zase spodbudili vse sodelavce ter jih povabili, da naredijo simpatične fotografije z brki za dober namen. Za vsako prejeto fotografijo bomo dodatno prispevali 10 evrov donacijskih sredstev," so še dodali v Lidlu Slovenija.


 
 
 
 
back to top