IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 21.06.2018 || Katarina Čas v novi Cityparkovi vlogi (VIDEO)  |  Evropska podjetja na Kitajskem poslujejo težje  |  Lani podpovprečna potrošnja in BDP na prebivalca  |  Kraft Heinz razmišlja o (milijardni) odprodaji znamke Complan  |  Coca-Cola začenja s proizvodnjo izdelka Glaceau smartwater  |  Odprt obnovljen hipermarket Tommy Dugopolje  |  Protein Beer - prvo beljakovinsko pivo  |  V Moskvi zaradi prekomernega povpraševanja zmanjkuje piva  |  Rezultati ankete SDT o (ne)zadovoljstvu delavcev v trgovinski dejavnosti   |  Odprli tovarno sladoleda Froneri v Stari Pazovi  |  Gorivo se je opolnoči pocenilo  |   Možna kupca Mercatorja tudi hrvaška Adris in Atlantic Grupa  |  Amazon na Irskem odpira 1000 novih delovnih mest  |  Coop bo živila dostavljal z Volvo tovornjaki na električni pogon  |  Izjemno desetletje za proizvajalca tunine Calvo (VIDEO)  |  Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič (Rok's nut butter)  |  Proizvodnja kozjega mleka lani večja za 4,4 odstotka  |  Velpro podpisal pogodbo o sodelovanju z manjšimi trgovci  |  Hofer zagnal projekt 1, 2, 3, GREMO!  |  Razočaranje zaradi krčenja proračuna za kmetijstvo  |   ||
   

Lidl: "Nadenite si brke, podprite movember"

15.11.2017
Svetovno gibanje Movember tudi v Sloveniji pomaga ozaveščati o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega.
 
Ob podpori Lidla Slovenija, ki se zaveda pomembnosti preventivne skrbi za zdravje, v novembru izvajajo številne ozaveščevalne aktivnosti – med večjimi sta prihajajoča Mo-Impro predstava in Movember tek, ki ju ob glavnem pokroviteljstvu Lidla Slovenija organizira Pulz Šport. 
 
Skupna točka vseh movembrskih aktivnosti je zbiranje finančnih sredstev za nakup opreme za klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana.
 
V Lidlu Slovenija v okviru svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet že peto leto zapored med zaposlenimi in kupci pomagajo Movembru širiti svoje poslanstvo.
 
"K dobrodelnosti smo tudi letos pozvali naše kupce in jih nagovorili, naj si v podporo Movembru nadenejo brke, pa četudi jogurtne. Menimo namreč, da največ šteje dejanje. V novembru bomo tako od vsakega prodanega 500g tekočega jogurta blagovne znamke Pilos 10 centov darovali Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana za nakup novega aparata za drobljenje kamnov v sečnem mehurju, ki bo olajšala zdravljenje številnim bolnikom," je dejal Marko Rižnar, nabavnik za izdelke mlečnega programa v podjetju Lidl Slovenija.
 
"Tudi letos smo v Lidlu Slovenija k preventivni skrbi zase spodbudili vse sodelavce ter jih povabili, da naredijo simpatične fotografije z brki za dober namen. Za vsako prejeto fotografijo bomo dodatno prispevali 10 evrov donacijskih sredstev," so še dodali v Lidlu Slovenija.


 
 
 
 
back to top