IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.11.2018 || Paviljon Čebelji svet bo stal v Mirni Peči  |  Barilla v prevzem družinskega podjetja iz okolice Trsta  |  Za prehrano porabimo največ žit, zelenjave in mesa  |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore že več kot 400 rezervacij  |  Plasta potrdila iztisnitev malih delničarjev iz Tovarne olja Gea  |  Odprli so nov nakupovalni center Promenada v Novem Sadu  |  Danes tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Do konca tedna Ameriški dnevi v Intersparu Citypark  |  Čapljinska Lasta ponovno zagnala proizvodnjo  |  (Legalna) prodaja cigaret na najnižji stopnji  |  Odprt nov Tommy maximarket v Splitu  |  Vitalia na trgu Bangladeša  |  Uvoz cigaret se je povečal za 39 odstotkov  |  Znani zmagovalci natečaja Lidlov mladi vinar 2018  |  Stobijev Roze v Washington Postu  |  Veriga Žito marketi proslavila 30 let obstoja  |  Alibaba bo imela prvo evropsko vozlišče v Liégeu  |  Coop predstavil vegansko mleko iz indijskih oreščkov  |  Na kratko iz sveta lastnih blagovnih znamk...  |  Lidl naslednji četrtek odpira še štiri trgovine  |   ||
   

Lahko, a tudi treba je …

14.12.2015
Vsi skupaj smo udeleženci in priče sveta, v katerem se vedno več in bolj komunicira elektronsko. E-mail, mobilna telefonija, SMS, skype itd. se stalno širijo in izboljšujejo skupno s kvaliteto in različnimi vrstami takšnih komunikacij. 
 
Piše: prof. dr. sc. Mladen Vedriš  
 
Dandanašnji različni igralci tekmujejo v novih tehnoloških rešitvah, aparatih, paketih itd., s katerimi zadržujejo stare in želijo pridobiti nove uporabnike. A tu pride do različnih stresnih situacij, kakršna se je med drugim zgodila ob nedavni tragediji v Parizu, ko smo se v realnem času in prostoru soočili z oteženimi poslovnimi in osebnimi klasičnimi vidiki komunikacije.
 
Migrantska kriza je že tedne in mesece v središču pozornosti na sedežu EU in Evropske komisije. Tam se urgentni sestanki in dogovori predsednikov držav in vlad ter ministrov vrstijo iz dneva v dan, iz ure v uro. In vse to je treba logistično podpreti. Pred tem je bila tema št. 1 grška finančna  kriza, ko so bila na dnevnem urniku politikov vsakodnevna potovanja na relaciji Atene–Bruselj.
 
Vse to so v glavnih medijih teme, okrog katerih se vrti svet in ji pri tem seveda pomaga komunikacijski napredek, se pa tudi v vsakodnevnem življenju ljudje neposredno in vsakodnevno soočamo z napredkom tehnike in križamo svoje poti z moderno tehnologijo. Od nje na nek način postajamo celo odvisni, a kljub vsemu velja neposredna komunikacija brez posrednikov več in ta se največkrat dogaja, ko potujemo, da bi se medsebojno spoznavali ali pa osvežili že obstoječe kontakte na znanih, a tudi novih naslovih.
 
Potovanja so regionalna, evropska in globalna. Ob napornih iskanjih različnih poti komunikacij so pogosta elektronska in težko bi bilo že zgolj samo našteti, kolikšno število takih in drugačnih konferenc poteka dnevno, tedensko, mesečno. Ko pa se ljudje srečujejo na različnih sejmih in se pogovarjajo neposredno, je to nekaj drugega. Seveda tudi ob takšnih srečanjih ne gre brez različnih orodij elektronike.
 
Tudi različne predstavitve in javljanja v živo na ekranu iz drugih delov sveta, kar zaradi napredne tehnike lahko poteka istočasno na več koncih. Se pa vedno več vsebinskega lahko iskreno izve med odmori takih konferenc, v zakulisju dogodkov, kar vedno pogosteje imenujemo "social networking (pletenje socialne mreže)".
 
Pri tem gre za neposredne razgovore, spoznavanja in dogovore. Tako se pridobiva medsebojno zaupanje, rojevajo se nove poslovne ideje in ustvarja podlaga za nova postkonferenčna elektronska komuniciranja. In ravno takšen dogodek je nedavno potekal v Zagrebu pod naslovom FMCG Summit, ko se je potrdilo še enkrat, da informacij iz razgovorov in medsebojnih srečanj ni nikoli dovolj.
 
Gre za nekaj takega, čemur smo priča ob dobrem kosilu: radi bi, da bi se vse skupaj ponovilo. Zaradi tega velja že sedaj: dobrodošli na drugo (tradicionalno) konferenco z že znanim naslovom - FMCG Summit, Zagreb 2016. Tako je ponovno postalo jasno, da  posle dejansko opravljajo ljudje. Svet se dejansko spreminja in postaja vedno bolj tehnično in tehnološko namenjen podpori našega življenja. 
 
Nedavni zagrebški FMCG Summit v organizaciji revije InStore je dokazal, da informacij iz razgovorov in medsebojnih srečanj ni nikoli dovolj.


 
 
 
 
back to top