IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.09.2017 || Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"  |  Zelena luč za Ceto   |  Nova sezona projekta Štartaj Slovenija  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |   V Veliki Gorici odprli trgovino Bipa št.94  |  Gefco s poudarkom na nadaljnjem razvoju v regiji Adriatic  |  Obeta se rast lastnih blagovnih znamk   |  Tesco zagnal projekt "Fresh Veg Range", namenjen otrokom  |  Napredek pri povečanju trgovanja s Kitajsko  |  Mlinotest kuhal polento velikanko in odprl vrata obiskovalcem  |  Philip Morris International prehaja na brezdimne izdelke  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |  Padel svetovni rekord v hitrostnem požiranju rezancev  |  Židan: "Kmetijstvo čakajo težave"  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Spar predstavil novo linijo "superfood" napitkov  |  Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah  |  Lidl odprl svojo 50. trgovino v Sloveniji  |  Odprt novi Tommy v Vrgovcu  |  Nov regionalni direktor podjetja Mars   |   ||
   

Lahko, a tudi treba je …

14.12.2015
Vsi skupaj smo udeleženci in priče sveta, v katerem se vedno več in bolj komunicira elektronsko. E-mail, mobilna telefonija, SMS, skype itd. se stalno širijo in izboljšujejo skupno s kvaliteto in različnimi vrstami takšnih komunikacij. 
 
Piše: prof. dr. sc. Mladen Vedriš  
 
Dandanašnji različni igralci tekmujejo v novih tehnoloških rešitvah, aparatih, paketih itd., s katerimi zadržujejo stare in želijo pridobiti nove uporabnike. A tu pride do različnih stresnih situacij, kakršna se je med drugim zgodila ob nedavni tragediji v Parizu, ko smo se v realnem času in prostoru soočili z oteženimi poslovnimi in osebnimi klasičnimi vidiki komunikacije.
 
Migrantska kriza je že tedne in mesece v središču pozornosti na sedežu EU in Evropske komisije. Tam se urgentni sestanki in dogovori predsednikov držav in vlad ter ministrov vrstijo iz dneva v dan, iz ure v uro. In vse to je treba logistično podpreti. Pred tem je bila tema št. 1 grška finančna  kriza, ko so bila na dnevnem urniku politikov vsakodnevna potovanja na relaciji Atene–Bruselj.
 
Vse to so v glavnih medijih teme, okrog katerih se vrti svet in ji pri tem seveda pomaga komunikacijski napredek, se pa tudi v vsakodnevnem življenju ljudje neposredno in vsakodnevno soočamo z napredkom tehnike in križamo svoje poti z moderno tehnologijo. Od nje na nek način postajamo celo odvisni, a kljub vsemu velja neposredna komunikacija brez posrednikov več in ta se največkrat dogaja, ko potujemo, da bi se medsebojno spoznavali ali pa osvežili že obstoječe kontakte na znanih, a tudi novih naslovih.
 
Potovanja so regionalna, evropska in globalna. Ob napornih iskanjih različnih poti komunikacij so pogosta elektronska in težko bi bilo že zgolj samo našteti, kolikšno število takih in drugačnih konferenc poteka dnevno, tedensko, mesečno. Ko pa se ljudje srečujejo na različnih sejmih in se pogovarjajo neposredno, je to nekaj drugega. Seveda tudi ob takšnih srečanjih ne gre brez različnih orodij elektronike.
 
Tudi različne predstavitve in javljanja v živo na ekranu iz drugih delov sveta, kar zaradi napredne tehnike lahko poteka istočasno na več koncih. Se pa vedno več vsebinskega lahko iskreno izve med odmori takih konferenc, v zakulisju dogodkov, kar vedno pogosteje imenujemo "social networking (pletenje socialne mreže)".
 
Pri tem gre za neposredne razgovore, spoznavanja in dogovore. Tako se pridobiva medsebojno zaupanje, rojevajo se nove poslovne ideje in ustvarja podlaga za nova postkonferenčna elektronska komuniciranja. In ravno takšen dogodek je nedavno potekal v Zagrebu pod naslovom FMCG Summit, ko se je potrdilo še enkrat, da informacij iz razgovorov in medsebojnih srečanj ni nikoli dovolj.
 
Gre za nekaj takega, čemur smo priča ob dobrem kosilu: radi bi, da bi se vse skupaj ponovilo. Zaradi tega velja že sedaj: dobrodošli na drugo (tradicionalno) konferenco z že znanim naslovom - FMCG Summit, Zagreb 2016. Tako je ponovno postalo jasno, da  posle dejansko opravljajo ljudje. Svet se dejansko spreminja in postaja vedno bolj tehnično in tehnološko namenjen podpori našega življenja. 
 
Nedavni zagrebški FMCG Summit v organizaciji revije InStore je dokazal, da informacij iz razgovorov in medsebojnih srečanj ni nikoli dovolj.


 
 
 
 
back to top