IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 23.07.2017 || Sporočilo podjetja Hofer trgovina o raziskavi: "Dvojna kakovost živil"  |  Lastniki BAT-a potrdili prevzem družbe Reynolds American  |  Košaki ponovno v postopku prisilne poravnave  |  Nov dm od jutri v Celju  |  Začetek izgradnje nakupovalnega centra Designer Outlet Croatia  |  Konec Plassatove vladavine - novi direktor Carrefourja odslej Bompard  |  Peti Hofer v "zelenem"   |  Konec tedna v Novi vasi praznik vina in česna  |  Tönnies dobil v zakup zemljišče v Zrenjaninu  |  Mercatorjeva akcija:"Moje znamke, najboljše znanke" (VIDEO)  |  Veliko svetovno priznanje za Podravkin ajvar  |  Odprli prvi Gomex v Sonti  |  Unilever v prvem polletju zvišal dobiček za 22,4 odstotka  |  Danes začetek odkupa breskev, Fructal ponuja več kot lani  |   Kmalu še ena trgovina Kauflanda v Zadru  |   TC "Promenada Novi Sad" za cca. 100 milijonov evrov  |   Spar z naprednejšo spletno prodajo   |  Anis ima nove proizvodne prostore  |  ZANIMIVOST: Spletna trgovina, kjer vse stane 3 dolarje!  |  Conad bo v naslednjih treh letih investiral milijardo evrov  |   ||
   

Kenan Uštović: Uspešne navade

15.06.2012
POGLED IZ BIH
 
Piše: Kenan Uštović
 
Tri številke nazaj sem pisal o vodi. Pisal sem o uvozu vode, o vplivu etikete na stopnjo navezanosti na izdelek. Tokrat bom analiziral dve uspešni podjetji. Zanimivi sta zaradi dveh razlogov. Ker sta uvoznik in distributer v BiH, v svojem delovanju sta zelo uspešni in, kar je še najbolj pomembno, zadovoljujeta naše vsakodnevne potrebe. Osnovna značilnost teh dveh podjetij je ta, da sta se uspešno merili s konkurenti in si tako do danes priborili vodilen položaj na trgu.  Prvo podjetje je TDR (Tvornica duhana Rovinj), Sarajevo. Po zadnjih podatkih na trgu tobaka s svojo strateško usmeritvijo in predanostjo zavzema 32,5 odstotka domačega trga, medtem ko FDS-ju pripada 31,1 odstotka. Vsekakor bi bilo potrebno izdelati natančno analizo tega segmenta in videti, kako so domača podjetja uspela vodilno vlogo prepustiti uvoznikom. Domači proizvajalci imajo kakovosten izdelek, seznanjeni so s pomembno vlogo trženja, toda nekje se skriva težava. Težko je reči, ali naši managerji ne znajo prepoznati dobre poslovne priložnosti ali pa je težava v splošnem strateškem vodstvu. Dejstvo je, da managerji TDR-ja očitno vedo, kako ukrepati, in kar je še najpomembnejše, kdaj ukrepati. Najlaže je reči, kupci so takšni ali drugačni. Morda je to res in so kupci v Bosni in Hercegovini dejansko drugačni od vseh ostalih, vendar to daje managerjem možnost, da se izkažejo. Znanim potrebam kupcev je lahko ugoditi, a odlika tistih pravih managerjev se prepozna v tistem trenutku, ko uspejo zadovoljevati nestandardne potrebe svojih kupcev. Kakor koli že, vodstvu TDR-ja čestitam za prvo mesto v državi in hkrati upam, da bodo tudi v prihodnje uspeli zadovoljiti potrebe svojih kupcev. Drugo podjetje, ki se v BiH razvija v pozitivno smer, je Stock BH. Glede na to, da je naša država znana po pridelavi žganih pijač visoke kakovosti, ima uspeh podjetja Stock na našem trgu še toliko večjo težo. Imajo prepoznavne znamke in cel niz izdelkov, kjer lahko vsak najde nekaj zase. Kar to podjetje loči od konkurence, je kakovostna, visoko usposobljena in k cilju usmerjena ekipa ljudi, ki se zaveda, kako komunicirati s kupci ter ve, na kakšen način zadovoljiti potrebe kupca. Izdelki tega podjetja so vrhunske kakovosti, zato ne čudi, da leto za letom prejemajo prestižne mednarodne nagrade. Saj imajo tudi ostala podjetja prepoznavne in kakovostne znamke, toda jedro uspeha Stocka je zares kakovostna komunikacija s strankami, kar jim daje konkurenčno prednost. Vsi tisti, ki revijo berete od samega začetka, veste, da sem na začetku pisal izključno o prodaji. Razlagal sem o prodajnih spretnostih, o uspešnih prodajnih managerjih in smiselnih usmeritvah. Najbolj pogosto sem pisal o tem, kako in na kakšen način se približati končnim potrošnikom in kako na najboljši možen način zadovoljiti njegove potrebe. Ti dve podjetji, ki sem ju danes pohvalil, uporabljata najsodobnejše metode prodaje. Delujoč na B2B trgu se zavedajo, da morajo največ truda in energije vložiti v to, kako bodo zadovoljili potrebe končnega potrošnika. Njihove prodajne in trženjske strategije so usmerjene k cilju, izvajanju nalog in k edinstvenemu načinu uresničevanja vizije in poslanstva. Vsekakor v Bosni in Hercegovini obstaja še kar precej uspešnih podjetij, uspešnih managerjev in kakovostnih delovnih ekip. V eni izmed naslednjih številk bom gotovo našel prostor, da vam predstavim še kakšne uspešne poslovneže in njihova podjetja.

 
 
 
 
back to top