IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 23.06.2017 || Danes Tušev tek barv v Ljubljani  |  Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners ponudil največ za Merkurjeve nepremičnine   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |  Za Hoferjem že peta dobrodelna akcija zbiranja rabljenih očal  |  Dogovor o vzpostavitvi mehanizma na področju varstva potrošnikov  |   Država ne bo kupovala (Sberbankovih) delnic Mercatorja  |  Projekt Akademije Mercatorja in ZZS:" Radi imamo domače" se danes zaključuje  |  Auchan prevzema lokalnega trgovca Karavan  |   Novi DIS v Inđiji  |  V Mariboru simpozij o pridelovanju zelenjave in krompirja  |  Hoferjev sladoled ponuja možnost dopusta v Firencah  |  Odprt prvi Super Konzum v Supetru na Braču  |   ||
   

Kenan Uštović: Koliko se poznamo?

04.12.2012
Piše: Kenan Uštović
 
Bliža se konec leta. Čas, ki nam je ostal do novoletne noči, večina izkorišča tako, da sešteva rezultate. Tudi sam nisem drugačen in se strinjam s tem nepisanim pravilom. Kot vsako leto, se v nas ob novoletni noči v nas nekaj prelomi in ponovno si bomo postavljali cilje za naslednje leto. In vsakič je enako, a bodimo iskreni, koliko nas je takih, ki se tovrstnih obljub sploh spomnimo? Iskreno, sam se jih ne. In tako sem se pred dnevi za nekaj odločil že predčasno. V letošnjem letu sem veliko delal in sem se zaradi tega želel z nečim razveseliti. In tako sem se res, z nakupom novega mobilnega telefona. Plačal sem ga celo več kot sem nameraval.
 
Minili so že trije tedni in dober občutek še vedno ni minil, kar je dobro. Toda nekatere funkcionalnosti "nove igrače” vendarle niso po mojem okusu. Ni mi bilo odveč niti nazaj do trgovine, kjer sem si mobilni telefon kupil. In tako sem prišel do prodajalca, ki je bil zaseden. Nekemu kupcu je ravnokar razlagal o karakteristikah telefona in pri tem uporabljal izraze, ki jih nisem razumel. To me je razveselilo, ker sem pomislil, da imam pred seboj profesionalca, ki mi bo znal hitro pomagati. In tako sem mu, ko sem prišel na vrsto, postavil neposredno vprašanje. Odgovor, ki sem ga dobil, pa me, je milo rečeno, presenetil. "Res ne vem, za kaj gre. Nikoli nisem uporabljal ta telefon in res ne poznam njegovih zmogljivosti!”Kolikokrat ste se že znašli v podobnem položaju? Priznam, da v tistem trenutku nisem vedel, kaj bi si mislil. Po eni strani mi je bilo prodajalca žal, ker ni kriv za svoje neznanje oziroma je taka pač politika podjetja, za katerega dela. Edino, v kar sem bil lahko prepričan, je bilo to, da podjetje bodisi nima urejene prodajne politike ali pa ne zna na ustrezen način izbrati prodajalcev. Te je lahko zamenjati, a če vodilni iz tega podjetja ne namenjajo dovolj pozornosti trgovinski funkciji kot taki, je to precej bolj zapleteno. 
 
Ne iščite prodajalce z vsemi potrebnimi znanji, ampak jih oborožite z vsem, kar je potrebno, znanji, spretnostmi, sposobnostmi. Pripravite svoje ljudi, da bodo z vami in vašim podjetjem, najboljši.

 
Zdaj vas pa vprašam takole. Najprej, koliko in kako dobro poznate svoje izdelke? In naprej še to, koliko pa vaši prodajalci oziroma trgovci poznajo izdelke, ki jih prodajajo. Tisti, ki jih vodi, bi jih moral usmerjati na prava pota uspeha in znanja. Ne iščite prodajalce z vsemi potrebnimi znanji, ampak jih oborožite z vsem, kar je potrebno, znanji, spretnostmi, sposobnostmi. Pripravite svoje ljudi, da bodo z vami in vašim podjetjem najboljši. Mirno lahko zapišem, da sem jezen na nekatere managerje v BiH. Jezen sem zaradi njihovega odnosa do posla, nepravilnega načina vodenja, jezen na njihov način izbora ljudi. Znanje je resurs, in kar je najvažnejše, nihče nam ga ne more odvzeti. Zaradi tega ga gradite, učite se vi in vaši zaposleni, ker je to edini način, da se ločite od konkurence.

 
 
 
 
back to top