IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.07.2017 || Lastniki BAT-a potrdili prevzem družbe Reynolds American  |  Košaki ponovno v postopku prisilne poravnave  |  Nov dm od jutri v Celju  |  Začetek izgradnje nakupovalnega centra Designer Outlet Croatia  |  Konec Plassatove vladavine - novi direktor Carrefourja odslej Bompard  |  Peti Hofer v "zelenem"   |  Konec tedna v Novi vasi praznik vina in česna  |  Tönnies dobil v zakup zemljišče v Zrenjaninu  |  Mercatorjeva akcija:"Moje znamke, najboljše znanke" (VIDEO)  |  Veliko svetovno priznanje za Podravkin ajvar  |  Odprli prvi Gomex v Sonti  |  Unilever v prvem polletju zvišal dobiček za 22,4 odstotka  |  Danes začetek odkupa breskev, Fructal ponuja več kot lani  |   Kmalu še ena trgovina Kauflanda v Zadru  |   TC "Promenada Novi Sad" za cca. 100 milijonov evrov  |   Spar z naprednejšo spletno prodajo   |  Anis ima nove proizvodne prostore  |  ZANIMIVOST: Spletna trgovina, kjer vse stane 3 dolarje!  |  Conad bo v naslednjih treh letih investiral milijardo evrov  |  Amazon zavaroval novo storitev  |   ||
   

Kdo, kaj in komu prodaja?

19.10.2015
 Avtor: prof. dr.Mladen Vedriš 
 
Poševni stolp v Pisi ali kdo, kaj in komu danes sploh prodaja? Tudi tako bi lahko naslovil tale svoj prispevek.
 
Korporacija Nokia je s svojim delovanjem v 19. stoletju začela kot lesna industrija, zatem postala nesporni svetovni lider v mobilni telefoniji, danes pa je del tega podjetja v partnerstvu (ali lastništvu) drugega globalnega igralca. Matica podjetja je po novem osredotočena drugam, in sicer na proizvodnjo telekomunikacijske opreme.
 
V bankah in finančnih institucijah na okencih predstavljajo "nove proizvode”: police raznoraznih zavarovanj, delnice pokojninskih in drugih skladov ... Vedno bolj so prisotni, a tudi močni (njihovi) poslovni agenti, ki na tržišču usmerjajo želje in odločitve državljanov in ostalih lastnikov kapitala iz določenih držav do drugih držav in bank, kjer je možno dobiti večji kapitalni donos. Z depoziti se trguje tako, kot se je do včeraj trgovalo (samo) z delnicami, še pred tem s pohištvom ali avtomobili ...
 
Še včeraj smo na okencih telekomunikacijskih operaterjev kupovali mobilne telefone ali se naročali na fiksne linije ter naprave, a že danes lahko na teh istih mestih postanete še kupec električne energije, plina in tako naprej. Po drugi strani pa je možno na pošti, kjer smo dolga leta pošiljali in oddajali pisma ali pakete, izbrati taiste, a z drugačno vsebino. Tako, ki zadeva ponudbo TV-programov, ki jo ob njihovem posredovanju namestimo v lastnem domu, med dopustom pa se enostavno prenese v vikend.
 
Na globalni ravni Google preizkuša celo vrsto novih tehnoloških in inovacijskih možnosti, o tem, kje in kako se lahko preide v različne posle na drugih področjih. Novost je vedno več skupnih predstavitev blaga in storitev, konkurenčnih proizvodov in doživljajev. In to s strani dobaviteljev, ki na tržišče vstopajo zahvaljujoč svoji splošni infrastrukturi pri opravljanju glavnih (core)" poslov.
 
Klicni centri postajajo v telekomunikacijah pomembno orodje za prodajo cele vrste proizvodov in storitev. Urejene baze podatkov o kupcih, njihovih navadah in nakupni moči so postale resnična podlaga in arhiv, ki se ga lahko uporablja ob številnih priložnostih, ki si jih še včeraj nis(m)o mogli niti zamisliti.
 
Atipično postaja zanimivo in vedno bolj poslovno ustrezno in finančno aktualno. Spletne storitve nakupov in dostave dandanes ne predstavljajo več nobene novosti ali še manj inovacije, ampak so povsem reden in normalen kanal prodaje. Bodisi kar zadeva nacionalno ali mednarodno. 
 
Vprašanja, ki na sceno vstopajo še hitreje in odločnejše, so, kako v tem svetu z neomejenimi virtualnimi zmožnostmi preprečevati možna tveganja, kot je npr. spletni kriminal itd. Vedno bolj bo izražena potreba po tem, kdo, kaj in komu prodaja?Drugače zapisano, izkrivljeni stolp v Pisi, ki je drugačen od pravil gradnje v tem svetu, ni privilegij samo gradbenikom!

 


 
 
 
 
back to top