IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 24.05.2017 || Industrija mesa Đurđević bo ovčje meso izvažala na Kitajsko  |  Finale Lige prvakov začenjata Pepsi in The Black Eyed Peas (VIDEO)  |  Po konferenci: "Marketing Summit Belgrade 2017" (FOTO)  |   O novostih na zakonodajnem področju TZS danes v Novi Gorici  |  Mercator v prvem četrtletju z dobičkom  |  JD.com bo z droni prenašal do 1 tono težke pakete  |  Dizel in 95-oktanski bencin (malce) cenejša  |  V Tolminu na ogled razstava "Tržnica je trebuh mesta"  |  Manjše zanimanje za čokolado znižuje ceno kakava  |  Pri Hoferju skrajšali osnovne plačilne roke  |  Spoznajte 22 lokalnih živilskih inovacij  |  Lidl zagnal spletno trgovino na Kitajskem  |  Prodajajo Todorićevo premoženje, Lavrov in Stier v Moskvi tudi o Agrokorju  |  Citypark za 15. rojstni dan na Špici pripravlja glasbeno-modni dogodek  |  Alpsko mleko kot kultni slovenski izdelek praznovalo abrahama  |  Atlantic z oglaševalsko akcijo "Barcaffe prisluhne vsaki zgodbi" (VIDEO)  |  ZANIMIVOST: Jumbo predstavil kečap iz odpadkov hrane  |  Sirk kot edini slovenski predstavnik s ponudbo celovitih logističnih rešitev  |  Direktor Lidla: "Naši izdelki bodo do 50 odstotkov cenejši"  |  V Beogradu do četrtka profesionalna "mystery shopping" konferenca  |   ||
   

Kako prodati karkoli

03.10.2012
Cena: 30,00 €
Format: 21 x 14 cm, 194 strani

 
Zemljevid do uspeha za prodajalca …
ki ni agresiven,
mu jezik ne teče kot namazan
in ni ekstravertiran človek.
 

 
Iz avtorjevega prologa
Če ste brali druge knjige o prodaji, ste verjetno naveličani lažnih obljub, ki v resnici nikoli ne delujejo čisto dobro. Verjetno ste naveličani prigovarjanja: "Zmorete prav vse, če le verjamete, da zmorete." Najbrž ste naveličani brati o trikih, s pomočjo katerih so bile sklenjene določene prodaje in ki so bili morda primerni za določeno situacijo, ne pa tudi za vašo – in četudi bi bili primerni, kako naj se jih spomnite v pravem trenutku? Če ste že kdaj brali knjige o prodaji ali poslušali "prodajne strokovnjake", ste najbrž že naveličani nasvetov o tem, kako morate "polni življenja in navdušenja" obvladovati svet okoli sebe, čeprav to ni del vašega značaja. No, ta knjiga ni taka. Pravzaprav sem jo napisal, da bi zavrnil številne klišeje, ki so jih ljudje dolga leta sprejemali brez pomislekov.Upam, da vam bo knjiga pokazala, kako zmotna je stereotipna predstava o "rojenem prodajalcu".
 
Ni vam treba preobraziti svoje osebnosti in postati superentuziastični, superagresivni ali dominantni. Ne le, da te lastnosti niso potrebne, lahko vas celo ovirajo.In ne bo vam treba razviti skrivnostne sposobnosti, da se v pravem trenutku domislite pravega odgovora – superčloveške sposobnosti imeti "odličen vpogled", ki prevladuje v vseh knjigah o prodaji. Če ima več dni časa za premislek, se pisec knjige seveda vedno lahko domisli rešitve za prodajni problem. Kako pa vam to pomaga, kadar se na štiri oči znajdete pred vprašanjem, na katerega je treba odgovoriti takoj? Moja knjiga vam bo pokazala, da takih veščin v resnici ne potrebujete.Knjiga zares lahko popolnoma spreobrne vašo prodajno kariero – vendar samo zato, ker vam bo pokazala, da vam ni treba več zapravljati časa za razvijanje veščin, ki za prodajalca nimajo nobene vrednosti. Tu je na primer nekaj točk, ki bodo prevladovale v knjigi:
-Obratno od splošno sprejetega mnenja, entuziazem ni vrlina – uniči več prodaj, kot jih ustvari.
-"Pozitivno razmišljanje" je nerealna zmota. Prodajalec, ki razmišlja negativno, ima veliko večjo možnost za uspeh kot t. i. "pozitivni mislec".
-Uspeh pri prodaji ne prihaja iz prepričevanja ljudi, naj kupijo nekaj, česar nočejo.
-Prodajalec, ki ima vedno odgovor za vse ugovore kupcev, se verjetno spopada tudi z zelo nizkimi dohodki.
-Ekstravertirani ljudje niso najboljši prodajalci, introvertirani vedno prodajo več.
-Če želite biti dober prodajalec, ni treba, da vam jezik teče kot namazan.
-Želja biti sposoben motivirati druge je nerealna in neumna. Zares dober prodajalec ne bo nikoli poskušal nikogar motivirati.
 
Morda se vse to sliši zelo oddaljeno od tega, kar ste o prodaji slišali doslej, in morda se sprašujete, kako naj bo to sploh res. Nameravam vam pokazati vrednost svojih trditev na dva načina.
 
Najprej, moja izkušnja potrjuje njihovo vrednost. Skoraj brez izjeme sem v vsaki prodajni situaciji, v kateri sem se znašel, prodajal bolje kot vsi drugi okoli mene – ponavadi tako, da sem delal veliko manj kot oni.Poleg tega sem videl, da so ta načela delovala tudi pri nekaj drugih ljudeh – res samo pri peščici, saj teh načel večina ljudi ne pozna.
 
Vendar na njih ni nič skrivnostnega – in to nas vodi k drugemu načinu, ko vam bom pokazal vrednost svojih trditev. Dokazal vam jih bom. Z življenjem bomo v tej knjigi ravnali razumno in pazljivo. Vse bom dokazal s stališča resničnega sveta, takega, kakršen je – na načine, ki jih lahko vsi razumemo.In ker so ta načela sama po sebi očitna, jih boste preprosto in z lahkoto uporabili. Ne bom vam znova dopovedoval (najbrž to slišite že stotič): "Če boste preprosto verjeli, poskusili in iz svoje glave odstranili vsako misel na polom, bodo ideje nazadnje delovale." Ne, saj ste že naveličani pristopati k uspehu samo z zaupanjem.
Dokazal vam bom vrednost svojih trditev in potem jih lahko uporabite v vsakdanjem življenju – eno za drugo, če boste tako izbrali. In najverjetneje bodo njihovi učinki vidni že takoj.Vendar vam ne bom zagotavljal uspeha. Ne bom vam rekel, da vam ne more spodleteti, ker to ne bi bilo realno in ker je vse odvisno od vas in vaše volje prilagajanja svojega pristopa, da boste videli stvari take, kot v resnici so.
 

 
 
 
 
back to top