IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.02.2018 || Lanska suša povzročila za 65,3 milijona evrov škode  |  Dm postavlja novo strategijo  |  "Coop Swiss" podpira organsko  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Waitrose predstavlja linijo Good Health  |  Biedronka z linijo goBIO  |  Rekordni poslovni rezultati za Henkel  |  Slavonski kulen iz CM bo postal kulen z dežele  |  Mastercard: "Kupci pripravljeni na plačevanje z nosljivimi napravami"  |  Natisnjena 62. številka revije InStore že na poti k naslovnikom  |  Zadruge v odkup preostale dobre četrtine Mlekarne Celeia  |  Plenković napovedal položaj Agrokorjevega (namestnika) pooblaščenca za naslednji teden  |  Od srede nova dm prodajalna v Ajdovščini  |  Vinagov kompleks še vedno ni našel kupca  |  Počivalšek za Bloomberg: "Za Mercator je več zanimanja"  |  V Dublinu včeraj in danes okrogla miza o trgovini v prihodnosti  |  Marca prihaja trgovina Sweet Tooth za ljubitelje sladkarij  |  Walmart z manjšim dobičkom, a višjimi (minimalnimi) plačami   |  DIA s prodajo v višini desetih milijard evrov  |  Majid Al Futtaim odpira še sto objektov pod franšizo Carrefour  |   ||
   

Kadrovanje – prestiž ali potreba?

16.03.2016
Kaj je največja vrednost vsakega podjetja? Ko gre za industrijo, v kateri delujemo, lahko ugotovimo, da so vrhunski prodajni rezultati, dosežena dobiček in prihranki, močne blagovne znamke, uspešne marketinške akcije itd., največja vrednost vsakega resnega podjetja v poslu FMCG. 
 
Piše: Enisa Selmanović, vodja pravnih in kadrovskih poslov, Megamix
 
To ni daleč od resnice, a prav nič od naštetega ne bi bilo brez ljudi. Motivirani, posvečeni, energični, veličastni v svoji različnosti, inventivni. Vse to predstavlja moč kadrov, moč ljudi, v katerih se skriva prava moč podjetij. Ravno ljudje so tisti, ki ustvarjajo razliko! So tisti, ki dosežejo, da je kako podjetje boljše ali slabše od drugega. Ko stvari postavimo na tak, pravilen način, vprašanje iz naslova niti nima velikega smisla.
 
In čeprav smo nagnjeni k sentimentalnosti, se moramo vedno znova vračati v okvire realnega. Tudi sama sem imela dilemo, saj je, ko je šlo za povečanje obsega dela, prišlo hkrati do večje skrbi za ljudi. Razmišljanja so bila različna. Od takih, da je vse predrago in da nimamo časa, da imamo precej drugega in pametnejšega dela (beri: prestiž), do tega, da če namenimo dodatno pozornost kadrovanju, da nam lahko to dejansko zagotovi boljše rezultate, privabi najboljše ljudi na tržišču in okrepi naš položaj delodajalca ali distributerja (potreba).
 
Kadrovanje ni, ne more in ne sme biti drago; ne v zvezi s časom ali denarjem. Najdražje je namreč takrat, ko imamo ljudi, ki delajo napačno, a bi jih lahko naučili delati pravilno. Najdražje je namreč imeti nemotivirane ljudje, ki ne delajo, a bi lahko in bi jih seveda morali motivirati, da delajo najboljše, kar je možno.
 
Ni in ne more biti bolj pomembnega in pametnejšega posla od tistega, ki zadeva razvoj naših ljudi. Ne moremo se izogniti niti stalnemu razvijanju spretnosti naše prodajne ekipe. Ljudje (in podjetja), ki ne spremljajo trendov v skladu s časom, v katerem živimo, ne razvijajo svojih sposobnosti veščine in posledično ne bodo imeli moči, da se spopadajo s konkurenco.
 
Ko pa nas ta premaguje, posledično izgubljamo na vseh frontah (dobiček, tržni delež, pozicije, dobavitelje, kupce, goste ...). Napačno, a skorajda splošno sprejeto stališče je, da kadrovanje pomeni zgolj birokratsko zadevo in privilegij velikih ( v glavnem t. i. multi) podjetij. Nešolan oz. nepripravljen prodajalec v kaki majhni trgovini kupcu ne bo znal ponuditi tudi kakih drugih izdelkov z izjemo tistih, ki jih je le-ta nameraval kupiti.
 
Na ta način je zapravil priložnost, da poveča prodajo. Tudi nešolan prodajni zastopnik ne ve oz. se ne bo nikoli zavedal, da mu od kupca ne zadostuje zgolj to, da vnaprej vzame njegovo naročilo, ampak da se mora vedno znova potruditi za njegovo pozornost. In za dodatni trud, da mu predstavlja prenovljeno ponudbo in tako povečuje prodajo za podjetje, kupcu pa dokazuje, da je to prihranek tudi za njega.
 
Podobno kot velja za neizkušenega natakarja, ki s svojim neprofesionalnim in odbijajočim vedenjem lahko doseže to, da njegov gost v lokal ne bo prišel nikoli več. Še huje. Izgubljeni gost lahko zelo hitro razširi zgodbo  svojih slabih izkušnjah. Pravilno kadrovanje je realna potreba vsakega posla! 
 
Delo z ljudmi, njihovo stalno izobraževanje, motivacija (ni nujno, da je vedno izražena v denarnih nagradah), so obveza in odgovornost vsake vodilne osebnosti v podjetju, menedžerja, direktorja, vodje delovne skupine ...


 
 
 
 
back to top