IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 26.04.2017 || Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |  Bliža se finale Tuševe kuharske zvezde 2017  |  Podravkini izdelki na katarskih policah  |  V DZ ob 18.35 glasovanje o predlogu zakona za zaščito Mercatorja  |  L'Oreal v prvem tromesečju do 7 milijard prodaje  |  Šarović: “Ni znakov o vrnitvi Mercatorja”  |  Obvezna nalepka s poreklom mleka  |  Pri prestrukturiranju Agrokorja bo svetoval AlixPartners  |  Zasegli za 230 milijonov evrov ponaredkov živil  |  Sirk: "Če nisi v Münchnu, nisi na zemljevidu logističnih podjetij"  |  Davidov Hram postal zastopnik Maraske  |  SAP Retail projekt podjetja Delaize Srbija med tremi najboljšimi  |  Projekt Šumi 140 let:"Bonboni vseh generacij" prejel nagrado Prizma  |  Poslanci izglasovali zakon za zaščito Mercatorja  |  Dizel in 95-oktanski bencin (občutno) dražja  |  Mirko Tuš blagovne znamke Engrotuša prenesel na družbo iz Hongkonga  |  Philip Morris z nekoliko slabšo prodajo  |  Gorenje s prihodki v višini 1,3 milijard evrov  |   ||
   

Junija večje zaupanje potrošnikov

23.06.2015
Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil v juniju na mesečni ravni višji za pet odstotnih točk, na letni ravni pa za 15 odstotnih točk. Višji je bil tudi od povprečja prejšnjega leta, in sicer za 16 odstotnih točk, je danes sporočil državni statistični urad.
 
Na dvig vrednosti omenjenega kazalnika so vplivala bolj optimistična pričakovanja potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih glede ravni brezposelnosti (za 8 odstotnih točk), glede možnosti za varčevanje (za 8 odstotnih točk) in glede gospodarskega stanja v Sloveniji (za 4 odstotne točke), negativno pa je na vrednost tega kazalnika vplivalo pričakovanje glede finančnega stanja v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih; katerega vrednost se je glede na vrednost v prejšnjem mesecu poslabšala za 2 odstotni točki.
 
Med kazalniki, ki izražajo pričakovanje potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih, sta se glede na prejšnji mesec najbolj izboljšali vrednosti kazalnikov, ki merita pričakovanje glede možnosti za varčevanje in glede ravni brezposelnosti (vsaka za 8 odstotnih točk). Med kazalniki, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in prejšnjem stanju, pa sta se v primerjavi s prejšnjim mesecem najbolj izboljšali vrednost kazalnika primernost trenutka za večje nakupe (za 13 odstotnih točk) in vrednost kazalnika gospodarsko stanje v Sloveniji v zadnjih 12 mesecih (za 10 odstotnih točk).

 
 
 
 
back to top