IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 18.10.2018 || Še 7 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |  Bosna in Hercegovina velika uvoznica piva, a poraba je manjša  |  Ljubljanske mlekarne želijo odkupiti več ekološko pridelanega mleka  |  Znani so finalisti 25. Zlatega bobna  |  Obravnava o Todorićevi izročitvi na londonskem sodišču do konca tedna  |   ||
   

Junija večje zaupanje potrošnikov

23.06.2015
Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil v juniju na mesečni ravni višji za pet odstotnih točk, na letni ravni pa za 15 odstotnih točk. Višji je bil tudi od povprečja prejšnjega leta, in sicer za 16 odstotnih točk, je danes sporočil državni statistični urad.
 
Na dvig vrednosti omenjenega kazalnika so vplivala bolj optimistična pričakovanja potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih glede ravni brezposelnosti (za 8 odstotnih točk), glede možnosti za varčevanje (za 8 odstotnih točk) in glede gospodarskega stanja v Sloveniji (za 4 odstotne točke), negativno pa je na vrednost tega kazalnika vplivalo pričakovanje glede finančnega stanja v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih; katerega vrednost se je glede na vrednost v prejšnjem mesecu poslabšala za 2 odstotni točki.
 
Med kazalniki, ki izražajo pričakovanje potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih, sta se glede na prejšnji mesec najbolj izboljšali vrednosti kazalnikov, ki merita pričakovanje glede možnosti za varčevanje in glede ravni brezposelnosti (vsaka za 8 odstotnih točk). Med kazalniki, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in prejšnjem stanju, pa sta se v primerjavi s prejšnjim mesecem najbolj izboljšali vrednost kazalnika primernost trenutka za večje nakupe (za 13 odstotnih točk) in vrednost kazalnika gospodarsko stanje v Sloveniji v zadnjih 12 mesecih (za 10 odstotnih točk).

 
 
 
 
back to top