IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 18.01.2018 || Mercator s skakalci spodbuja zdrav slog življenja (VIDEO)  |  Obrat Mipa v Kromberku (dokončno) kupuje Pivka Perutninarstvo  |  Sodišče priznalo za 4,1 milijarde evrov terjatev do Agrokorja  |  Prodaja avokada se utegne letos podvojiti  |  Trgovec Iceland do leta 2023 brez plastičnih pakiranj  |  Ferrero postaja tretji največji svetovni proizvajalec čokolade  |  Plodine v Puli odprle objekt št. 81  |  Manj ovir za GSO  |  Tuševa zvezdica se je danes začela v Ljubljani   |  Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Sejmi v organizaciji Pomurskega sejma leta 2018...  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |   ||
   

Junija večje zaupanje potrošnikov

23.06.2015
Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil v juniju na mesečni ravni višji za pet odstotnih točk, na letni ravni pa za 15 odstotnih točk. Višji je bil tudi od povprečja prejšnjega leta, in sicer za 16 odstotnih točk, je danes sporočil državni statistični urad.
 
Na dvig vrednosti omenjenega kazalnika so vplivala bolj optimistična pričakovanja potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih glede ravni brezposelnosti (za 8 odstotnih točk), glede možnosti za varčevanje (za 8 odstotnih točk) in glede gospodarskega stanja v Sloveniji (za 4 odstotne točke), negativno pa je na vrednost tega kazalnika vplivalo pričakovanje glede finančnega stanja v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih; katerega vrednost se je glede na vrednost v prejšnjem mesecu poslabšala za 2 odstotni točki.
 
Med kazalniki, ki izražajo pričakovanje potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih, sta se glede na prejšnji mesec najbolj izboljšali vrednosti kazalnikov, ki merita pričakovanje glede možnosti za varčevanje in glede ravni brezposelnosti (vsaka za 8 odstotnih točk). Med kazalniki, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in prejšnjem stanju, pa sta se v primerjavi s prejšnjim mesecem najbolj izboljšali vrednost kazalnika primernost trenutka za večje nakupe (za 13 odstotnih točk) in vrednost kazalnika gospodarsko stanje v Sloveniji v zadnjih 12 mesecih (za 10 odstotnih točk).

 
 
 
 
back to top