IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.07.2017 || Studio Moderna kupil poljsko "Mango Home Shopping TV"  |  Bo Aldi že do leta 2020 drugi največji trgovec v Evropi?  |  Naprednejša proizvodnja v "čipsarni" Chips Way   |  Nočno parkiranje ob neurju v Mercatorjevih pokritih parkiriščih   |  Ahold Delhaize bo preselil sedež v ZDA...  |  Pivovarna Tuzla z novo linijo za PET program  |  Ribogojnica Fonda leto po vstopu Italijanov ohranja svojo usmeritev  |  NIJZ poziva k sodelovanju v nacionalni prehranski raziskavi  |  Zelena luča za obdavčitev sladkih pijač  |  Icelandic Glacial vstopa na kitajski trg  |  PepsiCo v vodstveni strukturi objavil tri nova imena  |  Lani prodanega za 24 milijard evrov trgovskega blaga  |  Zvijezdini izdelki na policah južnokorejske Lotte  |  Pernod Ricard prodaja destilarno Glenallachie  |  Umaknili 4,5 ton pokvarjene hrane  |  Todorić: “Ne razprodajajte Agrokorja”  |  Mariborska tržnica bo dobila streho  |  Kitajska bo uvažala ameriški riž  |  Britanci močno zmanjšali porabo plastičnih vrečk  |  Na trgu nova blagovna znamka sadja in zelenjave Purissima  |   ||
   

Instore na obisku v avstrijski tovarni čipsa

04.06.2012
 Ekspedicija hrvaške in slovenske redakcije se je 4. junija podala na Dunaj, a za razliko od Martina Krpana z malo drugačno potjo in nalogo kot je bila tista silakova, ki ga pozna vsak Slovenec in ki je na svoji kobili tihotapil sol. 
 
Tako sol kot ciljno mesto je bilo sicer nekaj povezovalnega, a naša pot do avstrijske prestolnice je bila veliko lažja in ugodnejša tudi zaradi hitrejšega jeklenega konjička in hrustljavih izdelkov dunajskega podjetja Intersnack, ki v Sloveniji zastopa 5 njihovih blagovnih znamk (Kelly's, Soletti, Pombar, Chio in Ultje). S slovenskim zastopnikom, Vilijem Rajšpom, smo si ogledali proizvodnjo v tovarni Kelly in njihovem največjem obratu (drugi se nahaja v avstrijskem Feldbacherju) ter na delovnem mestu obiskali njihovega direktorja Wolfganga Hotschla, s katerim smo opravili intervju, ki ga lahko preberete v tej številki. Njuni avstrijski sodelavci so nam ob večurnem ogledu tovarne Kelly predstavili proces proizvodnje in skladiščne prostore in sicer sta nas o proizvodnem procesu poučila gospoda Kohler in Puschautz. Največji poudarek je na popcornu (ali zlatemu čipsu), ki jim prinaša 70 odstotkov vsega dobička, izvedeli pa smo tudi, da bodo v bližnji prihodnosti zaradi še večje kvalitete povsem ločili štiri proizvodne linije. Čipsi in slani prigrizki so izdelani iz polnovrednih, osnovnih živil, kot so krompir, pšenica in koruza. To so darovi narave, ki jih je potrebno zaščititi. Prav zaradi tega se tudi varstvo okolja uvršča visoko med vrednote koncerna Intersnack, ki je v konkurenci na svojem področju daleč pred drugimi, v kar smo se lahko prepričali in o čemer govorijo podatki. So namreč edini, ki se držijo pravila, da na vseh izdelkih natančno označujejo izvor, edini, katerih izdelki niso iz gensko spremenjenih živil in edini, ki imajo t.i. "air pack” sistem vrhunskih vrečk. Vsak korak v gojenju rastlin, od razvoja novih sort do nadzora in spremljanja posameznih stopenj rasti pridelka, je podprt z znanstvenimi in tehnološkimi spoznanji koncerna Intersnack. "Naš primarni cilj je vedno zagotavljanje najvišje kakovosti izdelka. Čips godi ob vsaki pijači,”” je med številnimi ostalimi podatki izpostavil Rajšp.  

 
 
 
 
back to top