IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 17.07.2018 || Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |  Plače v trgovini z januarjem 2019 višje  |  Nestlé spet član skupine za trajnostno pridobivanje palmovega olja  |  Stavka v Amazonu tudi pri Nemcih  |  V Ljubljani uradno (ponovno) odprt slovensko-srbski poslovni klub  |  Costcutter zavrnil prevzemno ponudbo trgovca Co-op  |  Naložba novih črpalk verige KTC vredna 27 milijonov kun  |  Walmart se umika še iz japonskega trga  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC  |  EU in Japonska podpisali trgovinski sporazum  |  V letu 2016 je vsak zavrgel 0,2 kg hrane na dan  |  Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  BiH največ piva uvozi iz Srbije  |  Fructal začel z odkupom breskev  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |   ||
   

Instore na obisku v avstrijski tovarni čipsa

04.06.2012
 Ekspedicija hrvaške in slovenske redakcije se je 4. junija podala na Dunaj, a za razliko od Martina Krpana z malo drugačno potjo in nalogo kot je bila tista silakova, ki ga pozna vsak Slovenec in ki je na svoji kobili tihotapil sol. 
 
Tako sol kot ciljno mesto je bilo sicer nekaj povezovalnega, a naša pot do avstrijske prestolnice je bila veliko lažja in ugodnejša tudi zaradi hitrejšega jeklenega konjička in hrustljavih izdelkov dunajskega podjetja Intersnack, ki v Sloveniji zastopa 5 njihovih blagovnih znamk (Kelly's, Soletti, Pombar, Chio in Ultje). S slovenskim zastopnikom, Vilijem Rajšpom, smo si ogledali proizvodnjo v tovarni Kelly in njihovem največjem obratu (drugi se nahaja v avstrijskem Feldbacherju) ter na delovnem mestu obiskali njihovega direktorja Wolfganga Hotschla, s katerim smo opravili intervju, ki ga lahko preberete v tej številki. Njuni avstrijski sodelavci so nam ob večurnem ogledu tovarne Kelly predstavili proces proizvodnje in skladiščne prostore in sicer sta nas o proizvodnem procesu poučila gospoda Kohler in Puschautz. Največji poudarek je na popcornu (ali zlatemu čipsu), ki jim prinaša 70 odstotkov vsega dobička, izvedeli pa smo tudi, da bodo v bližnji prihodnosti zaradi še večje kvalitete povsem ločili štiri proizvodne linije. Čipsi in slani prigrizki so izdelani iz polnovrednih, osnovnih živil, kot so krompir, pšenica in koruza. To so darovi narave, ki jih je potrebno zaščititi. Prav zaradi tega se tudi varstvo okolja uvršča visoko med vrednote koncerna Intersnack, ki je v konkurenci na svojem področju daleč pred drugimi, v kar smo se lahko prepričali in o čemer govorijo podatki. So namreč edini, ki se držijo pravila, da na vseh izdelkih natančno označujejo izvor, edini, katerih izdelki niso iz gensko spremenjenih živil in edini, ki imajo t.i. "air pack” sistem vrhunskih vrečk. Vsak korak v gojenju rastlin, od razvoja novih sort do nadzora in spremljanja posameznih stopenj rasti pridelka, je podprt z znanstvenimi in tehnološkimi spoznanji koncerna Intersnack. "Naš primarni cilj je vedno zagotavljanje najvišje kakovosti izdelka. Čips godi ob vsaki pijači,”” je med številnimi ostalimi podatki izpostavil Rajšp.  

 
 
 
 
back to top