IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.03.2017 || Peta sezona gurmanskih dogodivščin z Odprto kuhno   |  Dobre letošnje napovedi prodaje na drobno  |  ZANIMIVOST: Albert Heijn z Youtube kanalom  |  Europark odslej ponuja tudi trgovino iStyle  |  V štajersko prestolnico prihaja nova dm prodajalna  |  Paloma povečala prodajo na 86,7 milijonov evrov  |  Lidl daje največ za oglaševanje  |  Tesco prodaja vedno več organskega  |  Nagradna igra Lidl Slovenije ob 10. obletnici delovanja   |  Nova velika nagrada za Sparovo akcijo “Štartaj Slovenija”   |   Lidl tudi v Pirotu  |   Prihaja polna noč popustov v Cityparku  |  Amazon prevzel največjega spletnega trgovca na Bližnjem vzhodu  |  Znane so najboljše restavracije po izboru Diners Cluba  |  Voda je tekoče zlato  |  Nova linija za stekleničenje Prolom vode  |  Mercadona povečala prednost pred ostalimi trgovci  |  Nestea se vrača pod okrilje Nestléa  |  Aldi kmalu začenja s poslovanjem v Italiji  |  Prenovljeni Tuš supermarket Ptuj odprl svoja vrata  |   ||
   

Instore na obisku v avstrijski tovarni čipsa

04.06.2012
 Ekspedicija hrvaške in slovenske redakcije se je 4. junija podala na Dunaj, a za razliko od Martina Krpana z malo drugačno potjo in nalogo kot je bila tista silakova, ki ga pozna vsak Slovenec in ki je na svoji kobili tihotapil sol. 
 
Tako sol kot ciljno mesto je bilo sicer nekaj povezovalnega, a naša pot do avstrijske prestolnice je bila veliko lažja in ugodnejša tudi zaradi hitrejšega jeklenega konjička in hrustljavih izdelkov dunajskega podjetja Intersnack, ki v Sloveniji zastopa 5 njihovih blagovnih znamk (Kelly's, Soletti, Pombar, Chio in Ultje). S slovenskim zastopnikom, Vilijem Rajšpom, smo si ogledali proizvodnjo v tovarni Kelly in njihovem največjem obratu (drugi se nahaja v avstrijskem Feldbacherju) ter na delovnem mestu obiskali njihovega direktorja Wolfganga Hotschla, s katerim smo opravili intervju, ki ga lahko preberete v tej številki. Njuni avstrijski sodelavci so nam ob večurnem ogledu tovarne Kelly predstavili proces proizvodnje in skladiščne prostore in sicer sta nas o proizvodnem procesu poučila gospoda Kohler in Puschautz. Največji poudarek je na popcornu (ali zlatemu čipsu), ki jim prinaša 70 odstotkov vsega dobička, izvedeli pa smo tudi, da bodo v bližnji prihodnosti zaradi še večje kvalitete povsem ločili štiri proizvodne linije. Čipsi in slani prigrizki so izdelani iz polnovrednih, osnovnih živil, kot so krompir, pšenica in koruza. To so darovi narave, ki jih je potrebno zaščititi. Prav zaradi tega se tudi varstvo okolja uvršča visoko med vrednote koncerna Intersnack, ki je v konkurenci na svojem področju daleč pred drugimi, v kar smo se lahko prepričali in o čemer govorijo podatki. So namreč edini, ki se držijo pravila, da na vseh izdelkih natančno označujejo izvor, edini, katerih izdelki niso iz gensko spremenjenih živil in edini, ki imajo t.i. "air pack” sistem vrhunskih vrečk. Vsak korak v gojenju rastlin, od razvoja novih sort do nadzora in spremljanja posameznih stopenj rasti pridelka, je podprt z znanstvenimi in tehnološkimi spoznanji koncerna Intersnack. "Naš primarni cilj je vedno zagotavljanje najvišje kakovosti izdelka. Čips godi ob vsaki pijači,”” je med številnimi ostalimi podatki izpostavil Rajšp.  

 
 
 
 
back to top