IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 28.05.2017 || Puklavec Family Wines z minimalno izgubo  |  Dan odprtih vrat Vinakoper   |  Kalčkova nova trgovina v ljubljanskem BTC-ju  |  V Ljubljani "sprehod" najdaljše rolade Gorenjka   |  Nagrada 10 let brezplačnih nakupov v Lidlu Slovenija gre v Slovenske Konjice   |  Junija prve ameriške Lidlove trgovine, ki so (bodo) za tretjino večje  |  Danes Citypark za 15. rojstni dan na Špici pripravlja glasbeno-modni dogodek  |  Auchan razširil ponudbo v kategoriji lepotilnih izdelkov  |  Agrokor bo Konzum v BiH zamenjal z Mercatorjem  |  Družba Mastercard v podporo projektu Botrstvo   |  Zlatna džezva vabi na kavo v Citypark  |  Direktor Carrefourja podpira lastne blagovne znamke  |  Mercator z Akademijo Radi imamo domače v Marezigah  |  Vsi vzorci hrane po požaru na Vrhniki skladni s predpisi  |  Amazon odprl prvo fizično knjigarno v New Yorku (na Manhattnu)  |  V Beogradu se danes zaključuje največja "mystery shopping" konferenca  |  Danes na dražbi v Mariboru 6000 litrov Vinagovih penin  |  Ormož od danes bogatejši za novo dm prodajalno  |  Walmart nadaljuje z uspešnim poslovanjem v Kanadi  |  Znova bo dovoljeno točenje alkohola na športnih prireditvah  |   ||
   

In še nekaj za konec

22.02.2016
Preden končam oz. začnem s pisanjem za to številko, bi želel z vami deliti misel, ki sem jo prebral pred časom. Reid Hoffman, soustanovitelj poslovne mreže Linkedin, je napisal knjigo o osnovni nepovezanosti sodobnega poslovanja. 
 
Piše: Kenan Uštović
 
Po njegovem mnenju je dandanes karakteristično to, da podjetja pričakujejo zvestega delavca in poslovno zavzetost, zaposleni pa redno zagotavljajo, da so lojalni, v resnici pa bežijo z dela takoj, ko uvidijo boljšo priložnost. In sedaj se dobro zamislite in poglejte okoli sebe v podjetju, v katerem delate? Ali razmišljajo vsi ali vsaj večina na tak način?
 
Kaj in kdo je kriv za tako stanje? Globalizacija ali koordinatni sistem konfuzije? Socializacija ali izgubljeni kompas? In tako praktično vsi v nekem posebnem "stanju” čakamo, da se zgodi nekaj nadnaravnega, da bi se tako rešili iz problemov, v katerih smo se znašli.Ko govorimo o nadnaravnem v našem svetu. tu mislim predvsem na naša verovanja in (b)lažja prepričanja.
 
Na koncu koncev smo največkrat ravno mi tisti, ki otroke zaradi težav pri govorjenju pogosteje silimo v nemogoče namesto, da bi jih pospremili k logopedu. Raje imamo tuje kot svoje in to ne glede na to, ali je naše bolje ali ne. In tako bolj skrbimo za raznorazne like iz Big Brotherja oz. realityje, namesto da bi v prvi vrsti skrbeli o liku in delu samih sebe!
 
V reviji, ki jo imate v rokah, sem začel pisati že leta 2011 in to predvsem o prodaji, saj sem na to temo nenazadnje tudi magistriral in tudi moji posli so bili vedno ozko vezani na prodajo. Kasneje se je malo spremenil koncept vsebine in začelo se je pisanje o različnih aktualnih dogodkih.
 
Pogosto sem pisal tudi o osebnih stvareh, ki sem jih doživljal ob srečanjih z različnimi ljudmi ali institucijami, a le poredkoma sem jih poimenoval. So se pa predvsem taki, ki imajo figo v žepu, vedno prepoznali. Saj to je bil tudi cilj, kajne?
 
Ko sedaj pogledam (na) vse kolumne za seboj, sem lahko prepričan, da smo se dotaknili različnih stvari, tem, ljudi, problemov. Objavljeni so bili prispevki o slabih dogodkih v naši državi, a tudi o tistih lepših straneh življenja. Nekateri so bili na nas zaradi tega jezni, drugi, ki smo jih prikazovali v lepši luči, pa so bili z našim pisanjem seveda bolj zadovoljni.
 
Osebno sem se vedno trudil prikazovati dejansko stanje in iskreno podati svoje mnenje. Končno sodbo in oceno o vsaki temi sem prepuščal vam, da si ga ustvarite sami. Verjetno nismo razmišljali vedno enako, a to je dobro. Spremljanje istih stvari z različnih zornih kotov nam samo pomaga, da imamo situacije bolj pod nadzorom. V vsakem primeru je zdaj prišel čas, da se posvetim drug(ačn)im obveznostim, ki me še čakajo v življenju, in za katere tisti, ki me poznajo, vedo, katere so.
 
Vsem (ostalim) želim uspeh v zasebnem in poslovnem življenju, da opravljate svoj posel na najboljši možen način, in da vedno težite k temu, da ste boljši, večji, prvi. Verjetno se bomo srečali še v kakšnih drugačnih "formatih” ali povezavah, vi pa le prebirajte InStore še naprej, ker sem prepričan, da je to najboljša trgovinska revija v regiji. Srečno! 

 
 
 
 
back to top