IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.07.2017 || Lastniki BAT-a potrdili prevzem družbe Reynolds American  |  Košaki ponovno v postopku prisilne poravnave  |  Nov dm od jutri v Celju  |  Začetek izgradnje nakupovalnega centra Designer Outlet Croatia  |  Konec Plassatove vladavine - novi direktor Carrefourja odslej Bompard  |  Peti Hofer v "zelenem"   |  Konec tedna v Novi vasi praznik vina in česna  |  Tönnies dobil v zakup zemljišče v Zrenjaninu  |  Mercatorjeva akcija:"Moje znamke, najboljše znanke" (VIDEO)  |  Veliko svetovno priznanje za Podravkin ajvar  |  Odprli prvi Gomex v Sonti  |  Unilever v prvem polletju zvišal dobiček za 22,4 odstotka  |  Danes začetek odkupa breskev, Fructal ponuja več kot lani  |   Kmalu še ena trgovina Kauflanda v Zadru  |   TC "Promenada Novi Sad" za cca. 100 milijonov evrov  |   Spar z naprednejšo spletno prodajo   |  Anis ima nove proizvodne prostore  |  ZANIMIVOST: Spletna trgovina, kjer vse stane 3 dolarje!  |  Conad bo v naslednjih treh letih investiral milijardo evrov  |  Amazon zavaroval novo storitev  |   ||
   

In še nekaj za konec

22.02.2016
Preden končam oz. začnem s pisanjem za to številko, bi želel z vami deliti misel, ki sem jo prebral pred časom. Reid Hoffman, soustanovitelj poslovne mreže Linkedin, je napisal knjigo o osnovni nepovezanosti sodobnega poslovanja. 
 
Piše: Kenan Uštović
 
Po njegovem mnenju je dandanes karakteristično to, da podjetja pričakujejo zvestega delavca in poslovno zavzetost, zaposleni pa redno zagotavljajo, da so lojalni, v resnici pa bežijo z dela takoj, ko uvidijo boljšo priložnost. In sedaj se dobro zamislite in poglejte okoli sebe v podjetju, v katerem delate? Ali razmišljajo vsi ali vsaj večina na tak način?
 
Kaj in kdo je kriv za tako stanje? Globalizacija ali koordinatni sistem konfuzije? Socializacija ali izgubljeni kompas? In tako praktično vsi v nekem posebnem "stanju” čakamo, da se zgodi nekaj nadnaravnega, da bi se tako rešili iz problemov, v katerih smo se znašli.Ko govorimo o nadnaravnem v našem svetu. tu mislim predvsem na naša verovanja in (b)lažja prepričanja.
 
Na koncu koncev smo največkrat ravno mi tisti, ki otroke zaradi težav pri govorjenju pogosteje silimo v nemogoče namesto, da bi jih pospremili k logopedu. Raje imamo tuje kot svoje in to ne glede na to, ali je naše bolje ali ne. In tako bolj skrbimo za raznorazne like iz Big Brotherja oz. realityje, namesto da bi v prvi vrsti skrbeli o liku in delu samih sebe!
 
V reviji, ki jo imate v rokah, sem začel pisati že leta 2011 in to predvsem o prodaji, saj sem na to temo nenazadnje tudi magistriral in tudi moji posli so bili vedno ozko vezani na prodajo. Kasneje se je malo spremenil koncept vsebine in začelo se je pisanje o različnih aktualnih dogodkih.
 
Pogosto sem pisal tudi o osebnih stvareh, ki sem jih doživljal ob srečanjih z različnimi ljudmi ali institucijami, a le poredkoma sem jih poimenoval. So se pa predvsem taki, ki imajo figo v žepu, vedno prepoznali. Saj to je bil tudi cilj, kajne?
 
Ko sedaj pogledam (na) vse kolumne za seboj, sem lahko prepričan, da smo se dotaknili različnih stvari, tem, ljudi, problemov. Objavljeni so bili prispevki o slabih dogodkih v naši državi, a tudi o tistih lepših straneh življenja. Nekateri so bili na nas zaradi tega jezni, drugi, ki smo jih prikazovali v lepši luči, pa so bili z našim pisanjem seveda bolj zadovoljni.
 
Osebno sem se vedno trudil prikazovati dejansko stanje in iskreno podati svoje mnenje. Končno sodbo in oceno o vsaki temi sem prepuščal vam, da si ga ustvarite sami. Verjetno nismo razmišljali vedno enako, a to je dobro. Spremljanje istih stvari z različnih zornih kotov nam samo pomaga, da imamo situacije bolj pod nadzorom. V vsakem primeru je zdaj prišel čas, da se posvetim drug(ačn)im obveznostim, ki me še čakajo v življenju, in za katere tisti, ki me poznajo, vedo, katere so.
 
Vsem (ostalim) želim uspeh v zasebnem in poslovnem življenju, da opravljate svoj posel na najboljši možen način, in da vedno težite k temu, da ste boljši, večji, prvi. Verjetno se bomo srečali še v kakšnih drugačnih "formatih” ali povezavah, vi pa le prebirajte InStore še naprej, ker sem prepričan, da je to najboljša trgovinska revija v regiji. Srečno! 

 
 
 
 
back to top