IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 18.11.2017 || Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

In še nekaj za konec

22.02.2016
Preden končam oz. začnem s pisanjem za to številko, bi želel z vami deliti misel, ki sem jo prebral pred časom. Reid Hoffman, soustanovitelj poslovne mreže Linkedin, je napisal knjigo o osnovni nepovezanosti sodobnega poslovanja. 
 
Piše: Kenan Uštović
 
Po njegovem mnenju je dandanes karakteristično to, da podjetja pričakujejo zvestega delavca in poslovno zavzetost, zaposleni pa redno zagotavljajo, da so lojalni, v resnici pa bežijo z dela takoj, ko uvidijo boljšo priložnost. In sedaj se dobro zamislite in poglejte okoli sebe v podjetju, v katerem delate? Ali razmišljajo vsi ali vsaj večina na tak način?
 
Kaj in kdo je kriv za tako stanje? Globalizacija ali koordinatni sistem konfuzije? Socializacija ali izgubljeni kompas? In tako praktično vsi v nekem posebnem "stanju” čakamo, da se zgodi nekaj nadnaravnega, da bi se tako rešili iz problemov, v katerih smo se znašli.Ko govorimo o nadnaravnem v našem svetu. tu mislim predvsem na naša verovanja in (b)lažja prepričanja.
 
Na koncu koncev smo največkrat ravno mi tisti, ki otroke zaradi težav pri govorjenju pogosteje silimo v nemogoče namesto, da bi jih pospremili k logopedu. Raje imamo tuje kot svoje in to ne glede na to, ali je naše bolje ali ne. In tako bolj skrbimo za raznorazne like iz Big Brotherja oz. realityje, namesto da bi v prvi vrsti skrbeli o liku in delu samih sebe!
 
V reviji, ki jo imate v rokah, sem začel pisati že leta 2011 in to predvsem o prodaji, saj sem na to temo nenazadnje tudi magistriral in tudi moji posli so bili vedno ozko vezani na prodajo. Kasneje se je malo spremenil koncept vsebine in začelo se je pisanje o različnih aktualnih dogodkih.
 
Pogosto sem pisal tudi o osebnih stvareh, ki sem jih doživljal ob srečanjih z različnimi ljudmi ali institucijami, a le poredkoma sem jih poimenoval. So se pa predvsem taki, ki imajo figo v žepu, vedno prepoznali. Saj to je bil tudi cilj, kajne?
 
Ko sedaj pogledam (na) vse kolumne za seboj, sem lahko prepričan, da smo se dotaknili različnih stvari, tem, ljudi, problemov. Objavljeni so bili prispevki o slabih dogodkih v naši državi, a tudi o tistih lepših straneh življenja. Nekateri so bili na nas zaradi tega jezni, drugi, ki smo jih prikazovali v lepši luči, pa so bili z našim pisanjem seveda bolj zadovoljni.
 
Osebno sem se vedno trudil prikazovati dejansko stanje in iskreno podati svoje mnenje. Končno sodbo in oceno o vsaki temi sem prepuščal vam, da si ga ustvarite sami. Verjetno nismo razmišljali vedno enako, a to je dobro. Spremljanje istih stvari z različnih zornih kotov nam samo pomaga, da imamo situacije bolj pod nadzorom. V vsakem primeru je zdaj prišel čas, da se posvetim drug(ačn)im obveznostim, ki me še čakajo v življenju, in za katere tisti, ki me poznajo, vedo, katere so.
 
Vsem (ostalim) želim uspeh v zasebnem in poslovnem življenju, da opravljate svoj posel na najboljši možen način, in da vedno težite k temu, da ste boljši, večji, prvi. Verjetno se bomo srečali še v kakšnih drugačnih "formatih” ali povezavah, vi pa le prebirajte InStore še naprej, ker sem prepričan, da je to najboljša trgovinska revija v regiji. Srečno! 

 
 
 
 
back to top