IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 10.12.2018 || NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Podjetnik leta Peter Pišek direktor podjetja Pišek & HSF Logistics   |  Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“  |  Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju  |  Pohorska kavarna kot prvi gostinski lokal znotraj (največje) Lidlove trgovine  |  Plodine se zanimajo za prevzem Konzuma  |  Predsednik upravnega odbora Coca-Cole postaja James Quincey  |  Zlatna džezva odslej tudi v trgovinah E.Leclerc  |  Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"  |  Despar predstavil nove izdelke iz kategorije Free From  |  Diskonter Netto ponudili možnost plačila s PayPal-om  |  Sabina Gostinčar: "Mercator prek spleta ponuja že več kot 20.000 vrst izdelkov"  |  Odprt prenovljen Tommy v Solinu  |  Barcaffé na mednarodnem tekmovanju osvojil dve zlati medalji  |  Lidl v mariborskem Melju odprl trgovino št. 54  |  Lidl danes odpira trgovino št. 54 v Melju, št. 55 pa 13.decembra v Ilirski Bistrici  |  Med prispelimi ponudbami za Vinag tudi ena iz tujine  |  ZANIMIVOST: Danes Coca-Cola tovornjak z božičkom v BTC (VIDEO)  |  Rubinov Vinjak praznoval 60. rojstni dan  |  FDS ime spremenil v Badeco Adria  |   ||
   

Igor E. Bergant:Treba je znati igrati

21.03.2012
piše Igor E.BergantTwitter: @IEBergant
 
 
Že nekaj časa nas na naših področjih – in Slovenija tu ni nikakršna izjema – prepričujejo, da smo v globoki krizi. Globalni in moralni, finančni in bilančni, ekonomski…, o tem piše tudi Noam Chomsky. Seveda nam je, nam, malim ljudem in povprečnim potrošnikom, navkljub vsesplošni zagati lažje, ker imamo rešitve za vse že pripravljene. In so zelo preproste: lumpe je treba poloviti in obsoditi, ukradeni denar pravično razdeliti med vse, državljane in državo, kar pa se gospodarstva tiče… Tudi tu je vse jasno: proizvajati moramo končne izdelke z visoko dodano vrednostjo in jih čim dražje prodati na novih tržiščih, po možnosti takšnih z na stotine milijonov Sozemljanov, ki bi na ta način tudi spoznali, kje, za Božjo voljo, ta naša ljuba Slovenija sploh je… In bi hitro začutili strašno potrebo, da nas obiščejo in takorekoč vsakogar od nas tudi osebno spoznajo. Ker, problem je tudi v tem, da nas je tako malo, da nas naše lastno domače potrošništvo pač ne more rešiti vsega hudega. Do sem je vse lepo in prav. Vemo, kaj hočemo! A kaj, ko – in tak je občutek – vse premalo vemo, kako to doseči. In predvsem: kaj je tisto, kar bi ustrezalo tako jasno zastavljenemu cilju. Kateri proizvod(i). Dodaten problem je še, da o tem istem razmišlja na stotine milijonov drugih ljudi povsod po svetu. Politične parole z vseh strani, da

 
 
 
 
back to top