IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 24.02.2019 || HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Povečan izvoz malin  |  Italija postavila rekord po porabi piva na prebivalca  |  Coca-Cola zainteresirana (tudi) za Knjaza Miloša  |  Lidl širi omrežje trgovin na Danskem  |  Začasno prekinjena proizvodnja Nutelle  |  Penny Market investira v trgovinsko znamko sveže hrane  |  Z novim letom prenovljena tržnica, marca še nova trgovina ZK v Kočevju  |  Dvoboj za Vinakoper očitno med KZ Agraria in Klet Brda  |  Nova mesnica Ravlić v zagrebških Gajnicah  |  Vrstni red največjih blagovnih znamk od začetka tisočletja (VIDEO)  |  Walmart z rastjo dobička v zadnjem kvartalu za 70% glede na leto prej  |   104.641 Hoferjevih kupcev s trajnostno vrečko  |  Lidl najavlja nadaljevanje širjenja v Srbiji  |  Nov primer salmonele v kebabu iz Poljske  |  Amazon zaslužil 11,2 milijard dolarjev, a ne bo plačal davka na dobiček   |  Pridelek oliv se je lani podovojil  |  Nov predsednik uprave Perutnine Ptuj je Enver Šišić  |  Začetek proizvodnje Zrenjaninskega piva  |  Red Bull z rekordnih 5,5 milijarde evrov prihodkov   |   ||
   

Igor E. Bergant:Treba je znati igrati

21.03.2012
piše Igor E.BergantTwitter: @IEBergant
 
 
Že nekaj časa nas na naših področjih – in Slovenija tu ni nikakršna izjema – prepričujejo, da smo v globoki krizi. Globalni in moralni, finančni in bilančni, ekonomski…, o tem piše tudi Noam Chomsky. Seveda nam je, nam, malim ljudem in povprečnim potrošnikom, navkljub vsesplošni zagati lažje, ker imamo rešitve za vse že pripravljene. In so zelo preproste: lumpe je treba poloviti in obsoditi, ukradeni denar pravično razdeliti med vse, državljane in državo, kar pa se gospodarstva tiče… Tudi tu je vse jasno: proizvajati moramo končne izdelke z visoko dodano vrednostjo in jih čim dražje prodati na novih tržiščih, po možnosti takšnih z na stotine milijonov Sozemljanov, ki bi na ta način tudi spoznali, kje, za Božjo voljo, ta naša ljuba Slovenija sploh je… In bi hitro začutili strašno potrebo, da nas obiščejo in takorekoč vsakogar od nas tudi osebno spoznajo. Ker, problem je tudi v tem, da nas je tako malo, da nas naše lastno domače potrošništvo pač ne more rešiti vsega hudega. Do sem je vse lepo in prav. Vemo, kaj hočemo! A kaj, ko – in tak je občutek – vse premalo vemo, kako to doseči. In predvsem: kaj je tisto, kar bi ustrezalo tako jasno zastavljenemu cilju. Kateri proizvod(i). Dodaten problem je še, da o tem istem razmišlja na stotine milijonov drugih ljudi povsod po svetu. Politične parole z vseh strani, da

 
 
 
 
back to top