IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.07.2017 || Lastniki BAT-a potrdili prevzem družbe Reynolds American  |  Košaki ponovno v postopku prisilne poravnave  |  Nov dm od jutri v Celju  |  Začetek izgradnje nakupovalnega centra Designer Outlet Croatia  |  Konec Plassatove vladavine - novi direktor Carrefourja odslej Bompard  |  Peti Hofer v "zelenem"   |  Konec tedna v Novi vasi praznik vina in česna  |  Tönnies dobil v zakup zemljišče v Zrenjaninu  |  Mercatorjeva akcija:"Moje znamke, najboljše znanke" (VIDEO)  |  Veliko svetovno priznanje za Podravkin ajvar  |  Odprli prvi Gomex v Sonti  |  Unilever v prvem polletju zvišal dobiček za 22,4 odstotka  |  Danes začetek odkupa breskev, Fructal ponuja več kot lani  |   Kmalu še ena trgovina Kauflanda v Zadru  |   TC "Promenada Novi Sad" za cca. 100 milijonov evrov  |   Spar z naprednejšo spletno prodajo   |  Anis ima nove proizvodne prostore  |  ZANIMIVOST: Spletna trgovina, kjer vse stane 3 dolarje!  |  Conad bo v naslednjih treh letih investiral milijardo evrov  |  Amazon zavaroval novo storitev  |   ||
   

Igor E. Bergant:Treba je znati igrati

21.03.2012
piše Igor E.BergantTwitter: @IEBergant
 
 
Že nekaj časa nas na naših področjih – in Slovenija tu ni nikakršna izjema – prepričujejo, da smo v globoki krizi. Globalni in moralni, finančni in bilančni, ekonomski…, o tem piše tudi Noam Chomsky. Seveda nam je, nam, malim ljudem in povprečnim potrošnikom, navkljub vsesplošni zagati lažje, ker imamo rešitve za vse že pripravljene. In so zelo preproste: lumpe je treba poloviti in obsoditi, ukradeni denar pravično razdeliti med vse, državljane in državo, kar pa se gospodarstva tiče… Tudi tu je vse jasno: proizvajati moramo končne izdelke z visoko dodano vrednostjo in jih čim dražje prodati na novih tržiščih, po možnosti takšnih z na stotine milijonov Sozemljanov, ki bi na ta način tudi spoznali, kje, za Božjo voljo, ta naša ljuba Slovenija sploh je… In bi hitro začutili strašno potrebo, da nas obiščejo in takorekoč vsakogar od nas tudi osebno spoznajo. Ker, problem je tudi v tem, da nas je tako malo, da nas naše lastno domače potrošništvo pač ne more rešiti vsega hudega. Do sem je vse lepo in prav. Vemo, kaj hočemo! A kaj, ko – in tak je občutek – vse premalo vemo, kako to doseči. In predvsem: kaj je tisto, kar bi ustrezalo tako jasno zastavljenemu cilju. Kateri proizvod(i). Dodaten problem je še, da o tem istem razmišlja na stotine milijonov drugih ljudi povsod po svetu. Politične parole z vseh strani, da

 
 
 
 
back to top