IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 24.11.2017 || 90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Nova 60. številka revije InStore že v tiskarni  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |  Dia izdelke verige Clarel ponuja prek Amazona  |   ||
   

Igor E. Bergant:Treba je znati igrati

21.03.2012
piše Igor E.BergantTwitter: @IEBergant
 
 
Že nekaj časa nas na naših področjih – in Slovenija tu ni nikakršna izjema – prepričujejo, da smo v globoki krizi. Globalni in moralni, finančni in bilančni, ekonomski…, o tem piše tudi Noam Chomsky. Seveda nam je, nam, malim ljudem in povprečnim potrošnikom, navkljub vsesplošni zagati lažje, ker imamo rešitve za vse že pripravljene. In so zelo preproste: lumpe je treba poloviti in obsoditi, ukradeni denar pravično razdeliti med vse, državljane in državo, kar pa se gospodarstva tiče… Tudi tu je vse jasno: proizvajati moramo končne izdelke z visoko dodano vrednostjo in jih čim dražje prodati na novih tržiščih, po možnosti takšnih z na stotine milijonov Sozemljanov, ki bi na ta način tudi spoznali, kje, za Božjo voljo, ta naša ljuba Slovenija sploh je… In bi hitro začutili strašno potrebo, da nas obiščejo in takorekoč vsakogar od nas tudi osebno spoznajo. Ker, problem je tudi v tem, da nas je tako malo, da nas naše lastno domače potrošništvo pač ne more rešiti vsega hudega. Do sem je vse lepo in prav. Vemo, kaj hočemo! A kaj, ko – in tak je občutek – vse premalo vemo, kako to doseči. In predvsem: kaj je tisto, kar bi ustrezalo tako jasno zastavljenemu cilju. Kateri proizvod(i). Dodaten problem je še, da o tem istem razmišlja na stotine milijonov drugih ljudi povsod po svetu. Politične parole z vseh strani, da

 
 
 
 
back to top