IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.09.2018 || Prenovljeni Center Vič potrošniško izkušnjo dviguje na novo raven  |  Malce nižje cene goriv   |  Rekordnih 170 vrst piva na jesenskem Pivo & Burger Festu  |  Plasta lastništvo v Tovarni olja Gea povečala na 92 odstotkov  |  Akcija:"Imam svojo vrečko!"  |  Še 1 dan za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Tesco odprl prvi trgovini Jack's  |  Izdelki za daljši občutek sitosti debitirali v trgovinah Morrisons  |  Jelena Jazić nova direktorica agencije McCann Beograd  |  Delhaize začel z novim formatom trgovine s ponudbo sveže hrane   |  6.5% povečanje prodaje organske hrane in pijače  |  Lidl postavil zbiralne košare za živali v stiski  |  Lepši časi za proizvajalce rezancev  |  Gorenje predstavilo nove pralne in sušilne stroje WaveActive  |  Direktor Beiersdorfa bo v kratkem postal Belgijec De Loecker  |  Eurospin po Italiji in Sloveniji kmalu tudi na Hrvaškem   |  Brantuša:"Spar prihaja v Srbijo!"  |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |   ||
   

Igor E. Bergant:Treba je znati igrati

21.03.2012
piše Igor E.BergantTwitter: @IEBergant
 
 
Že nekaj časa nas na naših področjih – in Slovenija tu ni nikakršna izjema – prepričujejo, da smo v globoki krizi. Globalni in moralni, finančni in bilančni, ekonomski…, o tem piše tudi Noam Chomsky. Seveda nam je, nam, malim ljudem in povprečnim potrošnikom, navkljub vsesplošni zagati lažje, ker imamo rešitve za vse že pripravljene. In so zelo preproste: lumpe je treba poloviti in obsoditi, ukradeni denar pravično razdeliti med vse, državljane in državo, kar pa se gospodarstva tiče… Tudi tu je vse jasno: proizvajati moramo končne izdelke z visoko dodano vrednostjo in jih čim dražje prodati na novih tržiščih, po možnosti takšnih z na stotine milijonov Sozemljanov, ki bi na ta način tudi spoznali, kje, za Božjo voljo, ta naša ljuba Slovenija sploh je… In bi hitro začutili strašno potrebo, da nas obiščejo in takorekoč vsakogar od nas tudi osebno spoznajo. Ker, problem je tudi v tem, da nas je tako malo, da nas naše lastno domače potrošništvo pač ne more rešiti vsega hudega. Do sem je vse lepo in prav. Vemo, kaj hočemo! A kaj, ko – in tak je občutek – vse premalo vemo, kako to doseči. In predvsem: kaj je tisto, kar bi ustrezalo tako jasno zastavljenemu cilju. Kateri proizvod(i). Dodaten problem je še, da o tem istem razmišlja na stotine milijonov drugih ljudi povsod po svetu. Politične parole z vseh strani, da

 
 
 
 
back to top