IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 27.07.2017 || Agrokor danes izplačuje stari dolg malim dobaviteljem  |  Refresco za več kot milijardo evrov kupuje pijačarski del Cotta  |  Agraria se zanima za večji delež v Vinakopru  |  Potrošniško zaupanje julija navzgor  |  Kmalu gradnja intermodalnega terminala v Batajnici  |  Pivka Perutninarstvo z novo trgovino v Postojni  |  Rekordne cene masla   |  Rok za prijavo del na Zlatem bobnu do 31.julija  |  Ikea pripravljena za odprtje 10. avgusta  |   Lidl kreditira Pulo  |  Studio Moderna kupil poljsko "Mango Home Shopping TV"  |  Bo Aldi že do leta 2020 drugi največji trgovec v Evropi?  |  Naprednejša proizvodnja v "čipsarni" Chips Way   |   Kuehne + Nagel okrepil liderski položaj  |  Lidlovo preoblikovanje logistike sadja  |  As Group delovno obeležil deseto obletnico prevzema Kenta   |  AB InBev prevzel proizvajalca energijskih pijač Hiball  |  Ob avtocesti pri Celju Piškovi začeli graditi sodoben logistični center  |  Znana trgovca z večjo ponudbo za vegetarijance   |  Waitrose izvaža v Indijo in na Kitajsko  |   ||
   

Igor E. Bergant: Stara jajca v novi embalaži

24.08.2012
piše: Igor E.BergantTwitter: @IEBergant 
 
Velika nogometna prvenstva so vsaki dve leti velike priložnosti za podjetja, ki svoje izdelke in storitve želijo približati množicam. Prek oglaševanja, se razume. Manjši problem leži v dejstvu, da navijači, bodisi na stadionih bodisi pred televizijskimi zasloni, pozornost le delno usmerjajo v oglasne panoje, obsežen čas, ki je namenjen televizijskemu oglaševanju pa navadno posvetijo obiskovanju "posvečenihˮ krajev, kamor celo Cesar (mislim na slovenskega reprezentančnega branilca, pa tudi "Kaiserjaˮ Franza Beckenbauerja) gre peš. Prav zato si naročniki oglasov za vsako novo prvenstvo morajo izmisliti nove, še bolj slikovno in zvočno vpadljive, oglase, da bi bil učinek kolikor toliko otipljiv. Skratka, svoja stara jajca morajo prodajati v novi embalaži. To je pač del posla, navsezadnje si vse reprezentance za vsako novo prvenstvo omislijo (oziroma jim jih omislijo opremljevalci) nove (dvojne) komplete dresov, in to le zato, da bili edinstveno in bolje unovčljivi. In celo nogometna moštva ter njihovi trenerji si sproti izmišljajo nove kadrovske in taktične kombinacije, da bi se - če se le dà - izognili notorični predvidljivosti, ki ubija nogomet. Pravzaprav bi morali biti ljubitelji nogometa veliki večini nogometnih komentatorjev hvaležni, da vsaj ta poklicna skupina, ki sem ji z veseljem pripadal skoraj 25 let, vztrajno krmari proti toku ter ponuja vedno eno in isto. Veliki nogometni turnirji so tako tudi velik bolšji sejem obrabljenih fraz, oguljenih izrazov ter prežvečenih stavkov.
 
Žoga tako spet postane okroglo usnje, pa čeprav je že dolgo iz umetnih vlaken, Nizozemska slej ko prej spet postane "dežela tulipanovˮ', spet pa se lahko spomnimo življenjskih pravil, da je "sodnikova vedno zadnjaˮ, tudi nenapisanih, da, "kdor ne da, dobi...ˮ Iz lastnih izkušenj in zlasti zmot vam lahko zagotovim, da je vse skupaj samo zavesten in obupan poskus umeščanja že zdavnaj iztirjenega sveta (vključno z nogometnim) v kolikor toliko znosne okvirje. Ponujanje stare robe v novem paketu (kar je v bistvu neke vrste nateg) tudi na tem področju bi bilo pogubno, ker bi to navijače samo še bolj zmedlo. Navijači tega podzavestno niti nočejo, saj jim ob vse bolj perfektnih nogometaših in ob sodnikih, ki bodo s pomočjo sodobnih tehnologij slej ko prej postali nezmotljivi, za strelovod jeze ostajajo samo še komentatorji ter voditeljice in voditelji studijskih oddaj. Brez njih, kakršni pač so, nogomet ne bi bil več to, kar je (oziroma kakršen bi moral biti). Ker je po moji uri čas sodnikovega dodatka potekel, končujem. In spomnite se mojih besed, ko vam bodo čez nekaj let neki drugi fantje in dekleta tudi na komentatorskem področju ponujali pretečena jajca v novi embalaži, in ko se vam bo ob misli na stare dobre čase še kako milo storilo...

 
 
 
 
back to top