IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 24.11.2017 || 90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Nova 60. številka revije InStore že v tiskarni  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |  Dia izdelke verige Clarel ponuja prek Amazona  |   ||
   

Igor E. Bergant: Magath kupuje božična darila poleti

26.01.2012
 
piše: Igor E. BergantTwitter: @IEBergant
 
Božično-novoletni čas vse večjemu številu vse glasnejših kritikov pohlepnega kapitalizma in potrošništva ponuja primerno tarčo. To je obdobje, ko celo - v meni ljubi nemščini - t.i. penner (počasi obračajoče se blago) postane "renner", se pravi FMCG. Pa tudi po tem ni miru, saj pridejo še razprodaje... A kot pri vsaki človeški stvari, je tudi pri tej najverjetneje tako: celo najbolj zagreti kritiki potrošništva se slejkoprej znajdejo v vlogi - potrošnika. In tudi njih kdaj zgrabi nakupovalni stres, le da si tega ne upajo prostodušno priznati. Pa bi si lahko, ker z vlogo potrošnika načeloma ni nič narobe. Odkar - in od tega so že tisočletja - smo si ljudje v družbah razdelili vloge, smo soodvisni. Vprašanje je le, kako premišljeno in odgovorno se različnih vlog v naših življenjih lotevamo. Smo kot potrošniki bolj tip stratega, se pravi dolgoročnega načrtovalca, po možnosti obsedenega s podrobnostmi? Takega, kot je nemški nogometni trener Felix Magath (zdaj pri VfL Wolfsburgu), ki vsa božična darila za svojce po temeljitem premisleku in preverjanjih nakupi že poleti? Mimogrede, mož je zaradi svoje tudi navzven vidne preračunljivosti precej nepriljubljen med navijači... Ali pa smo druga skrajnost, se pravi nakupovalci z velikim srcem in - samo v danih trenutkih - malo razuma (in vpogleda v dejansko finančno stanje), ki se prepušča instantnemu navdihu? Pri čemer pri vsem tem porabi tudi manj časa za razmišljanje in izvedbo nakupa... Ne pozabimo, da je tudi čas dragocen (in pregovorno, celo zlato!). Še najverjetnejša je ocena, da nas je večina nekje vmes, in da bolj ali manj vsi kdajpakdaj zdrsnemo na en ali drug skrajni rob. Na koncu se največkrat vse poravna, tudi na bančnem računu. Saj nismo vsi nori. Biti potrošnik je v sodobnem svetu normalno, denar pa se hočešnočeš mora obračati. Bolje je, da to počnemo sami, kot da prav vse prepuščamo tistim res zblaznelim finančnikom, ki so nam pomagali pasti v globalno krizo. Ti so problem, in to vsa ta leta in vsak dan, ne pa potrošniki

 
 
 
 
back to top