IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 19.11.2017 || Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

Februarja potrošniki spet bolj pesimistični

21.02.2013
Po štirih neprekinjenih mesecih rasti se je kazalnik zaupanja potrošnikov februarja spet obrnil navzdol. K temu so prispevale bolj pesimistične napovedi glede gospodarskega stanja v Sloveniji, brezposelnosti ter možnosti za varčevanje.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila februarja za dve odstotni točki nižja kot januarja in za šest odstotnih točk nižja kot pred letom dni, so sporočili iz državnega statističnega urada. V februarju so se glede na januar znižale vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov. Zvišali sta se vrednosti kazalnikov gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih in poraba denarja za večje nakupe v prihodnjih 12 mesecih, medtem ko je vrednost kazalnika finančno stanje v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih ostala nespremenjena.
 
Vrednosti kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, so se večinoma zvišale; glede na prejšnji mesec sta se znižali le vrednosti kazalnikov finančno stanje v gospodinjstvu v preteklih 12 mesecih in sedanje finančno stanje v gospodinjstvu. Na vprašanje, kakšna bo brezposelnost v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, je 22 odstotkov anketiranih odgovorilo, da bo zelo narasla, 58 odstotkov jih pričakuje rahlo rast, 13 odstotkov nespremenjeno stanje, šest odstotkov padec, en odstotek pa celo zelo velik padec.

 
 
 
 
back to top