IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 26.04.2017 || Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |  Bliža se finale Tuševe kuharske zvezde 2017  |  Podravkini izdelki na katarskih policah  |  V DZ ob 18.35 glasovanje o predlogu zakona za zaščito Mercatorja  |  L'Oreal v prvem tromesečju do 7 milijard prodaje  |  Šarović: “Ni znakov o vrnitvi Mercatorja”  |  Obvezna nalepka s poreklom mleka  |  Pri prestrukturiranju Agrokorja bo svetoval AlixPartners  |  Zasegli za 230 milijonov evrov ponaredkov živil  |  Sirk: "Če nisi v Münchnu, nisi na zemljevidu logističnih podjetij"  |  Davidov Hram postal zastopnik Maraske  |  SAP Retail projekt podjetja Delaize Srbija med tremi najboljšimi  |  Projekt Šumi 140 let:"Bonboni vseh generacij" prejel nagrado Prizma  |  Poslanci izglasovali zakon za zaščito Mercatorja  |  Dizel in 95-oktanski bencin (občutno) dražja  |  Mirko Tuš blagovne znamke Engrotuša prenesel na družbo iz Hongkonga  |  Philip Morris z nekoliko slabšo prodajo  |  Gorenje s prihodki v višini 1,3 milijard evrov  |   ||
   

Februarja potrošniki spet bolj pesimistični

21.02.2013
Po štirih neprekinjenih mesecih rasti se je kazalnik zaupanja potrošnikov februarja spet obrnil navzdol. K temu so prispevale bolj pesimistične napovedi glede gospodarskega stanja v Sloveniji, brezposelnosti ter možnosti za varčevanje.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila februarja za dve odstotni točki nižja kot januarja in za šest odstotnih točk nižja kot pred letom dni, so sporočili iz državnega statističnega urada. V februarju so se glede na januar znižale vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov. Zvišali sta se vrednosti kazalnikov gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih in poraba denarja za večje nakupe v prihodnjih 12 mesecih, medtem ko je vrednost kazalnika finančno stanje v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih ostala nespremenjena.
 
Vrednosti kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, so se večinoma zvišale; glede na prejšnji mesec sta se znižali le vrednosti kazalnikov finančno stanje v gospodinjstvu v preteklih 12 mesecih in sedanje finančno stanje v gospodinjstvu. Na vprašanje, kakšna bo brezposelnost v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, je 22 odstotkov anketiranih odgovorilo, da bo zelo narasla, 58 odstotkov jih pričakuje rahlo rast, 13 odstotkov nespremenjeno stanje, šest odstotkov padec, en odstotek pa celo zelo velik padec.

 
 
 
 
back to top