IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 19.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore  |  Na sejmu PLMA v Amsterdamu 21. in 22. maja sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)  |  Polleo Sport odprl trgovino v Kopru (VIDEO)  |  26. tradicionalna (Sparova) čistilna akcija Blejskega jezera  |  Po zagrebški konferenci distribucije in logistike revije InStore  |  Lidl začel z dostavo živil na dom  |  Na Ptuju 30. razstava Dobrote slovenskih kmetij  |  Ljubljanski vrečkomat na tržnici do septembra  |  Coop prevzel vseh 163 trgovin verige Netto  |  Voda Voda (spet) na F4 košarkarske evrolige  |  Coca-Cola predstavila novo verzijo pijače Fanta  |  Walmart v prvem četrtletju e-prodajo okrepil za tretjino  |  Skupina Petrol v prvem četrtletju okrepila dobiček  |  Severnoprimorska živilsko-predelovalna industrija na poti krožnega gospodarstva  |  Vabilo 28.maja na (brezplačni) “Dahua Starlight Show” (VIDEO)  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  Skupina Kofola v regiji Adriatic dosegla dvomestno rast prodaje  |  Puklavec Family Wines vstopa na trg rdečih vin z naložbo v S. Makedoniji  |  Alibaba s poslovnimi rezultati presegla pričakovanja  |   ||
   

Februarja potrošniki spet bolj pesimistični

21.02.2013
Po štirih neprekinjenih mesecih rasti se je kazalnik zaupanja potrošnikov februarja spet obrnil navzdol. K temu so prispevale bolj pesimistične napovedi glede gospodarskega stanja v Sloveniji, brezposelnosti ter možnosti za varčevanje.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila februarja za dve odstotni točki nižja kot januarja in za šest odstotnih točk nižja kot pred letom dni, so sporočili iz državnega statističnega urada. V februarju so se glede na januar znižale vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov. Zvišali sta se vrednosti kazalnikov gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih in poraba denarja za večje nakupe v prihodnjih 12 mesecih, medtem ko je vrednost kazalnika finančno stanje v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih ostala nespremenjena.
 
Vrednosti kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, so se večinoma zvišale; glede na prejšnji mesec sta se znižali le vrednosti kazalnikov finančno stanje v gospodinjstvu v preteklih 12 mesecih in sedanje finančno stanje v gospodinjstvu. Na vprašanje, kakšna bo brezposelnost v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, je 22 odstotkov anketiranih odgovorilo, da bo zelo narasla, 58 odstotkov jih pričakuje rahlo rast, 13 odstotkov nespremenjeno stanje, šest odstotkov padec, en odstotek pa celo zelo velik padec.

 
 
 
 
back to top