IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 29.05.2017 || Pekarna Pečjak ob potrojenem dobičku načrtuje nove zaposlitve  |  Puklavec Family Wines z minimalno izgubo  |  Dan odprtih vrat Vinakoper   |  Kalčkova nova trgovina v ljubljanskem BTC-ju  |  V Ljubljani "sprehod" najdaljše rolade Gorenjka   |  Nagrada 10 let brezplačnih nakupov v Lidlu Slovenija gre v Slovenske Konjice   |  Junija prve ameriške Lidlove trgovine, ki so (bodo) za tretjino večje  |  Danes Citypark za 15. rojstni dan na Špici pripravlja glasbeno-modni dogodek  |  Auchan razširil ponudbo v kategoriji lepotilnih izdelkov  |  Agrokor bo Konzum v BiH zamenjal z Mercatorjem  |  Družba Mastercard v podporo projektu Botrstvo   |  Zlatna džezva vabi na kavo v Citypark  |  Direktor Carrefourja podpira lastne blagovne znamke  |  Mercator z Akademijo Radi imamo domače v Marezigah  |  Vsi vzorci hrane po požaru na Vrhniki skladni s predpisi  |  Amazon odprl prvo fizično knjigarno v New Yorku (na Manhattnu)  |  V Beogradu se danes zaključuje največja "mystery shopping" konferenca  |  Danes na dražbi v Mariboru 6000 litrov Vinagovih penin  |  Ormož od danes bogatejši za novo dm prodajalno  |  Walmart nadaljuje z uspešnim poslovanjem v Kanadi  |   ||
   

Februarja potrošniki spet bolj pesimistični

21.02.2013
Po štirih neprekinjenih mesecih rasti se je kazalnik zaupanja potrošnikov februarja spet obrnil navzdol. K temu so prispevale bolj pesimistične napovedi glede gospodarskega stanja v Sloveniji, brezposelnosti ter možnosti za varčevanje.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila februarja za dve odstotni točki nižja kot januarja in za šest odstotnih točk nižja kot pred letom dni, so sporočili iz državnega statističnega urada. V februarju so se glede na januar znižale vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov. Zvišali sta se vrednosti kazalnikov gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih in poraba denarja za večje nakupe v prihodnjih 12 mesecih, medtem ko je vrednost kazalnika finančno stanje v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih ostala nespremenjena.
 
Vrednosti kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, so se večinoma zvišale; glede na prejšnji mesec sta se znižali le vrednosti kazalnikov finančno stanje v gospodinjstvu v preteklih 12 mesecih in sedanje finančno stanje v gospodinjstvu. Na vprašanje, kakšna bo brezposelnost v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, je 22 odstotkov anketiranih odgovorilo, da bo zelo narasla, 58 odstotkov jih pričakuje rahlo rast, 13 odstotkov nespremenjeno stanje, šest odstotkov padec, en odstotek pa celo zelo velik padec.

 
 
 
 
back to top