IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 21.06.2018 || Katarina Čas v novi Cityparkovi vlogi (VIDEO)  |  Evropska podjetja na Kitajskem poslujejo težje  |  Lani podpovprečna potrošnja in BDP na prebivalca  |  Kraft Heinz razmišlja o (milijardni) odprodaji znamke Complan  |  Coca-Cola začenja s proizvodnjo izdelka Glaceau smartwater  |  Odprt obnovljen hipermarket Tommy Dugopolje  |  Protein Beer - prvo beljakovinsko pivo  |  V Moskvi zaradi prekomernega povpraševanja zmanjkuje piva  |  Rezultati ankete SDT o (ne)zadovoljstvu delavcev v trgovinski dejavnosti   |  Odprli tovarno sladoleda Froneri v Stari Pazovi  |  Gorivo se je opolnoči pocenilo  |   Možna kupca Mercatorja tudi hrvaška Adris in Atlantic Grupa  |  Amazon na Irskem odpira 1000 novih delovnih mest  |  Coop bo živila dostavljal z Volvo tovornjaki na električni pogon  |  Izjemno desetletje za proizvajalca tunine Calvo (VIDEO)  |  Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič (Rok's nut butter)  |  Proizvodnja kozjega mleka lani večja za 4,4 odstotka  |  Velpro podpisal pogodbo o sodelovanju z manjšimi trgovci  |  Hofer zagnal projekt 1, 2, 3, GREMO!  |  Razočaranje zaradi krčenja proračuna za kmetijstvo  |   ||
   

Februarja potrošniki spet bolj pesimistični

21.02.2013
Po štirih neprekinjenih mesecih rasti se je kazalnik zaupanja potrošnikov februarja spet obrnil navzdol. K temu so prispevale bolj pesimistične napovedi glede gospodarskega stanja v Sloveniji, brezposelnosti ter možnosti za varčevanje.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila februarja za dve odstotni točki nižja kot januarja in za šest odstotnih točk nižja kot pred letom dni, so sporočili iz državnega statističnega urada. V februarju so se glede na januar znižale vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov. Zvišali sta se vrednosti kazalnikov gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih in poraba denarja za večje nakupe v prihodnjih 12 mesecih, medtem ko je vrednost kazalnika finančno stanje v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih ostala nespremenjena.
 
Vrednosti kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, so se večinoma zvišale; glede na prejšnji mesec sta se znižali le vrednosti kazalnikov finančno stanje v gospodinjstvu v preteklih 12 mesecih in sedanje finančno stanje v gospodinjstvu. Na vprašanje, kakšna bo brezposelnost v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, je 22 odstotkov anketiranih odgovorilo, da bo zelo narasla, 58 odstotkov jih pričakuje rahlo rast, 13 odstotkov nespremenjeno stanje, šest odstotkov padec, en odstotek pa celo zelo velik padec.

 
 
 
 
back to top