IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.02.2018 || Tesco z novo diskontno verigo proti Lidlu in Aldiju  |  Danes 5. Salon penečih vin Ljubljana   |  Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"  |  Izbran produkt leta:“Kupci izbrali najboljše izdelke po kategorijah“  |  Zmagovalci Agrobiznisa 2018: Planika, zadruga Tolmin, Sloga in Humko  |  Direktor Magnita prodal dvomilijarden delež in sestopa s položaja  |  Ormoška vinska klet Puklavec Family Wines se bo odrekla delu kooperantov  |  Srbski Metalac v vseh hrvaških hipermarketih  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Prekmurski Osem naposled postal lastnik znamke Kekec  |  Četrta franšizna trgovina Spar partner Goričanka že obratuje  |  Danes znani izbrani (najboljši) produkti leta (VIDEO)  |  Lidl bo letos investiral rekordnih 200 milijonov evrov  |  Manj govedi kot pred letom dni  |  Walmart (še zmeraj) vodi, Amazon pridobil največ  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrajena s certifikatom  |  Na spletu kroži lažna anketa Hoferja   |  Lidl Slovenija namenil sredstva nakupu opreme Nirvana URI – Soča  |   Skupini Bell Food dovolili prevzem podjetja Hugli  |  V Mirni Rovinj prvih 30 delavcev iz severozahodne Hrvaške  |   ||
   

FUTURE MARKETING NA GZS

15.11.2012
Poslovna akademija Finance bo ob zaključku leta organizirala z naslovom Seminar Future Marketing. Marketinško druženje bo potekalo 6. decembra 2012 in sicer v dvorani A v prvem nadstropju.
 
Ob zaključku leta je Poslovna akademija finance povabila posameznike s področja trženja, da delijo svoja razmišljanja pred začetkom 2013. Teme so naslednje:
  • Kako se širimo na mednarodnem trgu in kaj so prihodnji izzivi mednarodnega marketinga (Xlab)
  • 7+6 marketinških trendov za srečno in uspešno 2013 (Valicon)
  • Kako se bo razvijal digitalni prodajni/komunikacijski kanal (Iprom)
  • Pregled marketinških strategij, ki zaznamujejo sedanjost (Pristop)

Redna kotizacija za Future marketing znaša 149 EUR (DDV v ceno ni vključen). Ob prijavi do 23. novembra smo oblikovali dva paketa: za eno kotizacijo plačate 90 €, za paket dveh pa 149 € (v tej ponudbi se 3,4 in 5 udeležencev lahko dogodka udeleži brezplačno). Kotizacija za študente z obvezno priloženim potrdilom o šolanju znaša 47 EUR (DDV v ceno ni vključen). Študentska kotizacija ne velja za zaposlene v podjetjih. Študenti so upravičeni samo do naročniškega popusta. Kotizacija vključuje udeležbo na vseh predavanjih, gradivo, okrepčilo med odmori.
 
Seminar bo potekal med 13. in 17.30 uro.

 
 
 
 
back to top