IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.09.2018 || Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu bo 25.oktobra   |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |  DDV za meso, sadje, zelenjavo in plenice se bi lahko znižal na 13 %  |  Amazon do leta 2021 načrtuje odprtje 3000 novih trgovin brez blagajn  |  Cene moke nezaustavljivo rastejo  |  Nove nagrade za Tikveš in Domaine Lepovo vina  |  Ministrica Aleksandra Pivec o pomenu vinarskega sektorja in stroki  |   Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |   ||
   

FUTURE MARKETING NA GZS

15.11.2012
Poslovna akademija Finance bo ob zaključku leta organizirala z naslovom Seminar Future Marketing. Marketinško druženje bo potekalo 6. decembra 2012 in sicer v dvorani A v prvem nadstropju.
 
Ob zaključku leta je Poslovna akademija finance povabila posameznike s področja trženja, da delijo svoja razmišljanja pred začetkom 2013. Teme so naslednje:
  • Kako se širimo na mednarodnem trgu in kaj so prihodnji izzivi mednarodnega marketinga (Xlab)
  • 7+6 marketinških trendov za srečno in uspešno 2013 (Valicon)
  • Kako se bo razvijal digitalni prodajni/komunikacijski kanal (Iprom)
  • Pregled marketinških strategij, ki zaznamujejo sedanjost (Pristop)

Redna kotizacija za Future marketing znaša 149 EUR (DDV v ceno ni vključen). Ob prijavi do 23. novembra smo oblikovali dva paketa: za eno kotizacijo plačate 90 €, za paket dveh pa 149 € (v tej ponudbi se 3,4 in 5 udeležencev lahko dogodka udeleži brezplačno). Kotizacija za študente z obvezno priloženim potrdilom o šolanju znaša 47 EUR (DDV v ceno ni vključen). Študentska kotizacija ne velja za zaposlene v podjetjih. Študenti so upravičeni samo do naročniškega popusta. Kotizacija vključuje udeležbo na vseh predavanjih, gradivo, okrepčilo med odmori.
 
Seminar bo potekal med 13. in 17.30 uro.

 
 
 
 
back to top