IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 24.11.2017 || 90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Nova 60. številka revije InStore že v tiskarni  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |  Dia izdelke verige Clarel ponuja prek Amazona  |   ||
   

FMCG SUMMIT 2016: S skupnimi močmi za napredek trgovinskega področja!

25.11.2016




 


Dodatno avtoriteto in pečat letošnjemu zboru je dal nastop Johna Kyritsisa, generalnega direktorja podjetja Delhaize Serbia, s katerim se je na odru pogovarjal Goran Petković, redni profesor Ekonomske fakultete v Beogradu. Po koncu svojih pogledov na stroko je Kyritsis glede konference za (slovenski) InStore dejal: "To je lepa priložnost za izmenjavo različnih pogledov in veseli me, da sem bil del tega dogodka, ki mu želim vso srečo še naprej."
 
Tudi predsednik slovenskega pekovskega podjetja, ki ima v Srbiji velike načrte z Don Don-om, Aleš Mozetič in Vojin Starčević, ki je na čelu skupine Unisol, sta s svojim nastopom upravičila pričakovanja, med govorniki pa so bili na letošnji konferenci še: Marijana A. Molnar (direktorica agencije GfK), Marijana Kristić (direktorica področja BI in CRM, Mercator S), Srđan Mladenović (business development manager, Comtrade System Integration), Cveta Jović (Target Group Manager Bakery Metro Cash&Carry), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Ivan Grujović (senior sales executive, SAP Hybris SEE), Aleksandra Simić (retailer services executive, Nielsen Srbija), Filip Luneski (on trade & category manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors Serbia), John Wright (senior retail analyst, IGD Velika Britanija), Marija Gardžić (direktorica kadrovskega področja, DIS) in Dejan Radosavljević (direktor raziskovanja, Ipsos).
 
 
 

Konferenca se je zaključila z okroglo mizo, na kateri so sodelovali: Dragomir Kostić (generalni direktor Atlantic Brandsa), Goran Kovačević (lastnik in generalni direktor Gomexa) in Andrey Dvoychenkov (generalni direktor Nielsena Adriatik). Moderatorka je bila televizijska voditeljica Vesna Damjanić, urednica na RTS-u. 

 
 
Na pobudo organizatorja in zaradi podpore izobraževalnemu sistemu ter povezovanja teorije in prakse so lahko konferenco prek video spletne strani spremljali študentje/-ke ekonomske fakultete v Beogradu in Nišu ter učenci Višje poslovne šole v Novem Sadu.

 

 

 



 
 
 
 
back to top