IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 16.10.2019 || Tretjina mlajših otrok po svetu podhranjena ali s prekomerno težo  |  Jutri 13. Strateška konferenca TZS o trgovini   |  V Unileverju obljubljajo "rezanje" plastike do leta 2025   |   Brez Irene Weber na položaju izvršne direktorice Fortenove   |  Potrjene spremembe v upravi Atlantic Grupe  |  Visoke ameriške carine za evropske izdelke (tudi slovenske)  |  Agrokorju 53,9 milijona evrov kazni glede Costelle  |  Zajtrk je nov Žitov kruh  |  Sainsbury's od velike četverice z najboljšim začetkom jeseni   |  Danes gasilska vaja "Henkel 2019"  |  Bizjakova in Posedi o aferi "mleto meso"  |  Italija ohranja prvo mesto po proizvodnji vina  |  ZANIMIVOST: Pica iz čričkov  |  Tuševa oblačila za najmlajše v celjski bolnišnici  |  Cena svinjine "skočila" že skoraj za 70 odstotkov  |  Trgovino brez blagajn odprl tudi Pingo Doce  |  Don Don zagnal proizvodnjo v Žitoprometu  |  Manner s kakavom vstopa v (novo) staro kategorijo  |  Totem parfumskih stekleničk iz Steklarne Hrastnik  |  Intermarche bo umaknil 140 aditivov  |   ||
   

FMCG SUMMIT 2016: S skupnimi močmi za napredek trgovinskega področja!

25.11.2016




 


Dodatno avtoriteto in pečat letošnjemu zboru je dal nastop Johna Kyritsisa, generalnega direktorja podjetja Delhaize Serbia, s katerim se je na odru pogovarjal Goran Petković, redni profesor Ekonomske fakultete v Beogradu. Po koncu svojih pogledov na stroko je Kyritsis glede konference za (slovenski) InStore dejal: "To je lepa priložnost za izmenjavo različnih pogledov in veseli me, da sem bil del tega dogodka, ki mu želim vso srečo še naprej."
 
Tudi predsednik slovenskega pekovskega podjetja, ki ima v Srbiji velike načrte z Don Don-om, Aleš Mozetič in Vojin Starčević, ki je na čelu skupine Unisol, sta s svojim nastopom upravičila pričakovanja, med govorniki pa so bili na letošnji konferenci še: Marijana A. Molnar (direktorica agencije GfK), Marijana Kristić (direktorica področja BI in CRM, Mercator S), Srđan Mladenović (business development manager, Comtrade System Integration), Cveta Jović (Target Group Manager Bakery Metro Cash&Carry), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Ivan Grujović (senior sales executive, SAP Hybris SEE), Aleksandra Simić (retailer services executive, Nielsen Srbija), Filip Luneski (on trade & category manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors Serbia), John Wright (senior retail analyst, IGD Velika Britanija), Marija Gardžić (direktorica kadrovskega področja, DIS) in Dejan Radosavljević (direktor raziskovanja, Ipsos).
 
 
 

Konferenca se je zaključila z okroglo mizo, na kateri so sodelovali: Dragomir Kostić (generalni direktor Atlantic Brandsa), Goran Kovačević (lastnik in generalni direktor Gomexa) in Andrey Dvoychenkov (generalni direktor Nielsena Adriatik). Moderatorka je bila televizijska voditeljica Vesna Damjanić, urednica na RTS-u. 

 
 
Na pobudo organizatorja in zaradi podpore izobraževalnemu sistemu ter povezovanja teorije in prakse so lahko konferenco prek video spletne strani spremljali študentje/-ke ekonomske fakultete v Beogradu in Nišu ter učenci Višje poslovne šole v Novem Sadu.

 

 

 



 
 
 
 
back to top