IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.08.2019 || Tesco mogoče kmalu z novim imenom trgovin   |  V sredo tretja degustacija rebul Master Class – Brda  |  V Radencih v ponedeljek 10.Salon Traminec  |  Ukrajina bo zaradi prašičje kuge pobila 100.000 svinj  |  ZANIMIVOST: V Rotterdamu mlekarna na vodi s kravami in roboti (VIDEO)  |  Delhaize ponuja izdelke ostalih evropskih trgovcev  |  Potrošniki ne pogrešajo A-blagovnih znamk  |  BiH kar 92 odstotkov hrane uvozi  |  Diskonterji in prodaja prek spleta najbolj napredujejo   |  Potrošniki avgusta slabše razpoloženi  |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Ajdovski Pelicon 31.avgusta organizira 6.Pivomanijo  |  Amazon bo neprodano blago doniral dobrodelnim ustanovam  |  Agra št.57 pred vrati  |  Na Ptuju vinske degustacije v temi  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Alibaba še naprej raste in prevzema konkurenčno Kaolo  |  Vrednost odkupljenih pridelkov junija podobna kot v juniju 2018  |  Europarkovih navdihujočih devetnajst v Mariboru  |  Najhitreje rastoči trgovec na Otoku je Ocado  |   ||
   

FMCG SUMMIT 2016: S skupnimi močmi za napredek trgovinskega področja!

25.11.2016




 


Dodatno avtoriteto in pečat letošnjemu zboru je dal nastop Johna Kyritsisa, generalnega direktorja podjetja Delhaize Serbia, s katerim se je na odru pogovarjal Goran Petković, redni profesor Ekonomske fakultete v Beogradu. Po koncu svojih pogledov na stroko je Kyritsis glede konference za (slovenski) InStore dejal: "To je lepa priložnost za izmenjavo različnih pogledov in veseli me, da sem bil del tega dogodka, ki mu želim vso srečo še naprej."
 
Tudi predsednik slovenskega pekovskega podjetja, ki ima v Srbiji velike načrte z Don Don-om, Aleš Mozetič in Vojin Starčević, ki je na čelu skupine Unisol, sta s svojim nastopom upravičila pričakovanja, med govorniki pa so bili na letošnji konferenci še: Marijana A. Molnar (direktorica agencije GfK), Marijana Kristić (direktorica področja BI in CRM, Mercator S), Srđan Mladenović (business development manager, Comtrade System Integration), Cveta Jović (Target Group Manager Bakery Metro Cash&Carry), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Ivan Grujović (senior sales executive, SAP Hybris SEE), Aleksandra Simić (retailer services executive, Nielsen Srbija), Filip Luneski (on trade & category manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors Serbia), John Wright (senior retail analyst, IGD Velika Britanija), Marija Gardžić (direktorica kadrovskega področja, DIS) in Dejan Radosavljević (direktor raziskovanja, Ipsos).
 
 
 

Konferenca se je zaključila z okroglo mizo, na kateri so sodelovali: Dragomir Kostić (generalni direktor Atlantic Brandsa), Goran Kovačević (lastnik in generalni direktor Gomexa) in Andrey Dvoychenkov (generalni direktor Nielsena Adriatik). Moderatorka je bila televizijska voditeljica Vesna Damjanić, urednica na RTS-u. 

 
 
Na pobudo organizatorja in zaradi podpore izobraževalnemu sistemu ter povezovanja teorije in prakse so lahko konferenco prek video spletne strani spremljali študentje/-ke ekonomske fakultete v Beogradu in Nišu ter učenci Višje poslovne šole v Novem Sadu.

 

 

 



 
 
 
 
back to top