IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.03.2017 || Pivovarna Laško bo s ponedeljkom začela polniti pivo heineken  |  Peta sezona gurmanskih dogodivščin z Odprto kuhno   |  Dobre letošnje napovedi prodaje na drobno  |  ZANIMIVOST: Albert Heijn z Youtube kanalom  |  Europark odslej ponuja tudi trgovino iStyle  |  V štajersko prestolnico prihaja nova dm prodajalna  |  Paloma povečala prodajo na 86,7 milijonov evrov  |  Lidl daje največ za oglaševanje  |  Tesco prodaja vedno več organskega  |  Nagradna igra Lidl Slovenije ob 10. obletnici delovanja   |  Nova velika nagrada za Sparovo akcijo “Štartaj Slovenija”   |   Lidl tudi v Pirotu  |   Prihaja polna noč popustov v Cityparku  |  Amazon prevzel največjega spletnega trgovca na Bližnjem vzhodu  |  Znane so najboljše restavracije po izboru Diners Cluba  |  Voda je tekoče zlato  |  Nova linija za stekleničenje Prolom vode  |  Mercadona povečala prednost pred ostalimi trgovci  |  Nestea se vrača pod okrilje Nestléa  |  Aldi kmalu začenja s poslovanjem v Italiji  |   ||
   

FMCG SUMMIT 2016: S skupnimi močmi za napredek trgovinskega področja!

25.11.2016




 


Dodatno avtoriteto in pečat letošnjemu zboru je dal nastop Johna Kyritsisa, generalnega direktorja podjetja Delhaize Serbia, s katerim se je na odru pogovarjal Goran Petković, redni profesor Ekonomske fakultete v Beogradu. Po koncu svojih pogledov na stroko je Kyritsis glede konference za (slovenski) InStore dejal: "To je lepa priložnost za izmenjavo različnih pogledov in veseli me, da sem bil del tega dogodka, ki mu želim vso srečo še naprej."
 
Tudi predsednik slovenskega pekovskega podjetja, ki ima v Srbiji velike načrte z Don Don-om, Aleš Mozetič in Vojin Starčević, ki je na čelu skupine Unisol, sta s svojim nastopom upravičila pričakovanja, med govorniki pa so bili na letošnji konferenci še: Marijana A. Molnar (direktorica agencije GfK), Marijana Kristić (direktorica področja BI in CRM, Mercator S), Srđan Mladenović (business development manager, Comtrade System Integration), Cveta Jović (Target Group Manager Bakery Metro Cash&Carry), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Ivan Grujović (senior sales executive, SAP Hybris SEE), Aleksandra Simić (retailer services executive, Nielsen Srbija), Filip Luneski (on trade & category manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors Serbia), John Wright (senior retail analyst, IGD Velika Britanija), Marija Gardžić (direktorica kadrovskega področja, DIS) in Dejan Radosavljević (direktor raziskovanja, Ipsos).
 
 
 

Konferenca se je zaključila z okroglo mizo, na kateri so sodelovali: Dragomir Kostić (generalni direktor Atlantic Brandsa), Goran Kovačević (lastnik in generalni direktor Gomexa) in Andrey Dvoychenkov (generalni direktor Nielsena Adriatik). Moderatorka je bila televizijska voditeljica Vesna Damjanić, urednica na RTS-u. 

 
 
Na pobudo organizatorja in zaradi podpore izobraževalnemu sistemu ter povezovanja teorije in prakse so lahko konferenco prek video spletne strani spremljali študentje/-ke ekonomske fakultete v Beogradu in Nišu ter učenci Višje poslovne šole v Novem Sadu.

 

 

 



 
 
 
 
back to top