IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.09.2018 || Prenovljeni Center Vič potrošniško izkušnjo dviguje na novo raven  |  Malce nižje cene goriv   |  Rekordnih 170 vrst piva na jesenskem Pivo & Burger Festu  |  Plasta lastništvo v Tovarni olja Gea povečala na 92 odstotkov  |  Akcija:"Imam svojo vrečko!"  |  Še 1 dan za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Tesco odprl prvi trgovini Jack's  |  Izdelki za daljši občutek sitosti debitirali v trgovinah Morrisons  |  Jelena Jazić nova direktorica agencije McCann Beograd  |  Delhaize začel z novim formatom trgovine s ponudbo sveže hrane   |  6.5% povečanje prodaje organske hrane in pijače  |  Lidl postavil zbiralne košare za živali v stiski  |  Lepši časi za proizvajalce rezancev  |  Gorenje predstavilo nove pralne in sušilne stroje WaveActive  |  Direktor Beiersdorfa bo v kratkem postal Belgijec De Loecker  |  Eurospin po Italiji in Sloveniji kmalu tudi na Hrvaškem   |  Brantuša:"Spar prihaja v Srbijo!"  |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |   ||
   

FMCG SUMMIT 2016: S skupnimi močmi za napredek trgovinskega področja!

25.11.2016




 


Dodatno avtoriteto in pečat letošnjemu zboru je dal nastop Johna Kyritsisa, generalnega direktorja podjetja Delhaize Serbia, s katerim se je na odru pogovarjal Goran Petković, redni profesor Ekonomske fakultete v Beogradu. Po koncu svojih pogledov na stroko je Kyritsis glede konference za (slovenski) InStore dejal: "To je lepa priložnost za izmenjavo različnih pogledov in veseli me, da sem bil del tega dogodka, ki mu želim vso srečo še naprej."
 
Tudi predsednik slovenskega pekovskega podjetja, ki ima v Srbiji velike načrte z Don Don-om, Aleš Mozetič in Vojin Starčević, ki je na čelu skupine Unisol, sta s svojim nastopom upravičila pričakovanja, med govorniki pa so bili na letošnji konferenci še: Marijana A. Molnar (direktorica agencije GfK), Marijana Kristić (direktorica področja BI in CRM, Mercator S), Srđan Mladenović (business development manager, Comtrade System Integration), Cveta Jović (Target Group Manager Bakery Metro Cash&Carry), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Ivan Grujović (senior sales executive, SAP Hybris SEE), Aleksandra Simić (retailer services executive, Nielsen Srbija), Filip Luneski (on trade & category manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors Serbia), John Wright (senior retail analyst, IGD Velika Britanija), Marija Gardžić (direktorica kadrovskega področja, DIS) in Dejan Radosavljević (direktor raziskovanja, Ipsos).
 
 
 

Konferenca se je zaključila z okroglo mizo, na kateri so sodelovali: Dragomir Kostić (generalni direktor Atlantic Brandsa), Goran Kovačević (lastnik in generalni direktor Gomexa) in Andrey Dvoychenkov (generalni direktor Nielsena Adriatik). Moderatorka je bila televizijska voditeljica Vesna Damjanić, urednica na RTS-u. 

 
 
Na pobudo organizatorja in zaradi podpore izobraževalnemu sistemu ter povezovanja teorije in prakse so lahko konferenco prek video spletne strani spremljali študentje/-ke ekonomske fakultete v Beogradu in Nišu ter učenci Višje poslovne šole v Novem Sadu.

 

 

 



 
 
 
 
back to top