IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 26.04.2017 || Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |  Bliža se finale Tuševe kuharske zvezde 2017  |  Podravkini izdelki na katarskih policah  |  V DZ ob 18.35 glasovanje o predlogu zakona za zaščito Mercatorja  |  L'Oreal v prvem tromesečju do 7 milijard prodaje  |  Šarović: “Ni znakov o vrnitvi Mercatorja”  |  Obvezna nalepka s poreklom mleka  |  Pri prestrukturiranju Agrokorja bo svetoval AlixPartners  |  Zasegli za 230 milijonov evrov ponaredkov živil  |  Sirk: "Če nisi v Münchnu, nisi na zemljevidu logističnih podjetij"  |  Davidov Hram postal zastopnik Maraske  |  SAP Retail projekt podjetja Delaize Srbija med tremi najboljšimi  |  Projekt Šumi 140 let:"Bonboni vseh generacij" prejel nagrado Prizma  |  Poslanci izglasovali zakon za zaščito Mercatorja  |  Dizel in 95-oktanski bencin (občutno) dražja  |  Mirko Tuš blagovne znamke Engrotuša prenesel na družbo iz Hongkonga  |  Philip Morris z nekoliko slabšo prodajo  |  Gorenje s prihodki v višini 1,3 milijard evrov  |   ||
   

Enajsta akcija Nivea Podarite nam modro srce zbrala 20.000 €

21.02.2017
Enajsta dobrodelna akcija NIVEA Podarite nam modro srce se je danes, 20. februarja, uspešno zaključila s predajo donacije Zvezi prijateljev mladine Slovenije. Na zaključnem dogodku v Ljubljani so v čast akciji združili svoje moči štirje modri ambasadorji letošnje akcije: Radoslav Nesterovič, Marko Milič, Robert Kranjec in Erika Fabjan. Na pogovoru pred štipendisti Učnega sklada NIVEA in šolarji so se pogovarjali o pomenu športa, svojih izkušnjah in pomenu izobrazbe.
 
Sicer je bilo do sedaj v Učni sklad NIVEA vključenih že 82 otrok, ki so prejemali redno mesečno štipendijo. V prihodnje pa se bo ta številka z letošnjo donacijo še povečala. V imenu vseslovenske dobrodelne akcije je namreč včeraj regionalna vodja marketinga za znamko Nivea, Nela Zadro, Učni sklad NIVEA obogatila za 20.000 €. 
 
Ob predaji sredstev je Zadrova povedala: "Dobrodelna akcija NIVEA Podarite nam modro srce je znamki NIVEA zelo pomembna in nam je zelo pri srcu. Lepo nam je,da delamo nekaj dobrega in to smo danes lahko videli pri mladih štipendistih, ki so uspešno končali šolanje ob pomoči NIVEA štipendije." 

Vsi štirje ambasadorji so se strinjali, da je pomen izobrazbe ključen, poleg tega pa je zelo pomembno, da imajo otroci svoj hobi, ki jih veseli in na katerem gradijo svojo samozavest in zdravje. Marko Milič je povedal, da se mu je uspeh zgodil čez noč, ko so ga poklicali za igro v ligi NBA: "Bil sem fant s pograda na Planini, na steni sem imel poster Michaela Jordana. Potem pa so me povabili, da igram ob boku z mojimi idoli. Šele zdaj, ko gledam na to iz časovne distance vidim, da je bila to res velika reč. Zato polagam otrokom na srce, naj vztrajajo pri svojih sanjah, saj se dejansko lahko uresničijo."
 
Radoslav Nesterovič je o začetkih v športu svetoval: "Najpametneje se mi zdi, da bi vsi otroci začeli z atletiko in gimnastiko. Ko sem prišel v NBA in videl, da je košarka le en majhen del športa, s katerim se ukvarjajo košarkarji ... Ne vem če veste, da je Michael Jordan pred košarko treniral balet. In zdaj, ko ga vidim igrati, vem, da mu pridejo prav vse prvine baleta, čeprav se to morda sliši smešno
pred košarko treniral balet. In zdaj, ko ga vidim igrati, vem, da mu pridejo prav vse prvine baleta, čeprav se to morda sliši smešno."
 
Robi Kranjec je o športni popotnici za svojo hčerko dejal: "Tudi moja Pika hodi na atletiko. Ne zaradi afriških korenin, da bi si želel, da je najhitrejša na svetu, ampak zato, ker se mi zdi pomembno, da ima športne osnove. Ona si sicer želi biti skakalka, a ima očetovsko prepoved(smeh)."
 
Erika Fabjan je dodala: "S sestro sva si želeli ukvarjati s športom, a da je to postala odbojka so zakrivili drugi, ki so naju nagovarjali, da sva v odbojki res dobri in naj trenirava odbojko. Kasneje nama ni bilo jasno, kako se nama to ni posvetilo samo od sebe že prej."
 
K vztrajanju želi Nivea s svojim Učnim skladom vzpodbuditi otroke, ki v osnovi nimajo enakih možnosti za dodatne aktivnosti. Da pa je ta želja že obrodila sadove, sta pokazali dve pretekli štipendistki, Monika in Veronika, ki sta se predstavili s pevskim nastopom.  
 
Katja Pavli, vodja projekta Nivea Podarite nam modro srce je ob zaključku letošnjega projekta povedala: "Otroci, ki so bili prvi štipendiranci so sedaj že odrasli in z veseljem slišimo, da jim gre dobro. Zelo smo tudi ponosni na to, da je postalo modro srce simbol za izobrazbo in za dobrodelno noto.
 
Nivea in Zveza prijateljev mladine Slovenije želita z akcijo mladostnikom iz šibkejšega socialnega okolja omogočiti boljše okoliščine in jih podpreti z redno mesečno štipendijo. Akcijo so kot vsako leto podprli ambasadorji, letos so to zelo uspešni slovenski športniki: Primož Jeralič, Aljaž Pegan, Erika Fabjan, Robert Kranjec, Radoslav Nesterovič in Marko Milič.
 
Trije izmed njih so v okviru akcije obiskali svojo osnovno šolo in z obiskom k izobešanju modrih src nagovorili učence iz svojega okoliša, dva pa sta obiskala športna dogodka v Ljubljani. 

 
 
 
 
back to top