IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.06.2017 || Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners ponudil največ za Merkurjeve nepremičnine   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  Jutri Tušev tek barv v Ljubljani  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |  Za Hoferjem že peta dobrodelna akcija zbiranja rabljenih očal  |  Dogovor o vzpostavitvi mehanizma na področju varstva potrošnikov  |   Država ne bo kupovala (Sberbankovih) delnic Mercatorja  |  Projekt Akademije Mercatorja in ZZS:" Radi imamo domače" se danes zaključuje  |  Auchan prevzema lokalnega trgovca Karavan  |   Novi DIS v Inđiji  |  V Mariboru simpozij o pridelovanju zelenjave in krompirja  |  Hoferjev sladoled ponuja možnost dopusta v Firencah  |  Odprt prvi Super Konzum v Supetru na Braču  |   ||
   

Enajsta akcija Nivea Podarite nam modro srce zbrala 20.000 €

21.02.2017
Enajsta dobrodelna akcija NIVEA Podarite nam modro srce se je danes, 20. februarja, uspešno zaključila s predajo donacije Zvezi prijateljev mladine Slovenije. Na zaključnem dogodku v Ljubljani so v čast akciji združili svoje moči štirje modri ambasadorji letošnje akcije: Radoslav Nesterovič, Marko Milič, Robert Kranjec in Erika Fabjan. Na pogovoru pred štipendisti Učnega sklada NIVEA in šolarji so se pogovarjali o pomenu športa, svojih izkušnjah in pomenu izobrazbe.
 
Sicer je bilo do sedaj v Učni sklad NIVEA vključenih že 82 otrok, ki so prejemali redno mesečno štipendijo. V prihodnje pa se bo ta številka z letošnjo donacijo še povečala. V imenu vseslovenske dobrodelne akcije je namreč včeraj regionalna vodja marketinga za znamko Nivea, Nela Zadro, Učni sklad NIVEA obogatila za 20.000 €. 
 
Ob predaji sredstev je Zadrova povedala: "Dobrodelna akcija NIVEA Podarite nam modro srce je znamki NIVEA zelo pomembna in nam je zelo pri srcu. Lepo nam je,da delamo nekaj dobrega in to smo danes lahko videli pri mladih štipendistih, ki so uspešno končali šolanje ob pomoči NIVEA štipendije." 

Vsi štirje ambasadorji so se strinjali, da je pomen izobrazbe ključen, poleg tega pa je zelo pomembno, da imajo otroci svoj hobi, ki jih veseli in na katerem gradijo svojo samozavest in zdravje. Marko Milič je povedal, da se mu je uspeh zgodil čez noč, ko so ga poklicali za igro v ligi NBA: "Bil sem fant s pograda na Planini, na steni sem imel poster Michaela Jordana. Potem pa so me povabili, da igram ob boku z mojimi idoli. Šele zdaj, ko gledam na to iz časovne distance vidim, da je bila to res velika reč. Zato polagam otrokom na srce, naj vztrajajo pri svojih sanjah, saj se dejansko lahko uresničijo."
 
Radoslav Nesterovič je o začetkih v športu svetoval: "Najpametneje se mi zdi, da bi vsi otroci začeli z atletiko in gimnastiko. Ko sem prišel v NBA in videl, da je košarka le en majhen del športa, s katerim se ukvarjajo košarkarji ... Ne vem če veste, da je Michael Jordan pred košarko treniral balet. In zdaj, ko ga vidim igrati, vem, da mu pridejo prav vse prvine baleta, čeprav se to morda sliši smešno
pred košarko treniral balet. In zdaj, ko ga vidim igrati, vem, da mu pridejo prav vse prvine baleta, čeprav se to morda sliši smešno."
 
Robi Kranjec je o športni popotnici za svojo hčerko dejal: "Tudi moja Pika hodi na atletiko. Ne zaradi afriških korenin, da bi si želel, da je najhitrejša na svetu, ampak zato, ker se mi zdi pomembno, da ima športne osnove. Ona si sicer želi biti skakalka, a ima očetovsko prepoved(smeh)."
 
Erika Fabjan je dodala: "S sestro sva si želeli ukvarjati s športom, a da je to postala odbojka so zakrivili drugi, ki so naju nagovarjali, da sva v odbojki res dobri in naj trenirava odbojko. Kasneje nama ni bilo jasno, kako se nama to ni posvetilo samo od sebe že prej."
 
K vztrajanju želi Nivea s svojim Učnim skladom vzpodbuditi otroke, ki v osnovi nimajo enakih možnosti za dodatne aktivnosti. Da pa je ta želja že obrodila sadove, sta pokazali dve pretekli štipendistki, Monika in Veronika, ki sta se predstavili s pevskim nastopom.  
 
Katja Pavli, vodja projekta Nivea Podarite nam modro srce je ob zaključku letošnjega projekta povedala: "Otroci, ki so bili prvi štipendiranci so sedaj že odrasli in z veseljem slišimo, da jim gre dobro. Zelo smo tudi ponosni na to, da je postalo modro srce simbol za izobrazbo in za dobrodelno noto.
 
Nivea in Zveza prijateljev mladine Slovenije želita z akcijo mladostnikom iz šibkejšega socialnega okolja omogočiti boljše okoliščine in jih podpreti z redno mesečno štipendijo. Akcijo so kot vsako leto podprli ambasadorji, letos so to zelo uspešni slovenski športniki: Primož Jeralič, Aljaž Pegan, Erika Fabjan, Robert Kranjec, Radoslav Nesterovič in Marko Milič.
 
Trije izmed njih so v okviru akcije obiskali svojo osnovno šolo in z obiskom k izobešanju modrih src nagovorili učence iz svojega okoliša, dva pa sta obiskala športna dogodka v Ljubljani. 

 
 
 
 
back to top