IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.01.2019 || Indra Nooyi zapustila PepsiCo in bi lahko postala glavna v Svetovni banki  |  REVOLUCIONARNO: Žabka kmalu z avtomatiziranimi trgovinami brez prodajalcev   |   V ponedeljek odprtje novega nakupovalnega centra KTC Karlovac  |  Sejem Agra pričakuje več kot 1800 razstavljavcev  |  Naprodaj Mercatorjev center Novi Sad  |  Na krožniku povečini eko hrana iz tujine  |  Nov izvršni direktor v Metro Cash & Carry André Rinnensland  |  David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Več fižola in manj mesa - recept za človeka in Zemljo  |  Revija Marketing magazin objavila pregled največkrat nagrajenih oglaševalcev (VIDEO)  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |   ||
   

Danone bo nahranil šolske otroke

19.12.2012
Z Danoneja sporočajo, da so letos denar, predviden za tiskane voščilnice, darovali dobrodelni pobudi Siti besed / September 2013. Z zbranim denarjem bodo pomagali plačati šolsko prehrano otrokom, ki jim je starši ne morejo plačati sami. 
 
Na spletni strani pobude Siti besed sporočajo: "Za vedno več slovenskih šolarjev je čas malice in kosila čas sramu, občutka manjvrednosti in nemoči, saj njihovi starši nimajo več denarja, da bi jim plačevali šolsko prehrano. Prizori, ki smo jim priča preko medijev vsak dan ("Učiteljica otroka izloči iz vrste za malico, saj ni upravičen do nje …" in podobne srhljive zgodbe), se nam zdijo popolnoma nesprejemljivi."
 
 Zato so se zaposleni v Studiu Marketing JWT Ljubljana odločili, da bodo po svojih močeh pomagali pomoči potrebnim otrokom in k temu pozvali tudi druga podjetja. V enem samem dnevu so rešili problem plačila mesečne malice za 50 otrok.

 
 
 
 
back to top