IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 28.06.2017 || Več kot 10.000 udeležencev Tuševega dogodka  |  Potrošniki pijejo več vode in manj sladkih pijač  |  Fridman kupil največjo britansko verigo zdrave hrane Holland & Barrett  |  Tesco bo plače dvignil za 10 odstotkov  |  LM skupaj z OKS o zgodovini SLO športa (VIDEO)  |  L'Oreal prodal kozmetiko The Body Shop brazilski Natura Cosmeticos  |  Arso z novo agrometeorološko napovedjo v pomoč kmetovalcem  |  V četrtek skupščina Atlantic Grupe  |  Akademija Bazzara pridobila certifikat “Premium trening centra”  |  Letos dober pridelek marelic  |  V Reckitt Benckiserju preučujejo možnost prodaje svojega živilskega poslovanja  |  Kanadska (svetovna) kozmetika MAC vstopa na SLO trg (VIDEO)  |  Ultramaratonski tek Sladkih6 ponovno v Sladkem Vrhu  |  RAZISKAVA: Kako postati h kupcu usmerjeno podjetje v digitalnem svetu?  |  Fontana v Žalcu julija dodaja štiri nove okuse piva  |  Trg cigaret bo do leta 2021 beležil večmilijardno izgubo  |  Costco odprl prvo trgovino na francoskih tleh  |  ZANIMIVOST: Genovsko letališče pesta ne dojema več kot tekočino  |  V Philip Morrisu zahtevajo, da se cigarete ne podražijo  |  Bananam Casali so se pridružile Banane double choc  |   ||
   

Danone bo nahranil šolske otroke

19.12.2012
Z Danoneja sporočajo, da so letos denar, predviden za tiskane voščilnice, darovali dobrodelni pobudi Siti besed / September 2013. Z zbranim denarjem bodo pomagali plačati šolsko prehrano otrokom, ki jim je starši ne morejo plačati sami. 
 
Na spletni strani pobude Siti besed sporočajo: "Za vedno več slovenskih šolarjev je čas malice in kosila čas sramu, občutka manjvrednosti in nemoči, saj njihovi starši nimajo več denarja, da bi jim plačevali šolsko prehrano. Prizori, ki smo jim priča preko medijev vsak dan ("Učiteljica otroka izloči iz vrste za malico, saj ni upravičen do nje …" in podobne srhljive zgodbe), se nam zdijo popolnoma nesprejemljivi."
 
 Zato so se zaposleni v Studiu Marketing JWT Ljubljana odločili, da bodo po svojih močeh pomagali pomoči potrebnim otrokom in k temu pozvali tudi druga podjetja. V enem samem dnevu so rešili problem plačila mesečne malice za 50 otrok.

 
 
 
 
back to top