IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 23.06.2017 || Danes Tušev tek barv v Ljubljani  |  Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners ponudil največ za Merkurjeve nepremičnine   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |  Za Hoferjem že peta dobrodelna akcija zbiranja rabljenih očal  |  Dogovor o vzpostavitvi mehanizma na področju varstva potrošnikov  |   Država ne bo kupovala (Sberbankovih) delnic Mercatorja  |  Projekt Akademije Mercatorja in ZZS:" Radi imamo domače" se danes zaključuje  |  Auchan prevzema lokalnega trgovca Karavan  |   Novi DIS v Inđiji  |  V Mariboru simpozij o pridelovanju zelenjave in krompirja  |  Hoferjev sladoled ponuja možnost dopusta v Firencah  |  Odprt prvi Super Konzum v Supetru na Braču  |   ||
   

Brezžični kabli

22.10.2014
Piše: Kenan Uštović, strokovni koordinator za razvoj prodaje, G-Petrol, d. o. o., Sarajevo (NIS Gazrpom Neft)
 
Današnji časi so nekaj posebnega, napredek pa vedno hitrejši. Sodobna tehnologija postaja vedno pogostejša zamenjava za knjižnico, zdravnika, učitelja, mamo in očeta ... Vsa vprašanja, ki se nam pletejo po glavi, dejansko najprej postavimo "stricu” Googlu in šele nato živim ljudem. Ta nas razume najbolj, tam nekje v varnem zavetju računalnikov pa je še na tisoče ljudi, ki ga sprašujejo enako kot mi.
 
Največja sreča in prednost pri tem je ta, da nihče ne bo vedel, da smo mu postavili to oziroma ono vprašanje in nas zaradi tega ne bo nihče jemal kot neresnega, neizobraženega oz. neumnega. In tako lahko zaupanja vrednega strica vprašamo dobesedno vse, npr. ali obstaja Dedek Mraz, ali je Lady Gaga moški, kako zadeti na loteriji itd. Vse to in še veliko več lahko vedno vprašamo njega, saj ima "gospod” Google zanesljivo odgovor na vse.  
 
So pa tu še številni forumi, v katere se lahko prijaviš z vzdevkom, ali pa izbereš (pod)forum, ki je še najbližje temi, o kateri se želiš pogovarjati. Tam lahko najdeš na tisoče "prijateljev”, ki so vedno pripravljeni pomagati. Ti najboljši prijatelji imajo sicer nenavadna imena: The_Fluid, casper, doktor 78 ali dark_killer ... Nedavno sem prebral, da je neka oseba postavila povsem resno vprašanje, zakaj se njena mačka ne goni. In eden od odgovorov se je glasil: "Mogoče želi biti uspešna v življenju, zaključiti kako fakulteto in se dokazati kot prava mačka.” Menim, da ji je ta odgovor zanesljivo pomagal. 
 
Večina stvari je brezžičnih, a ko vse seštejem, imam sedaj več kablov kot pa na svojem računalniku iz leta 2000. Ta fenomen lahko poimenujemo "brezžični paradoks”. Ko grem na pot, imam občutek, da mi od številnih kablov, ki jih imam doma, ostane le "štrik” za perilo. 
 
Po drugi strani pa so tudi teme in vprašanja, kot npr. kaj je branding? In med ponujenimi je bil tudi ta odgovor: "To je ko na after-work partyju, v trend kavarni nek corporate manager naloži svojemu head hunterju, da na team buildingu izbere nekaj advertiserjev, copywriterjev, marketing frikov, opinion makerjev in trend setterjev, ki bodo po streamingu, na creative meatingu, izbrali ekipo managerjev ali pa na večdnevnem brain stormingu, če je potrebno tudi prek online konference, ob coffee breaku in rahlem finger foodu, na avtentični način dobili trade mark.
 
Ramiz Zmaj– če si ga še niste, si ga oglejte takoj in obvezno na youtubu –, bi na vse to rekel: "O, Bog”. Še ena stvar mi je fascinantna. Spominjam se tistih velikih računalnikov ob koncu prejšnjega tisočletja. Moj prvi je imel samo DOS in si moral vtipkati C:\GAMES\GRAPE>, vse pa je bilo povezano z nekimi kabli, žicami itd.
 
Danes imamo prenosne računalnike, brezžični internet, miško in tipkovnico. Vse je brezžično, a ko začnem pospravljati svoj prenosni računalnik, se že pojavi na desetine kablov. Prvi je tisti od monitorja, ker mi je pač težko delati in gledati samo v prenosnik, tu je še tisti od miške, za polnilec, pa za mobitel, za mp4, eksterni trdi disk, slušalke ... Okrajšave na internetu pa so sploh posebna kategorija, ki jo je treba posebej obdelati v neki od naslednjih izdaj.
 
Do takrat pa: "aL best 4 aL of U LOL.” 

 
 
 
 
back to top