IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.11.2017 || Nova 60. številka revije InStore že na pošti  |  90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Ob zaključku 4. FMCG Summit-a: "Čaka nas čas inovacij in digitalizacije"  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |   ||
   

Blagovna menjava v letu 2016 najvišja v zadnjih letih

31.12.2016


Slovenija je v 2016 izvozila za skoraj 25 milijard EUR blaga (ali za 4,0 % več kot v 2015), uvozila pa ga je za dobrih 24 milijard EUR (ali za 3,3 % več kot v 2015).

Slovenija je v letu 2016 izvozila za 24.903,1 milijona EUR blaga (ali za 4,0 % več kot v letu 2015), uvozila pa za 24.064,5 milijona EUR blaga (ali za 3,3 % več kot v letu 2015). Pokritost uvoza z izvozom v tem obdobju je bila 103,5-odstotna, presežek v blagovni menjavi s tujino pa je znašal 838,6 milijona EUR. Primanjkljaj v blagovni menjavi je bil izkazan le v dveh mesecih leta 2016, v avgustu in novembru.

Vrednost blagovne menjave v letu 2016 je bila najvišja v zadnjih letih. Izvoz je že leta 2011 presegel predkrizno raven iz leta 2008 in od takrat neprenehoma raste, uvoz pa je raven iz leta 2008 presegel šele v letu 2015.
 
Slovenija večino blagovne menjave ustvari z državami članicami EU, a izkazuje hkrati tudi primanjkljaj v blagovni menjavi s temi državami. Ta se v zadnjih letih zmanjšuje. V blagovni menjavi z državami nečlanicami pa je imela Slovenija v zadnjih letih presežek, in ta se je nadaljeval tudi v letu 2016.

 
 
 
 
back to top