IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.03.2017 || Pivovarna Laško bo s ponedeljkom začela polniti pivo heineken  |  Peta sezona gurmanskih dogodivščin z Odprto kuhno   |  Dobre letošnje napovedi prodaje na drobno  |  ZANIMIVOST: Albert Heijn z Youtube kanalom  |  Europark odslej ponuja tudi trgovino iStyle  |  V štajersko prestolnico prihaja nova dm prodajalna  |  Paloma povečala prodajo na 86,7 milijonov evrov  |  Lidl daje največ za oglaševanje  |  Tesco prodaja vedno več organskega  |  Nagradna igra Lidl Slovenije ob 10. obletnici delovanja   |  Nova velika nagrada za Sparovo akcijo “Štartaj Slovenija”   |   Lidl tudi v Pirotu  |   Prihaja polna noč popustov v Cityparku  |  Amazon prevzel največjega spletnega trgovca na Bližnjem vzhodu  |  Znane so najboljše restavracije po izboru Diners Cluba  |  Voda je tekoče zlato  |  Nova linija za stekleničenje Prolom vode  |  Mercadona povečala prednost pred ostalimi trgovci  |  Nestea se vrača pod okrilje Nestléa  |  Aldi kmalu začenja s poslovanjem v Italiji  |   ||
   

Blagovna menjava v letu 2016 najvišja v zadnjih letih

31.12.2016


Slovenija je v 2016 izvozila za skoraj 25 milijard EUR blaga (ali za 4,0 % več kot v 2015), uvozila pa ga je za dobrih 24 milijard EUR (ali za 3,3 % več kot v 2015).

Slovenija je v letu 2016 izvozila za 24.903,1 milijona EUR blaga (ali za 4,0 % več kot v letu 2015), uvozila pa za 24.064,5 milijona EUR blaga (ali za 3,3 % več kot v letu 2015). Pokritost uvoza z izvozom v tem obdobju je bila 103,5-odstotna, presežek v blagovni menjavi s tujino pa je znašal 838,6 milijona EUR. Primanjkljaj v blagovni menjavi je bil izkazan le v dveh mesecih leta 2016, v avgustu in novembru.

Vrednost blagovne menjave v letu 2016 je bila najvišja v zadnjih letih. Izvoz je že leta 2011 presegel predkrizno raven iz leta 2008 in od takrat neprenehoma raste, uvoz pa je raven iz leta 2008 presegel šele v letu 2015.
 
Slovenija večino blagovne menjave ustvari z državami članicami EU, a izkazuje hkrati tudi primanjkljaj v blagovni menjavi s temi državami. Ta se v zadnjih letih zmanjšuje. V blagovni menjavi z državami nečlanicami pa je imela Slovenija v zadnjih letih presežek, in ta se je nadaljeval tudi v letu 2016.

 
 
 
 
back to top