IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.05.2017 || Še en dan... "Marketing Summit Belgrade 2017"? (VIDEO)  |   O novostih na zakonodajnem področju TZS v sredo v Novi Gorici  |  Citypark za 15. rojstni dan na Špici pripravlja glasbeno-modni dogodek  |  Alpsko mleko kot kultni slovenski izdelek praznovalo abrahama  |  Atlantic z oglaševalsko akcijo "Barcaffe prisluhne vsaki zgodbi" (VIDEO)  |  ZANIMIVOST: Jumbo predstavil kečap iz odpadkov hrane  |  Sirk kot edini slovenski predstavnik s ponudbo celovitih logističnih rešitev  |  Direktor Lidla: "Naši izdelki bodo do 50 odstotkov cenejši"  |  V Beogradu od jutri do četrtka profesionalna "mystery shopping" konferenca  |  Klet "Puklavec Family Wines" s prestižno nagrado  |  Aldijev viski med najboljšimi  |  Ljubljanske mlekarne odslej, d. o. o.  |  MK group prevzel 30,5 odstotkov letališča Portorož  |  Kot izredni član uprave Mercatorja potrjen Gregor Planteu  |  Osmi Pivo & Burger Fest prestavljen na 17.in 18 junij, danes dve novosti na Odprti kuhni  |  Jutri Salon sauvignon Ptuj 2017 – vino v mestu tisočletij  |  Walmart znižal dobiček in povečal prodajo  |  Frigologo v sodelovanje z Ljubljanskimi mlekarnami  |  ZANIMIVOST: Zmajev dih je "smrtonosni" čili  |  Spletni velikan Alibaba skoraj podvojil dobiček  |   ||
   

Bistrica ni usahnila

02.04.2012
Domžale, Rojska 20 a, je naslov trgovine, ki se v slogu svoje sosede, reke Kamniške Bistrice, po kateri je dobila ime, ne predaja. In teče naprej. V trideseta leta svojega obstoja. Lepša in večja kot ob svojih začetkih.
 
 
 
Lastnika sta zakonca Ocepek, Zoran s soprogo Simono, ki ima prijavljeno obrt, vseh skupaj pa jih je v trgovini zaposlenih 5. Sinova ob študiju poslanstvo svojih staršev še vedno le opazujeta in sta krenila v drugačne poklicne poti. "Za trgovino moraš biti rojen. Si ali nisi! Ni polovičarstva. Skrivnost dobrega trgovca je, da najdeš prave izdelke in jih svojemu kupcu na pravi način ponudiš. Prvo leto sva bila seveda sama in sva delala dobesedno po cele dneve. Žena skrbi predvsem za trgovino, jaz pa za nabavni tok. Najvažnejši so odnos, poštenost do dela in finančna disciplina," je Zoran že na začetku pogovora nakazal bistvo skrivnosti uspeha. V lično urejeni trgovini ob našem obisku nismo našli ene same napake ali zamere, saj se je vse bleščalo in sijalo.
 
 
Tako v prodajnih kot skladiščnih prostorih in majhni pisarnici. Trgovina Bistrica je odprta vsak dan od 7.30 do 20.00 ure, ob nedeljah od 8. do 12.ure. "Letos bo 20 let, začeli smo na približno 40-tih kvadratih, danes pa imamo že okrog 100 kvadratnih metrov površine," se je naš sogovornik spominjal začetkov in deloval povsem prepričan v svoje delo, po pogovoru in ogledu trgovine pa smo se v to prepričali tudi sami. Bo že držalo, da tudi za trgovce velja, da moraš biti za ta poklic rojen in za trgovino živeti. "Časi so se zelo spremenili. Zdaj je vse drugače kot pred dvajsetimi leti. Že če začnemo s takimi stvarmi kot je ustekleničena voda, ki je včasih nismo niti poznali. Tisti, ki je takrat kupil plastenko, je bil že čuden, da ne omenjam konkurenco, ki je sedaj veliko hujša. V Domžalah smo ob malih trgovcih nekoč imeli le Vele in Mercator, ki sta bila večja, kar pa je bilo tudi vse. Zdaj je velikih trgovin neprimerno več," ugotavlja Ocepek in se ne strinja z nami, da je najvažnejša še vedno lokacija, ki je seveda tudi po njegovem mnenju zelo pomembna za uspeh trgovine. "Nekateri govorijo samo o lokaciji kot najpomembnejši stvari, sam pa pravim, da je to le ena od pomembnih stvari. Najvažnejši je kupec. Mi imamo stranke iz Mengša in tudi celo iz Litije prihajajo k nam. Ko te nekdo opazi in si mu všeč, pač pride k tebi in tako je tudi z našo trgovino. V velike centre so začeli ljudje hoditi v prostem času, na sprehode, kramljanje, tam se srečujejo, se kažejo itd. Obstaja pa tudi druga skupina ljudi, ki za to nima časa in rada pride v trgovino kot je naša, ki pa mora biti seveda ustrezno založena in cenovno ugodna, da nakupe opravi v dveh minutah.Pri nas je vsaka stranka v prvi vrsti človek in se vedno trudimo vzpostaviti neko pristno in domačo komunikacijo. V večjih trgovinah te blagajničarka nikoli ne bo pogledala v oči, pa če boš prišel tja stokrat in te pozdravila, kot je to pri nas, kjer se lahko pogovorimo o vsem. Od vremena do

 
 
 
 
back to top