IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 17.07.2018 || Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |  Plače v trgovini z januarjem 2019 višje  |  Nestlé spet član skupine za trajnostno pridobivanje palmovega olja  |  Stavka v Amazonu tudi pri Nemcih  |  V Ljubljani uradno (ponovno) odprt slovensko-srbski poslovni klub  |  Costcutter zavrnil prevzemno ponudbo trgovca Co-op  |  Naložba novih črpalk verige KTC vredna 27 milijonov kun  |  Walmart se umika še iz japonskega trga  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC  |  EU in Japonska podpisali trgovinski sporazum  |  V letu 2016 je vsak zavrgel 0,2 kg hrane na dan  |  Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  BiH največ piva uvozi iz Srbije  |  Fructal začel z odkupom breskev  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |   ||
   

Biblija uspešnega Piara (Andreja Jernejčič)

16.10.2017
Biblija uspešnega piara vključuje vse, kar potrebujete vedeti, da uspešno sodelujete z mediji, komunicirate na družabnih omrežjih, se pojavite v medijih s pozitivno zgodbo, predstavite svoje izdelke ali storitev, ste opazni.
 
 
 
Kako več prodati? Kakšna je prihodnost piara in digitalni piar? Kako krizno situacijo obrniti v priložnost? Zlata pravila za uspešen javni nastop. In ključno: postati mojstri vsebine, kako napisati udarno napoved in zanimivo sporočilo za javnost, da ne bo spregledano.
 
Več kot 150 opisov primerov in praks, 400 strani, tako v slovenščini kot tudi angleščini. Vključenih je tudi 17 intervjujev znanih Slovencev na temo piar in komuniciranje, Borut Pahor, Karl Erjavec, Zoran Janković, Janez Škrabec, Aleksander Mervar, Nikica Gabrić, Tanja Skaza, Zvezdana Mlakar, Violeta Tomič, Nuša Derenda,  Tjaša Slokar Kos, Igor E. Bergant,  Bojan Budja, Gregor Knafelc, Ilona Penzeš in Simona Dakič Nemanič.
 
Prvi celostni priročnik za vsakega, ki je piarovec, se to želi iti ali je s tem povezan, marketing osebe, kadrovike, finančnike, podjetnike in menedžerje. Avtorica na trg prihaja z njenim tretjim delom, prva dva sta bila razprodana.
 
Naročilo tukaj!

 
 
 
 
back to top