IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.07.2018 || Danes zaključek projekta FerFud BBQ Tour  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |  Celeia predstavila nova probiotična jogurta  |   Spar vsem zaposlenim (ponovno) omogoča spremljanje nogometne tekme  |  V trgovini bodo (v ponedeljek) sklenili novo panožno kolektivno pogodbo  |  Kaufland podpira lokalne proizvajalce  |  Koch: "Skupina Metro ne namerava prodati hipermarketov Real"  |  Zmagovalec "Laško izziva" je Željko Joksimović  |  V Kromberku bo PP odprla prodajalno   |  Loka Kava praznuje 130 let slike Kofetarica  |  Kaufland (zaradi nogometa) v nedeljo zapira že ob 14.uri  |  Konzum čez vikend vsem kupcem z navijaškimi rekviziti daje 11% popusta (VIDEO)  |  Carlsberg odpira novo pivovarno  |  Vrata (zastonj) odpira 54. festival Pivo in cvetje Laško   |  Prvi festival slovenskih sirov 2.oktobra  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Nazarje  |  BiH spet lahko izvaža jabolka v Rusijo  |  Trgovine Iceland (na veliko žalost Angležev) v nedeljo odprte  |  Delhaize začenja z zaračunavanjem vrečk  |  Jumbo imenoval direktorja za poslovanje v Belgiji  |   ||
   

60. Marketinški fokus v Ljubljani

24.09.2013
12. novembra v Ljubljani DMS (Društvo za marketing Slovenije) in časnik Finance organizirata Marketinški fokus, ki bo posvečen - marketingu.
 
Kaj nam prinaša marketing? Ali bomo marketinški zmagovalci ali pa je dovolj samo preživetje?  To bo glavna tema, več pa lahko izveste pri organizatorjih.

V opredju jubilejne 60. izvedbe bo torej tema, ki je nosilna v delu s katerim se ukvarja DMS. Naj spomnimo, da so bili na zadnjem (59. Marketinškem fokusu) izpostavljeni oblikovanje, predstavitev, pozicioniranje in rast blagovne znamke. Tokrat sledi nadgradnja. 

Predstavljeni so bili primeri dobrih zgodb blagovnih znamk, recepti slovenske marketinške stroke, marketing "med podjetji", izzivi na B2B trgih, izzivi repozicioniranja, oživitve blagovne znamke in iskanje odgovora na vprašanje kako zgraditi znamko ob minimalnih sredstvih...

In kateri  so bili ti primeri? Radenska IN - razvoj/širitev znamke, Live Active - ozadje lansiranja znamke, Lušt - s 50.000 € do uspešne znamke, skupina Helios - virtuozi upravljanja portfelja znamk na več trgih, Simobil - izkušnje pri uveljavljanju med poslovno javnostjo, Donat Mg - Land Rover - repozicioniranje, oživitev znamke, Medis - Lisca - Avto Triglav - dobre prakse v digitalnem okolju...

 
 
 
 
back to top