IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

60. Marketinški fokus v Ljubljani

24.09.2013
12. novembra v Ljubljani DMS (Društvo za marketing Slovenije) in časnik Finance organizirata Marketinški fokus, ki bo posvečen - marketingu.
 
Kaj nam prinaša marketing? Ali bomo marketinški zmagovalci ali pa je dovolj samo preživetje?  To bo glavna tema, več pa lahko izveste pri organizatorjih.

V opredju jubilejne 60. izvedbe bo torej tema, ki je nosilna v delu s katerim se ukvarja DMS. Naj spomnimo, da so bili na zadnjem (59. Marketinškem fokusu) izpostavljeni oblikovanje, predstavitev, pozicioniranje in rast blagovne znamke. Tokrat sledi nadgradnja. 

Predstavljeni so bili primeri dobrih zgodb blagovnih znamk, recepti slovenske marketinške stroke, marketing "med podjetji", izzivi na B2B trgih, izzivi repozicioniranja, oživitve blagovne znamke in iskanje odgovora na vprašanje kako zgraditi znamko ob minimalnih sredstvih...

In kateri  so bili ti primeri? Radenska IN - razvoj/širitev znamke, Live Active - ozadje lansiranja znamke, Lušt - s 50.000 € do uspešne znamke, skupina Helios - virtuozi upravljanja portfelja znamk na več trgih, Simobil - izkušnje pri uveljavljanju med poslovno javnostjo, Donat Mg - Land Rover - repozicioniranje, oživitev znamke, Medis - Lisca - Avto Triglav - dobre prakse v digitalnem okolju...

 
 
 
 
back to top