IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.09.2018 || Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu bo 25.oktobra   |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |  DDV za meso, sadje, zelenjavo in plenice se bi lahko znižal na 13 %  |  Amazon do leta 2021 načrtuje odprtje 3000 novih trgovin brez blagajn  |  Cene moke nezaustavljivo rastejo  |  Nove nagrade za Tikveš in Domaine Lepovo vina  |  Ministrica Aleksandra Pivec o pomenu vinarskega sektorja in stroki  |   Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |   ||
   

60. Marketinški fokus v Ljubljani

24.09.2013
12. novembra v Ljubljani DMS (Društvo za marketing Slovenije) in časnik Finance organizirata Marketinški fokus, ki bo posvečen - marketingu.
 
Kaj nam prinaša marketing? Ali bomo marketinški zmagovalci ali pa je dovolj samo preživetje?  To bo glavna tema, več pa lahko izveste pri organizatorjih.

V opredju jubilejne 60. izvedbe bo torej tema, ki je nosilna v delu s katerim se ukvarja DMS. Naj spomnimo, da so bili na zadnjem (59. Marketinškem fokusu) izpostavljeni oblikovanje, predstavitev, pozicioniranje in rast blagovne znamke. Tokrat sledi nadgradnja. 

Predstavljeni so bili primeri dobrih zgodb blagovnih znamk, recepti slovenske marketinške stroke, marketing "med podjetji", izzivi na B2B trgih, izzivi repozicioniranja, oživitve blagovne znamke in iskanje odgovora na vprašanje kako zgraditi znamko ob minimalnih sredstvih...

In kateri  so bili ti primeri? Radenska IN - razvoj/širitev znamke, Live Active - ozadje lansiranja znamke, Lušt - s 50.000 € do uspešne znamke, skupina Helios - virtuozi upravljanja portfelja znamk na več trgih, Simobil - izkušnje pri uveljavljanju med poslovno javnostjo, Donat Mg - Land Rover - repozicioniranje, oživitev znamke, Medis - Lisca - Avto Triglav - dobre prakse v digitalnem okolju...

 
 
 
 
back to top