IN Store
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 18.08.2018 || Danes slovesno odprli prenovljeni Interspar Vič   |  Začetek trgatve v Goriških Brdih bo zanimiv  |   Puklavec Family Wines pred trgatvijo  |  Walmartova prodaja najvišja v zadnjih desetih letih  |  Bliža se Praznik idrijskih žlikrofov  |  AWT novi dobavitelj izdelkov Werner & Mertz   |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Za Ravanico 14 ponudb, pet veljavnih  |  Unilever ima novega logističnega partnerja - JD.com  |  Auchan s potrdili o lokalni izdelavi   |  McBride prodal svojo (evropsko) divizijo  |  Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Bayer začel z integracijo Monsanta  |  Gorenje z razširjeno upravo in predlogom za umik z borze  |  Kras in Vikakoper skupaj na 48. Prazniku terana in pršuta v Dutovljah  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |   ||
   

22 večnih zakonov marketinga

26.09.2012
Cena: 24,62 €
Format: 144 strani, 15x21 cm, trde platnice 

Podjetja zapravljajo milijone za marketinške programe, ki kljub visokemu proračunu in dobrim pripravam ne morejo delovati. Ko podjetje stori napako, mu posel kaj kmalu prevzame konkurenca. Kako se torej izogniti napakam?
 
Al Ries in Jack Trout sta več kot petindvajset let proučevala, kaj je v marketingu učinkovito in kaj ne. Ugotovila sta, da so programi, ki se kažejo za učinkovite, vedno oblikovani v skladu z osnovnimi zakonitostmi trga.

Avtorja sta v svoji knjigi naštela 22 značilnosti, s katerimi se boste srečali pri vodenju politike blagovne znamke in uveljavljanju imena izdelkov ali storitev. Ne gre samo za pravila, temveč tudi za pasti. V knjigi ugotavljata, da se dobra blagovna znamka predvsem dobro sliši. V današnjem času vlada neverjetna konkurenca; na trgu vam lahko uspe le, če dosežete, da kupci med vsem ponujenim blagom po lastni želji izbirajo prav vaše izdelke.

Brez dobre politike blagovne znamke vas čakajo same neprijetnosti. Preberite si več o 22 večnih zakonih marketinga!

 
 
 
 
back to top