IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Torek, 19.02.2019 | || | || |
22 večnih zakonov marketinga26.09.2012
Cena: 24,62 €
Format: 144 strani, 15x21 cm, trde platnice
![]() Podjetja zapravljajo
milijone za marketinške programe, ki kljub visokemu proračunu in dobrim
pripravam ne morejo delovati. Ko podjetje stori napako, mu posel kaj kmalu
prevzame konkurenca. Kako se torej izogniti napakam?
Al Ries in Jack
Trout sta več kot petindvajset let proučevala, kaj je v marketingu učinkovito
in kaj ne. Ugotovila sta, da so programi, ki se kažejo za učinkovite, vedno
oblikovani v skladu z osnovnimi zakonitostmi trga. Avtorja sta v svoji knjigi naštela 22 značilnosti, s katerimi se boste srečali pri vodenju politike blagovne znamke in uveljavljanju imena izdelkov ali storitev. Ne gre samo za pravila, temveč tudi za pasti. V knjigi ugotavljata, da se dobra blagovna znamka predvsem dobro sliši. V današnjem času vlada neverjetna konkurenca; na trgu vam lahko uspe le, če dosežete, da kupci med vsem ponujenim blagom po lastni želji izbirajo prav vaše izdelke. Brez dobre politike blagovne znamke vas čakajo same neprijetnosti. Preberite si več o 22 večnih zakonih marketinga! |
|