IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 26.07.2017 || Potrošniško zaupanje julija navzgor  |  Kmalu gradnja intermodalnega terminala v Batajnici  |  Rekordne cene masla   |  Rok za prijavo del na Zlatem bobnu do 31.julija  |  Studio Moderna kupil poljsko "Mango Home Shopping TV"  |  Bo Aldi že do leta 2020 drugi največji trgovec v Evropi?  |  Naprednejša proizvodnja v "čipsarni" Chips Way   |   Kuehne + Nagel okrepil liderski položaj  |  Lidlovo preoblikovanje logistike sadja  |  As Group delovno obeležil deseto obletnico prevzema Kenta   |  AB InBev prevzel proizvajalca energijskih pijač Hiball  |  Ob avtocesti pri Celju Piškovi začeli graditi sodoben logistični center  |  Znana trgovca z večjo ponudbo za vegetarijance   |  Waitrose izvaža v Indijo in na Kitajsko  |  Nočno parkiranje ob neurju v Mercatorjevih pokritih parkiriščih   |  Ahold Delhaize bo preselil sedež v ZDA...  |  Pivovarna Tuzla z novo linijo za PET program  |  Ribogojnica Fonda leto po vstopu Italijanov ohranja svojo usmeritev  |  NIJZ poziva k sodelovanju v nacionalni prehranski raziskavi  |  Zelena luča za obdavčitev sladkih pijač  |   ||
   

22 večnih zakonov marketinga

26.09.2012
Cena: 24,62 €
Format: 144 strani, 15x21 cm, trde platnice 

Podjetja zapravljajo milijone za marketinške programe, ki kljub visokemu proračunu in dobrim pripravam ne morejo delovati. Ko podjetje stori napako, mu posel kaj kmalu prevzame konkurenca. Kako se torej izogniti napakam?
 
Al Ries in Jack Trout sta več kot petindvajset let proučevala, kaj je v marketingu učinkovito in kaj ne. Ugotovila sta, da so programi, ki se kažejo za učinkovite, vedno oblikovani v skladu z osnovnimi zakonitostmi trga.

Avtorja sta v svoji knjigi naštela 22 značilnosti, s katerimi se boste srečali pri vodenju politike blagovne znamke in uveljavljanju imena izdelkov ali storitev. Ne gre samo za pravila, temveč tudi za pasti. V knjigi ugotavljata, da se dobra blagovna znamka predvsem dobro sliši. V današnjem času vlada neverjetna konkurenca; na trgu vam lahko uspe le, če dosežete, da kupci med vsem ponujenim blagom po lastni želji izbirajo prav vaše izdelke.

Brez dobre politike blagovne znamke vas čakajo same neprijetnosti. Preberite si več o 22 večnih zakonih marketinga!

 
 
 
 
back to top