IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.09.2018 || Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu bo 25.oktobra   |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |  DDV za meso, sadje, zelenjavo in plenice se bi lahko znižal na 13 %  |  Amazon do leta 2021 načrtuje odprtje 3000 novih trgovin brez blagajn  |  Cene moke nezaustavljivo rastejo  |  Nove nagrade za Tikveš in Domaine Lepovo vina  |  Ministrica Aleksandra Pivec o pomenu vinarskega sektorja in stroki  |   Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |   ||
   

22. Slovenski oglaševalski festival

26.01.2013
Slovenski oglaševalski festival (SOF) je eden izmed osrednjih letnih dogodkov komunikacijske stroke v Sloveniji, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica.
 
Slovenski oglaševalski festival (SOF) je osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji, ki ga organiziraSlovenska oglaševalska zbornica. Slednja je tudi lastnica blagovne znamke SOF.Celostno zasnovan kongresni program odpira razpravo o aktualnih strokovnih vprašanjih in omogoča izmenjavo znanj, izkušenj, idej in pogledov na nadaljnji razvoj stroke, v tekmovalnem delu pa se na vsakoletni paradi kreativnosti izbirajo najboljše oglaševalske rešitve in predstavlja celosten pregled dogajanja v slovenskem oglaševalskem prostoru.
 
SOF torej nagrajuje in spodbuja ustvarjalnost in podjetnost ter prinaša nova znanja. S strokovnim programom in tekmovanjem pomembno vpliva na razvoj slovenske oglaševalske stroke. SOF ima korenine v jugoslovanskem festivalu propagandnega filma v Portorožu, kot slovenski festival pa se je leta 1991 ustalil pod okriljem Zlatega bobna, ki se je kasneje razvil v mednarodni oglaševalski festival nove Evrope, SOF pa je postal samostojni, osrednji dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji.



 
 
 
 
back to top