IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.09.2018 || Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu bo 25.oktobra   |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |  DDV za meso, sadje, zelenjavo in plenice se bi lahko znižal na 13 %  |  Amazon do leta 2021 načrtuje odprtje 3000 novih trgovin brez blagajn  |  Cene moke nezaustavljivo rastejo  |  Nove nagrade za Tikveš in Domaine Lepovo vina  |  Ministrica Aleksandra Pivec o pomenu vinarskega sektorja in stroki  |   Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |   ||
   

15 Sempl v Portorožu

25.11.2013
28. in 29. novembra v Portorožu.
 
Devetčlanska žirija za nagrade Sempler je izbrala finaliste tekmovanja za najboljše medijske strategije v regiji na 15. seminarju medijskih trendov - Sempl, ki bo 28. in 29. novembra potekal v Portorožu.  Zmagovalci tekmovanja in prejemniki prestižnih nagrad za najboljše medijske strategije leta bodo znani na podelitvi nagrad, 28. novembra ob 21.uri.

V finale se je uvrstilo 17 slovenskih, tri hrvaška, dve makedonski i eno srbsko delo (spodaj priloženo op.ur.). Razglašeni bodo zmagovalci v šestih tekmovalnih kategorijah skupaj z nosilci nagrad Sempler za najboljše medijske strategije.

Na čelu žirije za Sempler nagrade je letos Biljana Kolaković, regionalna izvršna direktorica medijske agencije Universal Media Beograd. "V žiriji nas še posebej veseli in opogumlja dejstvo, da je letos prijavljenih največ del, kar potrjuje dejstvo, da regionalni strokovnjaki vse več pozornosti namenjajo medijskemu načrtovanju in nujnosti kreiranja dobrih medijskih strategij."

Žirijo 11. tekmovanja za Sempler nagrade, ob njej, sestavljajo še: Silvana Ban (Tele2 Croatia), Davor Bruketa (Bruketa & Žinić OM), Saša Đurđević (OMD Media Beograd), Barbara Modic (Pristop Media), Bojan Rendulić (Fastbridge Srbija), Darja Teržan (Mlekarna Celeia), Zoran Leban Trojar (Sonce.net) in Senad Zaimović (Fabrika, Bosne in Hercegovina).
 
Več o finalistih si lahko preberete na spodnji spletni strani:

http://www.sempl.si/sl/tekmovanje-sempler/katalog-del


O Seminarju medijskih trendov (SEMPL)

Sempl je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, namenjen predstavljanju aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji. Namenjen je vsem, ki delajo v medijih. Ti predstavljajo svoje najboljše projekte in konkurirajo za šest zlatih semplerjev ter glavno nagradu, veliki sempler, ki se dodeljuje za najboljšo medijsko strategijo prejšnjega leta. Valerija Prevolšek, predsednica Sempla in direktorica Media Poola je zapisala, da je vodilo jubilejnega seminarja.




 
 
 
 
back to top