IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.05.2018 || Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Müller ima novega izvršnega direktorja  |  Danes je (prvič) svetovni dan čebel   |  Čebelarji z vsega sveta danes na srečanju v Žirovnici  |  Trgovec Dansk Supermarked ime spreminja v Salling Group  |  Po zaključenem 4. FMCG Summit-u v Skopju   |   Dobrote slovenskih kmetij od danes na Ptuju  |   Vinakoper dobitnik "šampiona" na 46.Prazniku refoška  |  Direktor Lidla v ZDA letos zapušča položaj  |  Odprtje prenovljene trgovine Mlinotest v Trnovem  |  Kroger podpisal partnerstvo z Ocadom  |  Danes 4. FMCG Summit Skopje  |  Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore  |  Samo še danes za (20%) cenejše prijave na 1. FMCG InStore Slovenija!  |   ||
   

15 Sempl v Portorožu

25.11.2013
28. in 29. novembra v Portorožu.
 
Devetčlanska žirija za nagrade Sempler je izbrala finaliste tekmovanja za najboljše medijske strategije v regiji na 15. seminarju medijskih trendov - Sempl, ki bo 28. in 29. novembra potekal v Portorožu.  Zmagovalci tekmovanja in prejemniki prestižnih nagrad za najboljše medijske strategije leta bodo znani na podelitvi nagrad, 28. novembra ob 21.uri.

V finale se je uvrstilo 17 slovenskih, tri hrvaška, dve makedonski i eno srbsko delo (spodaj priloženo op.ur.). Razglašeni bodo zmagovalci v šestih tekmovalnih kategorijah skupaj z nosilci nagrad Sempler za najboljše medijske strategije.

Na čelu žirije za Sempler nagrade je letos Biljana Kolaković, regionalna izvršna direktorica medijske agencije Universal Media Beograd. "V žiriji nas še posebej veseli in opogumlja dejstvo, da je letos prijavljenih največ del, kar potrjuje dejstvo, da regionalni strokovnjaki vse več pozornosti namenjajo medijskemu načrtovanju in nujnosti kreiranja dobrih medijskih strategij."

Žirijo 11. tekmovanja za Sempler nagrade, ob njej, sestavljajo še: Silvana Ban (Tele2 Croatia), Davor Bruketa (Bruketa & Žinić OM), Saša Đurđević (OMD Media Beograd), Barbara Modic (Pristop Media), Bojan Rendulić (Fastbridge Srbija), Darja Teržan (Mlekarna Celeia), Zoran Leban Trojar (Sonce.net) in Senad Zaimović (Fabrika, Bosne in Hercegovina).
 
Več o finalistih si lahko preberete na spodnji spletni strani:

http://www.sempl.si/sl/tekmovanje-sempler/katalog-del


O Seminarju medijskih trendov (SEMPL)

Sempl je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, namenjen predstavljanju aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji. Namenjen je vsem, ki delajo v medijih. Ti predstavljajo svoje najboljše projekte in konkurirajo za šest zlatih semplerjev ter glavno nagradu, veliki sempler, ki se dodeljuje za najboljšo medijsko strategijo prejšnjega leta. Valerija Prevolšek, predsednica Sempla in direktorica Media Poola je zapisala, da je vodilo jubilejnega seminarja.




 
 
 
 
back to top