IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

15 Sempl v Portorožu

25.11.2013
28. in 29. novembra v Portorožu.
 
Devetčlanska žirija za nagrade Sempler je izbrala finaliste tekmovanja za najboljše medijske strategije v regiji na 15. seminarju medijskih trendov - Sempl, ki bo 28. in 29. novembra potekal v Portorožu.  Zmagovalci tekmovanja in prejemniki prestižnih nagrad za najboljše medijske strategije leta bodo znani na podelitvi nagrad, 28. novembra ob 21.uri.

V finale se je uvrstilo 17 slovenskih, tri hrvaška, dve makedonski i eno srbsko delo (spodaj priloženo op.ur.). Razglašeni bodo zmagovalci v šestih tekmovalnih kategorijah skupaj z nosilci nagrad Sempler za najboljše medijske strategije.

Na čelu žirije za Sempler nagrade je letos Biljana Kolaković, regionalna izvršna direktorica medijske agencije Universal Media Beograd. "V žiriji nas še posebej veseli in opogumlja dejstvo, da je letos prijavljenih največ del, kar potrjuje dejstvo, da regionalni strokovnjaki vse več pozornosti namenjajo medijskemu načrtovanju in nujnosti kreiranja dobrih medijskih strategij."

Žirijo 11. tekmovanja za Sempler nagrade, ob njej, sestavljajo še: Silvana Ban (Tele2 Croatia), Davor Bruketa (Bruketa & Žinić OM), Saša Đurđević (OMD Media Beograd), Barbara Modic (Pristop Media), Bojan Rendulić (Fastbridge Srbija), Darja Teržan (Mlekarna Celeia), Zoran Leban Trojar (Sonce.net) in Senad Zaimović (Fabrika, Bosne in Hercegovina).
 
Več o finalistih si lahko preberete na spodnji spletni strani:

http://www.sempl.si/sl/tekmovanje-sempler/katalog-del


O Seminarju medijskih trendov (SEMPL)

Sempl je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, namenjen predstavljanju aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji. Namenjen je vsem, ki delajo v medijih. Ti predstavljajo svoje najboljše projekte in konkurirajo za šest zlatih semplerjev ter glavno nagradu, veliki sempler, ki se dodeljuje za najboljšo medijsko strategijo prejšnjega leta. Valerija Prevolšek, predsednica Sempla in direktorica Media Poola je zapisala, da je vodilo jubilejnega seminarja.




 
 
 
 
back to top