IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.11.2018 || Paviljon Čebelji svet bo stal v Mirni Peči  |  Barilla v prevzem družinskega podjetja iz okolice Trsta  |  Za prehrano porabimo največ žit, zelenjave in mesa  |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore že več kot 400 rezervacij  |  Plasta potrdila iztisnitev malih delničarjev iz Tovarne olja Gea  |  Odprli so nov nakupovalni center Promenada v Novem Sadu  |  Danes tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Do konca tedna Ameriški dnevi v Intersparu Citypark  |  Čapljinska Lasta ponovno zagnala proizvodnjo  |  (Legalna) prodaja cigaret na najnižji stopnji  |  Odprt nov Tommy maximarket v Splitu  |  Vitalia na trgu Bangladeša  |  Uvoz cigaret se je povečal za 39 odstotkov  |  Znani zmagovalci natečaja Lidlov mladi vinar 2018  |  Stobijev Roze v Washington Postu  |  Veriga Žito marketi proslavila 30 let obstoja  |  Alibaba bo imela prvo evropsko vozlišče v Liégeu  |  Coop predstavil vegansko mleko iz indijskih oreščkov  |  Na kratko iz sveta lastnih blagovnih znamk...  |  Lidl naslednji četrtek odpira še štiri trgovine  |   ||
   

15 Sempl v Portorožu

25.11.2013
28. in 29. novembra v Portorožu.
 
Devetčlanska žirija za nagrade Sempler je izbrala finaliste tekmovanja za najboljše medijske strategije v regiji na 15. seminarju medijskih trendov - Sempl, ki bo 28. in 29. novembra potekal v Portorožu.  Zmagovalci tekmovanja in prejemniki prestižnih nagrad za najboljše medijske strategije leta bodo znani na podelitvi nagrad, 28. novembra ob 21.uri.

V finale se je uvrstilo 17 slovenskih, tri hrvaška, dve makedonski i eno srbsko delo (spodaj priloženo op.ur.). Razglašeni bodo zmagovalci v šestih tekmovalnih kategorijah skupaj z nosilci nagrad Sempler za najboljše medijske strategije.

Na čelu žirije za Sempler nagrade je letos Biljana Kolaković, regionalna izvršna direktorica medijske agencije Universal Media Beograd. "V žiriji nas še posebej veseli in opogumlja dejstvo, da je letos prijavljenih največ del, kar potrjuje dejstvo, da regionalni strokovnjaki vse več pozornosti namenjajo medijskemu načrtovanju in nujnosti kreiranja dobrih medijskih strategij."

Žirijo 11. tekmovanja za Sempler nagrade, ob njej, sestavljajo še: Silvana Ban (Tele2 Croatia), Davor Bruketa (Bruketa & Žinić OM), Saša Đurđević (OMD Media Beograd), Barbara Modic (Pristop Media), Bojan Rendulić (Fastbridge Srbija), Darja Teržan (Mlekarna Celeia), Zoran Leban Trojar (Sonce.net) in Senad Zaimović (Fabrika, Bosne in Hercegovina).
 
Več o finalistih si lahko preberete na spodnji spletni strani:

http://www.sempl.si/sl/tekmovanje-sempler/katalog-del


O Seminarju medijskih trendov (SEMPL)

Sempl je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, namenjen predstavljanju aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji. Namenjen je vsem, ki delajo v medijih. Ti predstavljajo svoje najboljše projekte in konkurirajo za šest zlatih semplerjev ter glavno nagradu, veliki sempler, ki se dodeljuje za najboljšo medijsko strategijo prejšnjega leta. Valerija Prevolšek, predsednica Sempla in direktorica Media Poola je zapisala, da je vodilo jubilejnega seminarja.




 
 
 
 
back to top