IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.02.2018 || Tesco z novo diskontno verigo proti Lidlu in Aldiju  |  Danes 5. Salon penečih vin Ljubljana   |  Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"  |  Izbran produkt leta:“Kupci izbrali najboljše izdelke po kategorijah“  |  Zmagovalci Agrobiznisa 2018: Planika, zadruga Tolmin, Sloga in Humko  |  Direktor Magnita prodal dvomilijarden delež in sestopa s položaja  |  Ormoška vinska klet Puklavec Family Wines se bo odrekla delu kooperantov  |  Srbski Metalac v vseh hrvaških hipermarketih  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Prekmurski Osem naposled postal lastnik znamke Kekec  |  Četrta franšizna trgovina Spar partner Goričanka že obratuje  |  Danes znani izbrani (najboljši) produkti leta (VIDEO)  |  Lidl bo letos investiral rekordnih 200 milijonov evrov  |  Manj govedi kot pred letom dni  |  Walmart (še zmeraj) vodi, Amazon pridobil največ  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrajena s certifikatom  |  Na spletu kroži lažna anketa Hoferja   |  Lidl Slovenija namenil sredstva nakupu opreme Nirvana URI – Soča  |   Skupini Bell Food dovolili prevzem podjetja Hugli  |  V Mirni Rovinj prvih 30 delavcev iz severozahodne Hrvaške  |   ||
   

15 Sempl v Portorožu

25.11.2013
28. in 29. novembra v Portorožu.
 
Devetčlanska žirija za nagrade Sempler je izbrala finaliste tekmovanja za najboljše medijske strategije v regiji na 15. seminarju medijskih trendov - Sempl, ki bo 28. in 29. novembra potekal v Portorožu.  Zmagovalci tekmovanja in prejemniki prestižnih nagrad za najboljše medijske strategije leta bodo znani na podelitvi nagrad, 28. novembra ob 21.uri.

V finale se je uvrstilo 17 slovenskih, tri hrvaška, dve makedonski i eno srbsko delo (spodaj priloženo op.ur.). Razglašeni bodo zmagovalci v šestih tekmovalnih kategorijah skupaj z nosilci nagrad Sempler za najboljše medijske strategije.

Na čelu žirije za Sempler nagrade je letos Biljana Kolaković, regionalna izvršna direktorica medijske agencije Universal Media Beograd. "V žiriji nas še posebej veseli in opogumlja dejstvo, da je letos prijavljenih največ del, kar potrjuje dejstvo, da regionalni strokovnjaki vse več pozornosti namenjajo medijskemu načrtovanju in nujnosti kreiranja dobrih medijskih strategij."

Žirijo 11. tekmovanja za Sempler nagrade, ob njej, sestavljajo še: Silvana Ban (Tele2 Croatia), Davor Bruketa (Bruketa & Žinić OM), Saša Đurđević (OMD Media Beograd), Barbara Modic (Pristop Media), Bojan Rendulić (Fastbridge Srbija), Darja Teržan (Mlekarna Celeia), Zoran Leban Trojar (Sonce.net) in Senad Zaimović (Fabrika, Bosne in Hercegovina).
 
Več o finalistih si lahko preberete na spodnji spletni strani:

http://www.sempl.si/sl/tekmovanje-sempler/katalog-del


O Seminarju medijskih trendov (SEMPL)

Sempl je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, namenjen predstavljanju aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji. Namenjen je vsem, ki delajo v medijih. Ti predstavljajo svoje najboljše projekte in konkurirajo za šest zlatih semplerjev ter glavno nagradu, veliki sempler, ki se dodeljuje za najboljšo medijsko strategijo prejšnjega leta. Valerija Prevolšek, predsednica Sempla in direktorica Media Poola je zapisala, da je vodilo jubilejnega seminarja.




 
 
 
 
back to top