IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.02.2018 || Tesco z novo diskontno verigo proti Lidlu in Aldiju  |  Danes 5. Salon penečih vin Ljubljana   |  Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"  |  Izbran produkt leta:“Kupci izbrali najboljše izdelke po kategorijah“  |  Zmagovalci Agrobiznisa 2018: Planika, zadruga Tolmin, Sloga in Humko  |  Direktor Magnita prodal dvomilijarden delež in sestopa s položaja  |  Ormoška vinska klet Puklavec Family Wines se bo odrekla delu kooperantov  |  Srbski Metalac v vseh hrvaških hipermarketih  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Prekmurski Osem naposled postal lastnik znamke Kekec  |  Četrta franšizna trgovina Spar partner Goričanka že obratuje  |  Danes znani izbrani (najboljši) produkti leta (VIDEO)  |  Lidl bo letos investiral rekordnih 200 milijonov evrov  |  Manj govedi kot pred letom dni  |  Walmart (še zmeraj) vodi, Amazon pridobil največ  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrajena s certifikatom  |  Na spletu kroži lažna anketa Hoferja   |  Lidl Slovenija namenil sredstva nakupu opreme Nirvana URI – Soča  |   Skupini Bell Food dovolili prevzem podjetja Hugli  |  V Mirni Rovinj prvih 30 delavcev iz severozahodne Hrvaške  |   ||
   

14. SEMINAR MEDIJSKIH TRENDOV

20.11.2012
Na že 14. Seminarju medijskih trendov (SEMPL) v Portorožu si želijo celotni regiji predstaviti pomembnost znanja, povezovanja in razvoja.
 
Napredek, ki si ga želijo, in izhod iz krize, ki ga vsi nestrpno pričakujemo, sta dosegljiva le z iskanjem svežih idej, razvojem novih tehnoloških in poslovnih rešitev, vse to pa je v prvi vrsti pogojeno s pridobivanjem novega znanja. Na seminarju bo med drugim potekalo tudi tekmovanje Sempler, ki bo zmagovalcem prinesla nagrado za najboljše medijske projekte leta - prijavilo se je 64 del iz treh držav. 
 
 
"Vsi, ki smo se pripravljeni nenehno učiti in razvijati, se bomo na letošnjem Semplu ponovno (z)družili. Približali vas bomo najnovejšim svetovnim trendom na področju oglaševanja in marketinga, ponudili ogromno svežih informacij ter vam omogočili, da se skupaj z nami učite, razvijate in nadgradite svoje znanje. Prizadevali si bomo še okrepiti regijski pomen Sempla ter povezati domače in tuje strokovnjake. Danes potrebujemo posameznike, ki se zavedajo, da počivanje na lovorikah ne prinaša novih zmag. Trdo delo, vlaganje v znanje in osebni razvoj so tiste lastnosti, zaradi katerih so posamezniki uspešni. In takšni posamezniki se že vsa leta združujejo na Semplu, kjer se bodo, prepričana sem, tudi letos, " je zagotovila predsednica SEMPL-a Valerija Prevolšek.
 
Program seminarja bo potekal v angleškem jeziku, več o sami prireditvi pa si preberite na tej spletni povezavi.

 
 
 
 
back to top