IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.01.2019 || Indra Nooyi zapustila PepsiCo in bi lahko postala glavna v Svetovni banki  |  REVOLUCIONARNO: Žabka kmalu z avtomatiziranimi trgovinami brez prodajalcev   |   V ponedeljek odprtje novega nakupovalnega centra KTC Karlovac  |  Sejem Agra pričakuje več kot 1800 razstavljavcev  |  Naprodaj Mercatorjev center Novi Sad  |  Na krožniku povečini eko hrana iz tujine  |  Nov izvršni direktor v Metro Cash & Carry André Rinnensland  |  David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Več fižola in manj mesa - recept za človeka in Zemljo  |  Revija Marketing magazin objavila pregled največkrat nagrajenih oglaševalcev (VIDEO)  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |   ||
   

Lidl in Europa Donna Slovenija z roko v roki

15.10.2017
Lidl Slovenija se je v okviru svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet in projekta Promocija zdravja na delovnem mestu ob letošnjem rožnatem oktobru že tretje leto zapored pridružil podpori Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna. Tudi letos so glavne aktivnosti o pomenu preventive, zdravem načinu življenja in raku dojk usmerili predvsem v ozaveščanje vseh svojih sodelavk.
 
Kot pravijo v Lidlu Slovenija rožnati oktober vsako leto opomni, kako pomembno je, da poskrbimo za svoje telo in duha, za zdrav način življenja in preventivo. Mnoge ženske v sebi nosijo impulz, da najprej poskrbijo za druge in na koncu, če ostane kaj časa, še zase.
 
"V resnici pa si vsaka ženska dolguje ljubezen, ki jo tako nesebično podarja drugim. Če želimo ustvariti boljši svet, pa je treba začeti pri spoštovanju lastnih sposobnosti, vrednot in ženstvenosti, šele nato pa to skrb prenesti na sočloveka. In to je bilo tudi naše vodilo in sporočilo ob rožnatem oktobru," so sporočili iz Lidla Slovenija.
 
Prav zato so vse svoje sodelavke tudi letos ob dnevu zdravih dojk, ki ga obeležujemo 15. oktobra, obdarili z darilcem – elegantnim držalom za torbico, ki opominja na to, kako edinstvena je vsaka izmed njih. Prav tako so zaposlene prejele osveščevalne brošure in roza pentljo, kot simbol boja proti raku dojk. 
 
Lidl Slovenija in Europa Donna Slovenija letos sodelujeta že tretje leto zapored, njihovo sodelovanje pa v prvi vrsti vselej vključuje ozaveščanje Lidlove številčne ekipe sodelavk.
 
"V Europi Donni si že 20 let prizadevamo in širšo slovensko javnost ozaveščamo o pomenu zdravega načina življenja, preventive, zgodnjega odkrivanja, učinkovitega zdravljenja in celostne rehabilitacije pri raku dojk. To počnemo vse leto, v rožnatem oktobru pa te aktivnosti še bolj poudarimo. Z veseljem pozdravljamo že tradicionalno podporo in ozaveščanje zaposlenih v Lidl Slovenija. S tem podjetje izkazuje izjemno skrb za svoje zaposlene, kar je lahko v zgled tudi drugim delodajalcem," je povedala Tanja Španić, predsednica Združenja Europa Donna Slovenija.  
 
V Lidlu Slovenija so med sodelavkami izvedli tudi dobrodelni in nagradni natečaj, s katerim lahko sodelavke prispevajo v dobrodelni sklad za Europo Donno Slovenija in osvojijo lepo nagrado – paket celodnevnega razvajanja ali 10 darilnih paketov presenečenja.





 
 
 
 
back to top