IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 24.11.2017 || 90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Nova 60. številka revije InStore že v tiskarni  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |  Dia izdelke verige Clarel ponuja prek Amazona  |   ||
   

Poslovni koledar

Založniška hiša InB2B Media, d. o. o., od januarja 2012 v petih državah izdaja prvo regionalno revijo InStore, ki podrobneje spremlja področje FMCG. Ob tem bomo v Beogradu 23.novembra organizirali že štirinajsto konferenco v regiji (še v Sarajevu, Skopju, Zagrebu) kamor vas ob tej priložnosti tudi vabimo.

 
Zvrstilo se bo več kot 15 govornikov in panelistov, predstavili pa bodo najboljše poslovne prakse in svoje tržne izkušnje ter podali konstruktivne predloge za nadaljni napredek pri poslovanju od katerih bodo imeli vsi udeleženci  dolgoročno ekonomsko korist. Primere dobre poslovne prakse in trende v industrijisi bodo z vami delili predstavniki trgovinskih verig, proizvajalci, distributerji, agencije za raziskovanje trga, svetovalci...
 
TEME
• inspiracija
• raziskovanja
• prodaja
• digitalizacija
• aktualno  

Govorniki iz Srbije in regije, ki so svoj nastop že potrdili

Quentin Royer, COO, Delhaize Serbia

Marca je bil postavljen za generalnega direktorja podjetja Delhaize Serbia. Profesionalno kariero je začel pred 20 leti v podjetju Carrefour v Franciji, nadaljeval pa  v podjetju Metro Cash&Carry, kjer je bil v Srbiji od leta 2012 direktor operacij, ekspanzije in verige oskrbe in član upravneg odbora. Podjetju Delhaize Serbia se je pridružil lani , na položaju podpredsednika za operacije. 

Srečko Debelak, Senior Director, A.T. Kearney, Slovenija

Član globale ekipe za Consumer Industry in Retail prakso za Jugovzhodno Evropo. Ima veliko izkušenj na vodilnih položajih v multinacionalnih podjetjih, v "consulting biznisu” pa je aktiven več kot 18 let.  Profesionalne izkušnje in znanje je pridobival na različnih poljih upravljanja z dobavnimi verigami, strateškim pozicioniranjem in restrukturiranjem podjetij, logistike, optimizacije procesov v prodaji na drobno in z dvigovanjem  operativne učinkovitosti.

Patrik Zupančič, CEO, Promofil, Slovenija

Ima več kot 25 let izkušenj v prodaji, od česar 11 let na vodilnih položajih  tako prodaje kot komerciale in to v takem multinacionalnem podjetju kot je: Reckitt Benckiser Adriatic poda čigar okriljem poslujejo s tako znanimi blagovnimi znamkami kot so: Finish, Vanish, Airwick, Cillit, Durex, Scholl, Strepsils itd. Opravljal je tudi funkciju direktorja regionane verige Sportina Slovenija in bil Sales Manager za podjetje Coca-Cola HBC Slovenija. Od leta 2010 je ustanovitelj agencije PROMO.FIL v Sloveniji in na Hrvaškem  Hrvatskoj za naprednejšo prodajo, merchandising (trženje), promocije in field monitoring.

Sandra Melihen, direktor, Universe Licensing, CE Evropa

Ima več kot 15 let izkušenj v marketingu. Kariero je gradila v multinacionalki  Reckitt Benckiser Adriatic, kot brand managerka za tri kategorije proizvodov na osmih trgih, zatem je šlav  Lek Kozmetiko d.o.o. Šest let je delala v podjetju Beiersdorf, zatem kot direktorica marketinga v Ekipi 2 d.o.o./ Outfit7. V zadnjih letih je našla izziv v svetu licenciranja. Kot direktorica agencije Universe Licensing obiskuje tudi študije „online" LIMA CLS, vodilne trgovinske organizacije za globalno industrijo licenciranja.


Igor Javor, direktor projektnega biroja, mStart, Hrvaška
 
V mStartu je vse od ustanovitve. V dvajsetletni karieri je sodeloval pri udejanjanju ERP sistema v proizvodnih, turističnih in kmetijskih podjetjih - članicah Agrokor koncerna. Nadgrajeval je te  izkušnje in se specializiral na področjih v CRM-a, GIS-a in razvoju ePoslovanja in digitalni transformaciji. Poleg projektov v Agrokorju je kot direktor projektneg biroja (PMO) odgovoren za projektne dostave mStarta, vodi pa projekte na področju javne uprave. 

Ronald Luisser,  Management Partner, Focus Research, Austrija & Adriatic Region

Partner v upravi Focus Researcha, vodilnega podjetja v  Evropi, ko gre za cenovne raziskave in oglašavanju na trgu. Leta 2007 je vzpostavil poslovanje na Hrvaškem in je odgovoren za celotno jugovzhodno regijio, ki vključuje Hrvaško, Slovenijo, Srbijo ter  Bosnu in Hercegovino. Ob tem opravlja funkcijo direktorja avstrijskega oddelka. Ima več kot 15let izkušenj v poslih raziskovanja trga in popoln pregled nad trgi FMCG v Srednji in Vzhodni Evropi.

Marijana Agić-Molnar, direktor, GfK Srbija

Od leta 2002 vodi podjetje GfK v Srbiji, od leta 2013 pa upravlja z regijo Adriatic. Globalni GfK upravni odbor jo je izbral v GfK Excellence Team. Kot štipendist British Industry Confederation-a in UK Know How Fund-a je bivala v V. Britaniji, kjer je opravljala  strokovno prakso in managment z opravljenimi tečaji na univerzah Luton in Sheffield- Predava na Mokrogorski šoli Managmenta in je članica strokovnih združenj IAA (podpredsednica združenja) in Esomar.

Peter Jagodić, CEO, Mercata

Več kot 16 let izkušenj v FMCG industriji, delo na najbolj odgovornih položajih v podjetjih Henkel in Mondelez International. Vodil je različne kategorije FMCG proizvodov, od kozmetike in čistil prek konditorskih proizvoov in  kave, največ na področju centralne Evrope in Balkana. Pred Mercato je bil generalni direktor podjetja Mondelez International za Vzhodni trg Adriatica tržište (Slovenijo, Hrvaško, BiH, Srbijo, Makedonijo, Črno goro, Kosovo in Albanijo), njegova ekipa pa je štela več kot 100 neposredno in skoraj 300 indirektno zaposlenih. 

InStore 3.FMCG SUMMIT v Skopju
16.05.2017
Kaj se je dogajalo na 3.FMCG SUMMITU,ki ga je revija InStore organizirala v Skopju pod naslovom: "Zdaj in tukaj – napoved razvoja FMCG v Makedoniji".

FMCG SUMMIT 2016: S skupnimi močmi za napredek trgovinskega področja!
25.11.2016

Konferenca FMCG Summit je v organizaciji revije InStore 24.11 pod eno streho zbrala skoraj 500 udeležencev iz 161 podjetij, ki se ukvarjajo s področjem blaga za široko porabo. To je bil tretji FMCG zbor v Beogradu in deveti, ki smo ga organizirali v regiji. Doslej najštevilčnejši.

3.marketing konferenca 19.maja
17.05.2016
Po uspešno organiziranih FMCG Summitih pred nekaj dnevi v sarajevskem hotelu Terme na Ilidži in nato minuli petek še v Skopju, je v četrtek, 19. maja, na vrsti tretji Marketing Summit v Beogradu. Prijavite se lahko na povezavi, več pa na http://www.marketing-summit.rs/.

2. FMCG konferenca
29.06.2015
InStore bo organiziral drugo konferenco o trgovinskem sektorju v regiji, ki bo na sporedu 25. novembra v hotelu Crowne Plaza (bivši Intercontinental) v Beogradu.

Prva FMCG konferenca revije InStore
11.09.2014
Po uspešno organizirani prvi marketinški konferenci 10. aprila v beograjskem hotelu Hyatt je InStore organiziral prvo konferenco o trgovinskem sektorju v regiji, ki je bila 25. novembra v hotelu Crowne Plaza (bivši Intercontinental) v Beogradu.

Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu
24.03.2014
Program na MSB - Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu.

Spirit podjetja vabi na poslovni forum v Bukarešto
22.01.2014
Poslovni forum predstavlja najpomembnejši regionalni dogodek za mala in srednja podjetja v Jugovzhodni Evropi in na Balkanu.

Po letih premora ponovno svetovno znani sejem Vino Ljubljana
16.01.2014
Mednarodni vinski sejem Vino Ljubljana je ena najstarejših sejemskih prireditev v Sloveniji, saj se je prvi odvil že leta 1954.

15 Sempl v Portorožu
25.11.2013
28. in 29. novembra v Portorožu.

60. Marketinški fokus v Ljubljani
24.09.2013
12. novembra v Ljubljani DMS (Društvo za marketing Slovenije) in časnik Finance organizirata Marketinški fokus, ki bo posvečen - marketingu.

Mednarodni sejem prehrambne industrije Polagra Food v Poznanu
26.08.2013
B2B srečanja na mednarodnem sejmu prehrambne industrije Polagra Food, Poznan, 24.-25. september 2013





Marketing s pogumom
23.05.2013
V Portorožu je potekala 18. Slovenska marketinška konferenca.

22. Slovenski oglaševalski festival
26.01.2013
Eden izmed osrednjih dogodkov komunikacijske stroke.

Na mestu dogodka
19.12.2012
InStore predlaga nekatere vodilne sejme v regiji in na svetu.

Inspiracija bo glavna tema 22. SOF-a
14.12.2012
Organizatorji 22. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) so sporočili, da bo dogodek potekal od 20. do 22. marca 2013.

POTI ZA UČINKOVITO UREDBO O KOMUNALNIH PODATKIH
13.12.2012
Javna razprava o odpadkih v knežjem mestu 19.decembra.

14. SEMINAR MEDIJSKIH TRENDOV
20.11.2012
V Portorožu bodo 29. in 30. novembra govorili o medijskih trendih.

SPORTO 2012
19.11.2012
Konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu.

OD ZAMISLI DO NAGRADE: EMBALAŽA IN PRODUKTNA GRAFIKA
16.11.2012
V muzeju za arhitekturo in oblikovanje bo govora o embalaži.

FUTURE MARKETING NA GZS
15.11.2012
Vstopite v 2013 že danes!

 
 
 
 
back to top